Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ero ja seksi

Vierailija
18.11.2014 |

Kannattaako fyysinen luopuminen panna kerrasta poikki ja tyytyä masturbointiin, kun vielä asuu saman katon alla, vai irrottautua vähitellen ns. eroseksiä harrastaen. Kokemuksia, minkälaisia fiiliksiä? Onko itsenäistyminen hankalampaa, jos saa aitoa silloin tällöin kotona? En haluaisi pettää, kun pitkä liiitto ja vielä aviossa, ja joskus iskee panetus sitä kohtaan, josta luopumassa.

Kommentit (3)

1/3 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ero vaikeutuu, jos se on päämääränä.. Seksi kuitenkin yhdistää ja antaa äkkiä liiallisia viestejä kumppanille, ettei oo valmis luopumaan... Oon hyvän masturboinnin kannalla :) Tai sit hakee tyydytyksen muualta..

Vierailija
2/3 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun erohakemus oli tehty, ei tullut mieleenkään harrastaa seksiä tulevan exän kanssa. m60v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli ero kun koin traumaattisen kokemuksen. Fyysinen toimintakyky meni joksikin aikaa, ajoin kolarin jossa ystäviäni kuoli. En pystynyt antamaan seksiä, niin lujille se otti että särkylääkkeiden lisäksi tuli myös psyykelääkitys. Eli panacod,sirdalud,triptyyli,levozin,lamictal ja diapam. Pappi sanoi silloin kun menimme naimisiin, muistaakseni rakastaa niin myötätunnossa ja vastoinkäynnissä. Puolisoni ei jaksanut kauaa kun en pystynyt enää antamaan hänelle nautintoa, ero tuli ja minusta hän teki väärin. Onneksi löysin tämän netin niin saan tältä palstalta tyydytystä, syön myös erektiolääkettä että pystyn sentään runkkaamaan. Minua kukaan normaali nainen ei huoli, huoran olen tilannut kotiin ja tekee sitä mitä pyydän sehän maksaa mutta kaikella on hintansa.