Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällinen pyyntö sinulle, jokavuotinen joulukorttien lähettelijä...

Vierailija
18.11.2014 |

Kun olet lähettänyt minulle jo vuosia joulukortin saamatta kertaakaan minulta joulukorttia, voisitko ystävälisesti lopettaa. Vaikka varmasti hyvää tarkoitatkin, oletko koskaan ajatellut että tällainen yksipuolinen muistaminen saattaa aiheuttaa toisessa päässä jokavuotista ahdistusta ja huonoa omatuntoa. Kiitos.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oksennus niitä kortteja, joissa on lapset ja lemmikit tungettu samaan korttiin ja kaiken huipuksi kortin allekirjoittajinakin on jotain saatanan eläimiä. Hyi helevetti!

Vierailija
2/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina jonkun järjestön kortteja, joissa osa korttimyynnin tuotosta menee ko järjestölle, vaikkapa Punainen Risti. Näin teen hyvää, vaikka kortin vastaanottajaa nyppisikin.

Vierailija
4/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
5/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää joulukorttien lähettely on saatanasta.MITÄ HYÖTYÄ NIISTÄ ON. Luetaan kerran ja sitten kiinnitetään jääkaappiin. Ja kuukauden päästä revitään irti ja heitetään pois. Järkyttävää paperin tuhlausta.

Vierailija
6/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:17"]Minä en jaksa niitä kortteja, joissa on valokuva perheen lapsesta / lapsista tonttulakki päässä. Onpas ihan todella yksilöllistä. Yhdeltä perheeltä tulee näitä kortteja joka joulu. 
[/quote]

Musta taas on ihana seurata miten lapset kasvaa, kaikkia vanhoja tuttuja kun ei näe enää kovin usein. Ihan parhaita kortteja, säilytän aina.

Vierailija
7/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyntö sinulle, sano suoraan vain.

Vierailija
8/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö olisi helpompaa vain lähettää se kortti itsekin? Itsehän sinä sen huonon omantunnon ja ahdistuksen itsellesi teet, enkä minä, joka kortin muistan/jaksan/viitsin/haluan lähettää.

Vierailija
9/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "pahastun" vaan niistä "tiimarin" kymmenen korttia kympillä korteista, mihin on tulostettu nimi + osoitetarra ja ehkä hyvällä tuurilla muistettu allekirjoittaa perheen sukunimellä "Virtaset". Ihan sama olis olla lähettämättä, roskiin menee kuitenkin. 

Vierailija
10/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä voin tietää, terästäydytkö vihdoin tässä asiassa? Entä jos käykin niin, että vihdoin lopetan ja v--isena luonteena just tänä vuonna muistatkin mua kortilla? Olis siinä joulu pilalla mullakin. Pelaan varman päälle ja lähetän sulle sen kortin, ettei oma joulu mene pilalle.

Vierailija
11/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähetä sitten se kortti, ei voi olla niin vaikeaa jos kerran kumminkin podet siitä syyllisyyttä.

Vierailija
12/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä korttia vaan kerro joulukortin lähettäjälle että hänen kaunis ele ahdistaa ja lähes inhottaa sinua. Ei varmasti ole tullut sitä ajatelleeksi. Saat samalla aiheutettua toivomasi joulumielen ja hyvän olon hänelle, ystävällisesti.

Vierailija
13/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:41"]

Mä "pahastun" vaan niistä "tiimarin" kymmenen korttia kympillä korteista, mihin on tulostettu nimi + osoitetarra ja ehkä hyvällä tuurilla muistettu allekirjoittaa perheen sukunimellä "Virtaset". Ihan sama olis olla lähettämättä, roskiin menee kuitenkin. 

[/quote]

Minä heitän kaikki joulukortit roskiin. Täysin sisällötöntä viestintää.

Vierailija
14/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:41"]

[/quote]

Minä heitän kaikki joulukortit roskiin. Täysin sisällötöntä viestintää.
[/quote] niin minäkin, mutta pidän niistä silti.

Vierailija
15/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänä vuonna toivottaa joulut fb:ssa. Kirjotan lisäksi, että tämän vuoden korttirahat käytän itseni huvittamiseen. 

Vierailija
16/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika lähelle älyttömin jouluahdistujan aloitus täällä koskaan ja olen kuitenkin av-mamma vuodesta-99.

Kortin lähettäjän vikako se on, jos sinä ahdistut siitä, ettet itse kortteja lähettele?

Vierailija
17/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tämäkin on sitten nykyään ongelma ja valituksen aihe. Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun ystäväni muisti minua joulukortilla...

Voi sissus saatana, ettei ihmisen itsekkyydellä ole enää mitään rajaa.

Vierailija
18/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua v*tuttaa yksien sukulaisten joulukortit, just noita valokuva lapsista/koirasta/maisemasta (siis teetetty sentään valokuva kortiksi) ja siihen nätisti tulostettu osoitteet katsomatta edes, kenelle ne loppujen lopuksi lähtee. Velvollisuudesta vain lähetetään. Minä sitten täällä päässä mietin, mitä hittoa teen tuolle kortille, saako sen nakata roskiin? Jostain syystä todellakin rasittaa, olen paljon iloisempi kavereiden käsinkirjoitetuista korteista vaikken itse tykkää korteista sitten yhtään! Pakosta joskus reissuilta lähetän.

Vierailija
19/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hyvä ahdistuja, joka märehdit tätä asiaa jo viikkokausia ennen joulua. Oletko koskaan ajatellut lähettää sitä korttia, jos tämä koko asia vuodesta toiseen aiheuttaa sinulle pahaa mieltä? 

Korttien lähettäjät lähettävät niitä, koska saavat siitä itselleen iloa. Ei siitä kannata tehdä mitään numeroa.

Vierailija
20/57 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän joulumieltä, ihmiset! Ei kai kukaan kortteja vittuillakseen lähetä. Joku on ajatellut sua lämpimästi edes sen 15 sekuntia, joka kortin kirjoittamiseen menee, vaikka olisi sen Tiimarin kortille kirjoittanut. Ja jos ei itse laita kortteja, niin voihan sitä lähettää tekstarin, jossa kiittää kortista ja toivottaa hyvää joulua, vaIkka heittäisi kortin samantien roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi