Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN halua täyttää 50!!!

Vierailija
28.09.2021 |

En ole sen tyyppinen OLLENKAAN, josta ajatellaan että tuo on viiskymppinen.

Uskotte tai sitten ette mutta niin se vain on. Ne joille 50 sopii on erilaisia kuin mä. Monelle se sopii oikein hyvin eikä mun mielestä edes ole noloa olla yli 50.

AAARGH! Melkein mietin että jos vain sanoisi jatkossa olevansa 40-jotain.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täytä. Ole kaksvitonen, kuten moni muukin.

Vierailija
2/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin valehdellut joskus ikäni. Ei siinä ole mitään pahaa. Kunhan et valehtele sitä lääkärissä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii. Meillähän ei ole enää edes vanhuksia, on vaan ikäihmisiä tms. Voiskohan senkin muuttaa ikänuoreksi. Tai ollaan kaikki vaan ikinuoria

Vierailija
4/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sun täytyy lopettaa elämäsi ennen synttäreitä.

Vierailija
5/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen olevani kolmekymppinen. Miksi yhteiskunta pakottaa olemaan viisikymppinen? Mua sorretaan eikä edes karpo auta. Lääkärit ei anna vahvaa lääkitystä eikä kela korvaa nuorennushoitoja. Ainoa keino on juoda itsensä nuoremmaksi. Joo lärvät se täytyy vetää useammin niin pysyy nuorekkaana.

Vierailija
6/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet transikäinen

Vierailija
7/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei pitkä enää 50 v synttäreihin, mutta tunnen itseni yhä kaksi-kolmikymppiseksi. Se on vähän outoa kun kroppa ei toimi enää kuin ennen, mutta minkäs sille voi.

Vierailija
8/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 42 ja sanon kysyttäessä pikkuisen nuoremman iän, joskus oikeankin.

Vierailija
9/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytä sitten 60

Vierailija
10/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ainoa keino pysäyttää vanheneminen

Vierailija
11/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 on uusi 30. Ei mitään hätää.

Vierailija
12/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin, tai sit tulet kaapista ja kerrot kokevasi itsesi 18-vuotiaaksi, käyt HUS:ssa plastiikkakirurgiassa koska muuten tulet hulluksi, ja teetät tätä todellista ikääsi, joka poikkeaa biologisesta iästäsi, koskevat merkinnät väestötietojärjestelmään.

Vaiettu ongelma, johon täyyy voida puuttua.

Vierailija
13/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma miten ne muut on aina sen biologisen ikänsä näköisiä/oloisia, mutta juuri MINÄ olen se nuorekas poikkeus.

Ei kuule, niin se on suurimmalla osalla ellei kaikillakin, että tuntuu nuoremmalta kuin mitä numerot näyttää!

Vierailija
14/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itselläkin tuo on kohta edessä. Sairastin syömishäiriötä nuorena, mulla on sen takia elämättömiä vuosia. Ehkä tää siksikin tuntuu niin pahalta.

Se, mitä tälle voi tehdä, on elää niin kuin itse haluaa. Ei missään määrätä, miten 50 vuotta täyttäneen kuuluu elää, pukeutua tai käyttäytyä. Ole semmoinen kuin itse haluat.  Saa olla vaikka irvokas, jos siltä tuntuu.

Itse urheilen paljon ja olen aktiivisesti mukana myös lasten harrastuksissa. Elämä on ihan kivaa, parempaa kuin ennen, kun olen ihan terve ja reipas. Kohta pitää ikään piirtää vitonen, mutta eihän sitä tarvitse otsaan tatuoida sentään.

Vierailija
15/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan lähes kaikille vaikeata täyttää 40 saatikka 50.  Ihan kuin pitäisi hakea hyväksyntää sillä, että ikää tulee. Ei kehdata kertoa todellista ikää. Outoa yleensäkin jotkut mässäilevät tällä asialla, kun jokainen vanhenee joka päivä.  Itse en järjestänyt mitään juhlia, kun täytin 50. Miksi juhlisin tällaista. Muutenkin jotekin ei enää niin monet juhli joitain 50-vuotisjuhlia. 

Vierailija
16/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin valehdellut joskus ikäni. Ei siinä ole mitään pahaa. Kunhan et valehtele sitä lääkärissä tms.

Minä en koskaan valehtele ikääni. Se vasta noloa oiskin ”ai, toi on vasta 48 v, näyttää varmaan viisi vuotta ikäistään vanhemmalta”.

N53

Vierailija
17/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla  mässäillään oikein jatkuvasti tästä aiheesta. Aina joku on liian vanha ja ruspsahtanut. Seurataan, minkä ikäisen kanssa joku menee naimisiin tai seukkaa. 

Vierailija
18/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tasan tarkkaan ikäni jos joku kysyy sillä sehän on oikea ikäni. 

Vierailija
19/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että yhdessä yössä muutut kovin paljon. Tänään olet 49 ja huomenna täytät 50 niin, että niin sitten elämä on ohi. 

Vierailija
20/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne viisikymppiset mitään muuttanut. Ootaas, kun tulee vaihdevuodet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi