Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen vaatii huoltoja ja hoitoja?

Vierailija
18.11.2014 |

Siis kasvohoitoja, käsihoitoja, kynsiä HUOLLETAAN, ripsiä HUOLLETAAN satasella kuussa. Pillukarvoja nyppii AMMATTILAISET rahasta. Millä nuori nainen tämmösiä tarvii? Kaikkeen tuohon sisältyy aina kemikaaleja hirmu määrä. Luomua, terveyttä, kauneutta?
Aika epääloogista kun pimut sauhuttelee ja dokaa, sitten menevät huollettavaksi kuin autot etteivät ruostu :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nainen, jolla on varaa.

Vierailija
2/22 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, oksettaa sellaiset lissut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ihan tavalliselta kuulosta. Ja naiset vielä oikeasti väittävät TARVITSEVANSA nuo kaikki, ovat välttämättömiä menoja.. Sitten ihmetellään miksi miehet pitää naisia kajahtaneina! Sitähän ne on.

Vierailija
4/22 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin ennen meneväni huoltoon, kun menin fysioterapiaan. Se oli minun ja miehen keskenäinen vitsi. Sitten huomasin että kaikki käy jatkuvasti huollossa, milloin ripsien, kynsien tai hiusten takia, joten nytpä käyn ihan fyssarilla.

Vierailija
5/22 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka eivä saa tarpeeksi seksiä. Ja yksinäiset. Jostain on saatava lohtua.

Vierailija
6/22 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä vielä monet sanoo itsestään huoltapitämiseksi :/

Vierailija
7/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla on omaan käyttöön rekisteröity auto kuten minulla :)Autolla ei voi ajaa, jos se ei ole kunnossa.

Vierailija
8/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 07:06"]

En minä ainakaan sauhuttele tai dokaa, ja silti huollatan itseäni ja käyn hoidoissa. Pidän itsestäni huolta myös ruokavaliolla ja liikunnalla.

[/quote]

Ei hoidoissa tarvitse käydä, jos ruokavalio on kunnossa.

Vierailija
9/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä ihme kapistuksia. Ensin ne ihastuu naiseen, joka on ulkonäön puolesta aivan ihana. Naisen saatuaan ne rupeavat ihmettelemään ja huomauttelemaan, miksi pitää ostaa uusia vaatteita, käydä kampaajalla, ostaa meikkejä ja meikata, kun rahaa menee hirveästi ja aina joutuu odottamaan, kun nainen meikkaa. Sitten nainen pikkuhiljaa vähentää vaatteiden ostoa ja meikkaamista, hiukset jää välillä värjäämättä. Lopulta nainen on oma itsensä ilman meikkejä ja tekoripsiä. Onko mies tyytyväinen? No ei, kuolaa vaan laitettujen naisten perään ja sanoo naiselle, että mikset sinä voi olla tuollainen!

Olen ihan oikeassa elämässä nähnyt kaksi tällaista miestä, mutta onneksi kaverini pääsivät heistä eroon. Ja onneksi on myös järkeviäkin miehiä olemassa.

Vierailija
10/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:04"]

Siis kasvohoitoja, käsihoitoja, kynsiä HUOLLETAAN, ripsiä HUOLLETAAN satasella kuussa. Pillukarvoja nyppii AMMATTILAISET rahasta. Millä nuori nainen tämmösiä tarvii? Kaikkeen tuohon sisältyy aina kemikaaleja hirmu määrä. Luomua, terveyttä, kauneutta? Aika epääloogista kun pimut sauhuttelee ja dokaa, sitten menevät huollettavaksi kuin autot etteivät ruostu :)

[/quote]

Ja sitten ku sitä ei tee, tulee mies, joka valittaa rumasta ja epäsiististä naisesta. koskaan ei miehille ole mikään hyvä!

Vierailija
11/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ja kohta joku sanoo, että sääri- ja kainalokarvojenkin ajelu on liiallista huoltoa, käytetään kemikaaleja ja rumat sitä vaan tekee... Kun miehet niin tykkää luomunaisosta!

Vierailija
12/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksei voi jo parantaa olemassa olevaa? Mulla volyymiripset,hiustenpidennykset (kylläkin pakon edestä,itsestä riippumattomista syistä),kynnet ja käytän päivettäviä päivävoiteita joskus.  Hampaita "valkaisen"  Youtuelin tuotteilla. Kulmat muotoilen ja värjään joka viikko.

No otsikkoon palatakseni,millainen nainen vaatii näitä?! Ehkä olen sitten pinnallinen, tiedä häntä. Tunnen olevani näin 30-vuotiaana kauniimpi kuin silloin reilu parikymppisenä. Silloin syntyi 2 lasta pienellä  ikäerolla ja elämä oli muutenkin hektistä. Nyt nautin ulkomuodastani ihan toisella tavalla kuin aikasemmin ja osaan kantaa itseni. 

Vierailija
13/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalle, joka värjää kulmat ja ripset sekä "pillukarvat" poistattamassa sokerilla. Tarviin jotain hemmottelua itselleni, haluan pitää itsestäni myös ulkonäöllisesti huolta. Loma-aikoina käyn manikyyrissä. On ihana vaan istua ja antaa toisen tehdä duuni puolesta.

Vierailija
14/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita huoltoja käyttävät ne joilla on tekoripsiä, -kynsiä tai -hiuksia. Eli loppujen lopuksi aika harvat, jossain ikäryhmässä näitä on ehkä vähän enemmän. Hoidoissa, esim. jalka-, kasvo- tai käsihoidoissa käy useampi. Mitä pahaa niissä on?

Vierailija
15/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaiset, joilla ei geneettisesti ole asiat niin hyvin, että omat avut riittäisivät, eli esim. huono iho, huonot hiukset joihin tarvii lisäyksiä kampaajan toimesta, heikot kynnet jolloin halutaan rakennekynnet peittämään ne ja lyhyet ja hailakat ripset, jolloin halutaan laittaa niihin pidennykset.

No joo, pillukarvojen nypityttäminen jossain ei ehkä ole geneettistä puutetta, mutta tietty jotain se kertoo ihmisen korvien välistä.

Tässä muuten yksi juttu jota itse en ikipäivänä teettäisi ulkopuolisella. Mutta tänään olemme täältä lukeneet, että av-mammojen miehet asettavat ja poistavat mammojen tamponit ja tarkistavat siteiden verimäärän ja sormettavat sieltä siteen lomasta ja pariskunnat lisäksi paskovat yhdessä ja mammat tyhjentää kuukuppinsa veret lavuaariin samalla kun mies pesee hampaita, joten eipä tuossakaan kai mitään ihmeteltävää ole, luonnollisia asioita, mitäpä sitä nolostelemaan.

Vierailija
16/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii? Siis tarkoitat kai että haluaa?
Oletettavasti sellainen nainen, joka tykkää huollattaa kyntensä ja ripsensä koska haluaa niiden näyttävän tietynlaisilta. En ymmärrä miks toisten valintojakin täytyy dissata. Mulla ei ole rahaa, tarvetta tai kiinnostusta vaikkapa ripsienpidennykseen, mutta jos jollain on niin eipä asia mua liikuta. Eikä kaikki arvosta luomua, mikä itseisarvo luonnollinen lookki muka on olevinaan? Miten sauhuttelu ja dokaaminen sotii ripsienpidennyksiä vastaan? En voi ymmärtää.

Vierailija
17/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn brassi-sokeroinnissa, miesystävöni toiveesta kokeilin ja hän tykkää ja itsekin miellyin lopputulokseen, joten käyn sitten toimenpiteessä kerran kuussa. Ajamalla saan sellaiset näpyt ja kutinan, että sitä en kestä.

Kasvohoidoissa kävisin, jos minulla olisi varaa. Samoin käsi- ja jalkahoidoissa. Kampaajalla käyn säännöllisesti, satunnaisesti värjään ripset.

Niin ja olen ihan tavallinen 46-vuotias naisellinen nainen.

Vierailija
18/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan sauhuttele tai dokaa, ja silti huollatan itseäni ja käyn hoidoissa. Pidän itsestäni huolta myös ruokavaliolla ja liikunnalla.

Vierailija
19/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität pysyä kaukana sellaisista naisista, niin sehän on helppoa! Ota luomunainen. Eli nainen jolla ei ole värjättyjä hiuksia, geelikynsiä, ripsienpidennyksiä ja posliinia.

Vierailija
20/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat tavattoman kauniita ilman huoltoja ja hoitoja. Hyvät geenit ja elämäntavat taustalla.

Harvoin näkee kuitenkaan naisia, joille ei olisi mitään tehty. Ihmiset nimittäin ovat sellaisia, että näkevät itsessään virheitä. Toinen ei tykkää kalpeasta ihostaan, toinen hiusten väristä ja toinen lohkeilevista kynsistään. Silloin on ratkaisuna käydä solariumissa, kampaamossa tai kynsistudiossa.

Minusta on ok paikkailla pieniä virheitä, kunhan ei mene liiallisuuksiin ja muokkaa itsestään muovinuken näköistä.