Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin e-pillerit ja mikä ihana tunne!

Vierailija
18.11.2014 |

Kun ällö oireet katos! Oli ns,raskauspahoinvointia ja ärtymystä ja ties mitä... Ihanaa kun ne helpotti!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pillereistä myös tosi usein selittämätöntä huonoa oloa, jäätäviä päänsärkyjä, alapään limakalvot aina kuivat ja kipeämmät menkat kuin mitä luomuna. Yasminit oli sillon käytössä. Ei ikinä enää!

Vierailija
2/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yazit. Enkä edes harkitse enää pillereitä! Jos ukko haluaa seksiä,käyttäkööt kumia ja ttai menee syätrelisaatioon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sterilisaatioon siis xD

Vierailija
4/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Itse söin pillereitä ikävuodet 14-32 (noin nuorena, koska sain niitä aknen ja menkkakipujen hoitoon) enkä edes tajunnut että pillerien syytä oli uupumus, haluttomuus ja itkuisuus. Pidin itseäni vain sellaisena persoonana, masennukseen ja ahdistukseen taipuvaisena ja laiskana. Sitten lopetin pillerit kun mies jätti ja oli kuin aurinko olisi tullut pilven takaa! Parissa kuukaudessa muutuin paljon energisemmäksi, seksihalujakin alkoi ilmetä, enkä enää ollut niin tunteiden heiteltävänä ja aina pillittämässä. Harmittaa, että tuhlasin nuoruuteni pillerien aiheuttamassa tilassa jossa en ollut oikeasti oma itseni :(

Vierailija
5/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli kauhea uupumus,väsymys ja haluttomuus ja ärtymys ja pääkipu ja oksentelu! Silti söin niitä tyhmänä. Mahtavaaakun ei tarvi enää syödä niitä.

Vierailija
6/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon, onneksi olkoon loistavasta päätöksestä! :D itsekin olen ollut 3,5kk ilman pillereitä kymmenen vuoden syönnin jälkeen (14-24). Järkyttävintä tässä kaikessa on ollut huomata, että minulla on tunteet! Olen onnellinen, iloinen, itken liikutuksesta ja nautin pienistä arkisista asioista. Pillereillä elämä oli tasaviivaa, ei huippuja eikä laskuja. Tai ehkä enemmänkin laskuun taipuvaista. Seksihalut ovat palanneet ja limakalvot toipuneet. Hiuksia tosin on koko kolme kuukautta pudonnut urakalla ja alkuun puhkesi kauhea akne, mutta akne häipyi hiljalleen joko itsekseen tai Skinoren-voiteen avulla.

En enää ottaisi pillereitä, en niin mitenkään nyt kun tiedän millaista elämä on ilman niitä. Kauhistuttaa ajatella kuinka nuorille tytöille pillereitä määräillään kuin vitamiineja vaikka kehonsa ovat vielä kehitysvaiheessa.

Vierailija
7/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina tämäkin asa mieleen kun miehet palstoilla vinkuu tasa-arvosta ja kuinka miehiä muka sorretaan. On ihan käsittämätöntä että muutaman minuutin (miehen) nautinnon takia nainen joutuu voimaan pahoin 24/7. Onneksi oma mieheni on inhimillinen eikä vaadi noita elämän pilaajia syömään.

Vierailija
8/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voiskin lopettaa. VIHDOIN, vuosien etsimisen jälkeen löytyi pillerit jotka sopii mulle, niin että vie menkat ja sitä kautta JÄRKYTTÄVÄT menkkakivut pois. Edes osittain. Endometrioosi ei ole häävi tauti. Ei ole hääviä pillereiden syöntikään, mutta ilman en tule olemaan ennen kun löytyy lääkärit jotka suostuvat mulle kohdunpoiston tekemään.

Vierailija
9/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lisäisin vielä että ihanaa kun seksihalut palaa takas pillerien lopettamisen jälkeen! ohis

Vierailija
10/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummanhan mies valitsee mieluummin: seksiä usein ja kondomin käyttö, vai vaimolla e-pillerit ja seksiä harvoin, koska pillerit vie halut ja kuivattaa alapään.

Vierailija
11/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin viime vuoden joulukuussa pillerit, olin kahta raskautta lukuunottamatta syönyt niitä ikävuodet 17-37v. Olin 6kk syömättä ja olo oli aivan eri, jotenkin sellainen kevyt, eikä joka päivä vituttanut enää ;) Sitten kesäkuussa ajattelin, että pitäisikö palata pillereiden syöntiin, kun oikein muuta ehkäisyä en keksinyt. Söin pari viikkoa pillereitä ja se loppui siihen kun alkoi ahdistaa ihan täysillä, raivosin lapsille, kaikki ärsytti jne. Mies käski lopettaa pillerit, kun soitin sille yksi päivä ahdstuneena ja sanoin että on niin paha olla että tekis mieli hajottaa paikkoja:O Nyt olen raskaana, odotan iltatähteä ja aion valita seuraavaksi ehkäisyksi joko strerilisaation tai ehkäisytietokoneen. Mulle ei passaa kumit, kierukat ja mitään hormonaalista ehkäisyä en enää huoli.

Vierailija
12/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyin aikoinani lopettamaan masennuslääkkeet vähän pillereiden lopettamisen jälkeen.. Vuosikausia söin molempia.

Nyt olen uudessa suhteessa ja typeryyksissäni otin nuvaringin.. Hetkessä minusta tuli itkeskelevä ja ahdistunut ja muutuin persoonaltani täysin. 5kk jälkeen lopetin ja vaikka pco vaivaa (mm. voimakas hirsutismi), valitsen epilaattorin mieluummin kuin mielettömän ahdistuksen.

Vierailija
13/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi ehkäisytietokonetta, mulla kevyempi malli Pearly. Loistopeli!