Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen alkaa hieromaan klitorista seksissä

Vierailija
28.09.2021 |

Kysymys miehille. Miltä teistä tuntuu jos nainen alkaa yhdynnässä hieromaan klitoristaan kun homma etenee kohti loppuhuipennusta? Eli käytännössä auttaa omin käsin itsensä orgasmiin samalla kun työntelet sisään?

Onko se kiihottava ja hienoa että nainen ottaa ohjia omasta nautinnosta vai tuleeko kenellekään tunne että ei hoida hommaansa tarpeeksi hyvin ja että nainen ei nauti tarpeeksi, ottaa siksi omat kädet apuun?

Kommenttia?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kullin koko ole mitenkään oleellinen naisen orgasmille.  Ja en yhtään ymmärrä, miksi naisen pitäisi itse itseään hierovan, onhan se aivan eriasia kun mies sen tekee! Nautinto on aivan toista luokkaa, aivansama kai se miehelläkin on: tuskin on yhtä ihanaa vetää käteen kuin olla naisen hyväiltävänä tai yhdynnässä.

Mutta sinä et olekaan "kaikki" naiset. Sinulle ei ole merkitystä kullin koolla, monella muulla naisella on.  Toisille pitää olla jopa emättimen  pohjaan asti ulottuva, jotta saavat yhdynnässä orgasminsa. Toiset naiset eivät halua, että mies koskee herkkään klitorikseen ollenkaan, tuntuu vain pahalta ja haittaa orgasmien saantia. Jos joku nainen kokee, että oma kosketus klitorikselle tuntuu parhaalta niin se siltä tuntuu, vaikka olisit mitä mieltä. Mitä hittoa se edes sulle kuuluu. Et voi tuomita tai haukkua  muita siitä, että itse t

Sinähäntässä tuomitset ja haukut! En puhu kuin omista tuntemuksistani, ja useiden naisen jotka tänne mielipiteensä kirjoittaneet. Mutta sinä tiedät aina paremmin kuin naiset itse. Kiellät siin minun ja monen muun tuntemukset.

Vierailija
102/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK rupea sinä sitten itse itseäsi runkkaamaan; jokainenhan on vastuussa omasta orgasmistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kullin koko ole mitenkään oleellinen naisen orgasmille.  Ja en yhtään ymmärrä, miksi naisen pitäisi itse itseään hierovan, onhan se aivan eriasia kun mies sen tekee! Nautinto on aivan toista luokkaa, aivansama kai se miehelläkin on: tuskin on yhtä ihanaa vetää käteen kuin olla naisen hyväiltävänä tai yhdynnässä.

Mutta sinä et olekaan "kaikki" naiset. Sinulle ei ole merkitystä kullin koolla, monella muulla naisella on.  Toisille pitää olla jopa emättimen  pohjaan asti ulottuva, jotta saavat yhdynnässä orgasminsa. Toiset naiset eivät halua, että mies koskee herkkään klitorikseen ollenkaan, tuntuu vain pahalta ja haittaa orgasmien saantia. Jos joku nainen kokee, että oma kosketus klitorikselle tuntuu parhaalta niin se siltä tuntuu, vaikka olisit mitä mieltä. Mitä hittoa se edes sulle kuuluu. Et voi

Sinähäntässä tuomitset ja haukut! En puhu kuin omista tuntemuksistani, ja useiden naisen jotka tänne mielipiteensä kirjoittaneet. Mutta sinä tiedät aina paremmin kuin naiset itse. Kiellät siin minun ja monen muun tuntemukset.

Et sä edusta muita naisia kuin itseäsi. Eli et voi kirjoittaa muiden naisten puolesta laittamalla sanoja heidän suuhunsa.  Et voi yleistää ja sanoa, ettei kullin koko ole oleellinen naisen orgasmismille jos ei ole sinulle itsellesi jne.. Kirjoita vain omasta tuntemuksestasi, äläkä tuomitse jos joku toinen nainen haluaa itse hieroa klitoristaan. Ei kuulu sinulle.

Vierailija
104/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu olla ei nyt just oo mitään klitoriksia mitä hieroa.   Mut niillä muu sukupuolisilla on lähtee yhtä iso kuin penis. Mutta ei ole munasarjojen eikä kohtua. 

Vierailija
105/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transvestiiteillä on omansa . Muunsukupuolilla omat. 

Vierailija
106/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä et olekaan "kaikki" naiset. Sinulle ei ole merkitystä kullin koolla, monella muulla naisella on.  Toisille pitää olla jopa emättimen  pohjaan asti ulottuva, jotta saavat yhdynnässä orgasminsa. Toiset naiset eivät halua, että mies koskee herkkään klitorikseen ollenkaan, tuntuu vain pahalta ja haittaa orgasmien saantia. Jos joku nainen kokee, että oma kosketus klitorikselle tuntuu parhaalta niin se siltä tuntuu, vaikka olisit mitä

Minä puhunkin vain omasta ja niiden naiset suulla, jotka ovat samaa mieltä. Sinä miehen siis kuitenkin voit puhua naisten puolesta, vai? Olet aivan tajuton.

Vierailija
107/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa Kh ja Pate taas v.ttuun siitä jauhamasta. Ettekö voisi vaihtaa puhelinnumeroitanne ja jauhaa keskenänne. Muita ei teidän jutut kiinnosta p.skan vertaa enää.

Vierailija
108/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate voisi nyt oikeasti lähteä muualle jankkaamaan. 

Vierailija
109/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuota välillä kokeiltu ja harrastettu . Ei kylläkään niin, että nainen olisi siinä orgasmia itselleen saanut. Kaipa olisi voinut saadakkin, mutta hän tahtoo, että pelkällä voimakkaalla yhdynnällä sen sitten ottaa. Lähärissä tuota on harrastettu esim. niin että naisella on polvet ylhäällä ja peppu tyynyllä. Hiukan lyhyemmiksi siinä miehen työnnöt jää ,joten en tuosta itse niin paljon sinänsä saa, mutta mukava seurata naisen antaumuksellista touhua ja tosi mukava kun hän kiskasee minut itseensä kiinni ja saa sitten painaa täysillä. Joten naiset innolla vaan

Älä nyt jaksa enää. Voitko jo lopettaa nämä pakotukset.

Vierailija
110/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuota välillä kokeiltu ja harrastettu . Ei kylläkään niin, että nainen olisi siinä orgasmia itselleen saanut. Kaipa olisi voinut saadakkin, mutta hän tahtoo, että pelkällä voimakkaalla yhdynnällä sen sitten ottaa. Lähärissä tuota on harrastettu esim. niin että naisella on polvet ylhäällä ja peppu tyynyllä. Hiukan lyhyemmiksi siinä miehen työnnöt jää ,joten en tuosta itse niin paljon sinänsä saa, mutta mukava seurata naisen antaumuksellista touhua ja tosi mukava kun hän kiskasee minut itseensä kiinni ja saa sitten painaa täysillä. Joten naiset innolla vaan

Älä nyt jaksa enää. Voitko jo lopettaa nämä pakotukset.

Nyt en ymmärrä ?  En pakota enkä käske . Oma kokemus vaan.  Loukkaanko sinua jotenkin ? 

Vierailija
111/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiihottavaa ja upeeta katsella. Naisen orgasmissa punertuvat kasvot ovat kauniit. 

Vierailija
112/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lanka kuuluu kategoriaan KH:n "parhaat". Maanista ja jakomielistä itsensä kanssa keskustelua (tyyliin ensin yhdessä viestissä maanista miesvihaa jota sit komppaa itse muka toisena kirjoittajana..) sekä hyvin myrkyllistä miesvihaa monin eri muodoin. Seksipalstan sisältö pääosin pienoiskoossa, yhden ainoan ihmisen takia. Kysymys KH:lle: haluaisitko sinä, että tämä palsta olisi vain naisille, tismalleen samanlaisille? Ikäänkuin sun omaa sisäistä ääntä turvaava kupla?

Vierailija
113/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hiero vaan, en oel sitä halunnut estää. Mutta minusta on outoa, ettei mies halua sitä tehdä, eli antaa nautintoa naiselleen itse.

MInä nauttin siitä ja sillä siiti, enkä ole ainoa. Ja minullekin se on paras, ja saa olla myös minulle ja muille.

Ja tsiaan mies avustaa itsensä orgasmiin naisen avulla, todellakin, joten vastavuoroisuus olis ihan kiva. Oma mies nautti nimenomaan siitä, että saa minulle orgasmin.

Mies antaa minulle yhdynnässä suurinta nautintoa ihan sillä panemisella. Enkä ole sanonut etteikö hän haluaisi tuottaa minulle nautintoa. Kyllä aina ennen yhdyntää on sormettanut ja nuollut jo useamman orgasmin mulle ja nauttii siitä suunnattomasti, minä tottakai myös. Minun lempiasennot ovat sellaisia, jossa miehen on mahdotonta hyväillä klittaani, joten siksi minä hyväilen itse.

Missä ihmeen asennossa miehen on mahdotonta hyväillä klittaa???

Vierailija
114/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lanka kuuluu kategoriaan KH:n "parhaat". Maanista ja jakomielistä itsensä kanssa keskustelua (tyyliin ensin yhdessä viestissä maanista miesvihaa jota sit komppaa itse muka toisena kirjoittajana..) sekä hyvin myrkyllistä miesvihaa monin eri muodoin. Seksipalstan sisältö pääosin pienoiskoossa, yhden ainoan ihmisen takia. Kysymys KH:lle: haluaisitko sinä, että tämä palsta olisi vain naisille, tismalleen samanlaisille? Ikäänkuin sun omaa sisäistä ääntä turvaava kupla?

Vaikutat kyllä vähintään yhtä maaniselta kuin mainitsemasi henkilö. Voisitte molemmat mennä tauolle.

Vierailija
115/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tod näk liian pieni, jos nainen ei tuu ilman klittan sormettamista tai vibraa. 

Vierailija
116/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä ainut jonka mielestä se hinkkaaminen on todella typerän näköistä? Jos haluaa niin kovasti runkata, mihin siinä enää sitä miestä tarvitsee.

Vierailija
117/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miksi vasta loppuhuipennuksessa eikä nainen voi jo alussa hieroa omaa klitorista että pääsee nopeammin orkuntuloon jolloin miehen ei tarvii puolta tuntia turhaan munaa seisottaa

Vierailija
118/120 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kyllä vähintään yhtä maaniselta kuin mainitsemasi henkilö. Voisitte molemmat mennä tauolle.

Terve KH

Vierailija
119/120 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä ainut jonka mielestä se hinkkaaminen on todella typerän näköistä? Jos haluaa niin kovasti runkata, mihin siinä enää sitä miestä tarvitsee.

Tämäpä juuri. Tämän takia en seksiä harrastakaan miehen kanssa, helpommin saa itse eikä ole raskauden tai mielipahan riskiä eikä pidä miellyttää miestä saamatta itse mitään koko touhusta. 

Vierailija
120/120 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Tämän takia en seksiä harrastakaan miehen kanssa, helpommin saa itse eikä ole raskauden tai mielipahan riskiä eikä pidä miellyttää miestä saamatta itse mitään koko touhusta.