Jos nainen alkaa hieromaan klitorista seksissä
Kysymys miehille. Miltä teistä tuntuu jos nainen alkaa yhdynnässä hieromaan klitoristaan kun homma etenee kohti loppuhuipennusta? Eli käytännössä auttaa omin käsin itsensä orgasmiin samalla kun työntelet sisään?
Onko se kiihottava ja hienoa että nainen ottaa ohjia omasta nautinnosta vai tuleeko kenellekään tunne että ei hoida hommaansa tarpeeksi hyvin ja että nainen ei nauti tarpeeksi, ottaa siksi omat kädet apuun?
Kommenttia?
Kommentit (120)
Yksi mamma pikaisen avun tarpeessa. Ja muilta fiksuja ja kärsivällisiä kommentteja. Joka ketju menee pilalle saman henkilön takia, niin avlla kuin täälläkin. Palsta on ilmeisesti elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen antaa kehonsa miehen miellyttämiseen, on ihan tasapuolista jos, mieskin tekee niin naiselle. Se on mun mielipide, joku muu voi olla vaikka elämänsä vain imemässä miehen munaa ja olla pantavan ilman orgasmiaan, jos niin haluaa. Minä en. Enkä taatusti ole ainoa.
Mulla oikeus omaan tapaani, enkä ole yrittänyt estää muita tekemästä tavallaan. Siitä vaan.
Älä sitten estä tai vähättele niiden kokemuksia, jotka vaikka haluavat itse runkata kun heitä pannaan? Eikö?
Miksi näitä pitää määritellä hyviksi tai huonoiksi, eikö ole kivaa kun saa edestä tai takaa tai miten päin vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole joko tai mielestäni tai niin mustavalkoista, vaikka tämä keskustelu vähän väittelyksi on mennyt kuka milläkin tavalla nauttii eniten. Mulla se on se combo (yhdyntä+klitoriksen hyväily) yhtäaikaa joka tuottaa sen parhaimman huipun.
Juuri näin. Minä väitän, että suurinosa naisista naiuttivat juuri täsä eniten. Ainahan on muitakin, on leboja, on homoja on naisia, jotka eivät pidä mistäään seksistä, Mutta suurin osa näin!
miksi sitten edes olla miehen kanssa jos se ei tyydytä?
Kerro sinä, miksi naisen pitää itse itsensä orgasmiin hieroa, kun mies panee ja saa siten? Miksi ihmeessä??
Minä saan paraaht kun mies panee JA hyväilee samalla. Miksi ei mes niin voi tehdä???
Mies tyydyttää itsensä työntelemällä sisään, ja nainen tyydyttää itsensä hieromalla. Miksi miehen pitäisi tehdä kaikki seksissä? Ovatko naisen(tässä tapauksessa sinun) mieltymykset tärkeämpiä kuin muiden?
vaikkakin en tajua, miksi ylipäätänsä harrastaa seksiä(yhdyntää) miehen kanssa jos siitä tulee vain paha mieli..
Sairas ketju. Miten tämä voi olla jollekkin random naiselle ongelma? Vielä kun huutaa että klitoriksesta tulee ne orgasmit, niin nyt paheksuu naisia jotka siihen koskee, tai sitten heidän miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että kysyn siksi koska joskus olen lukenut kommentteja että klitoriksen avulla saatu orgasmi on jotenkin huonompi ja nainen joka tulee PELKÄSTÄÄN yhdynnällä ja peniksellä on jotenkin kaikista halutuin ja olevinaan joku normi. Nämä ovat varmaan sitten niiden kommentteja joilla on oman itsetunnon kanssa ongelmia tai vääristynyt kuva naisen anatomiasta.
Oikeastihan klitoris tuntuu aina tavalla tai toisella olevan mukana orgasmissa kuin orgasmissa. Näin ainakin itse koen. Vaikka tiedän että varmasti on muunkinlaisia tapoja saada.
AP
Ei kai nämä kommentit ole olleet Suomi24 tai Vauvapalstalla, joissa enemmistö kommenteista on järjetöntä paskaa ja trollausta?
Jos nainen joutuu räpläämään klitoristaan aktin aikana, kertoo vain siitä että miehellä ei ole tarpeeksi paksuutta.. Tarpeeksi hyvin varustetulla kalulla klitoris ottaa osumaa myös yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että kysyn siksi koska joskus olen lukenut kommentteja että klitoriksen avulla saatu orgasmi on jotenkin huonompi ja nainen joka tulee PELKÄSTÄÄN yhdynnällä ja peniksellä on jotenkin kaikista halutuin ja olevinaan joku normi. Nämä ovat varmaan sitten niiden kommentteja joilla on oman itsetunnon kanssa ongelmia tai vääristynyt kuva naisen anatomiasta.
Oikeastihan klitoris tuntuu aina tavalla tai toisella olevan mukana orgasmissa kuin orgasmissa. Näin ainakin itse koen. Vaikka tiedän että varmasti on muunkinlaisia tapoja saada.
AP
Ei kai nämä kommentit ole olleet Suomi24 tai Vauvapalstalla, joissa enemmistö kommenteista on järjetöntä paskaa ja trollausta?
Eihän tuollaisia ole sanottu täällä ainakaan. Täällä olen törmännyt suihen että miehet nauttivat siitä kun nainen tulee sen panemisen yhteydessä ja onhan se kiva tulla samaan aikaan. Tuosta sairas mieli on vääntänyt vaikka mitä.
Pelkästään hyvä juttu! Nainen saa, mieskin huomaa heti eron peniksen ympärillä ja on vielä kiihottavan näköistäkin!
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen joutuu räpläämään klitoristaan aktin aikana, kertoo vain siitä että miehellä ei ole tarpeeksi paksuutta.. Tarpeeksi hyvin varustetulla kalulla klitoris ottaa osumaa myös yhdynnässä.
Riippuu kyllä klitoriksen sijainnista, että ottaako osumaa.
Minä en tykkää koko klitoriksen koskettelusta ja ärsyttää kun miehet oletuksena koskevat siihen. Tuosta menee halut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää koko klitoriksen koskettelusta ja ärsyttää kun miehet oletuksena koskevat siihen. Tuosta menee halut.
Kyllä miehelle voi sanoa että et pidä klitoriksen suorasta stimulaatiosta, en minäkään sitä mistään päällepäin millainen hermotus kullakin on. Ihan pitää dialogia käydä, hurjaa!
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehelle voi sanoa että et pidä klitoriksen suorasta stimulaatiosta, en minäkään sitä mistään päällepäin millainen hermotus kullakin on. Ihan pitää dialogia käydä, hurjaa!
M48, guru
Kyllä minä sanonkin, mutta ärsyttää tämä oletus mitä täälläkin viljellään.
Miten se nyt sitten on miehet, olisko hyvä jos ei ollenkaan penikeen kosketa, siis millään tavalla, ei naisen mikään osa siis mitenkään. Sehän olis ihan sama kuin ettei naisenkaan vastaavaan nautintelimeen kosketa? Kertokaa nyt siten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Kyllä minä sanonkin, mutta ärsyttää tämä oletus mitä täälläkin viljellään.
Ei ole mitään oletusta, on vain kahden ihmisen (joskus useammankin) välistä seksiä jossa koetaan yhdessä ja opitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt sitten on miehet, olisko hyvä jos ei ollenkaan penikeen kosketa, siis millään tavalla, ei naisen mikään osa siis mitenkään. Sehän olis ihan sama kuin ettei naisenkaan vastaavaan nautintelimeen kosketa? Kertokaa nyt siten.
Miten sulla on, peittääkö sinun klitoriksen huppu terskan?
Vierailija kirjoitti:
Penis ja klitoris ovat rakenteeltaan täysin erilaisia, kuten myös miesten ja naisten mieltymykset. Kaikki ovat yksilöitä, mutta sinä et vain ymmärrä. Monelle paneminen on se juttu ja monelle ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis ja klitoris ovat rakenteeltaan täysin erilaisia, kuten myös miesten ja naisten mieltymykset. Kaikki ovat yksilöitä, mutta sinä et vain ymmärrä. Monelle paneminen on se juttu ja monelle ei.
Eivät muuten ole. Klitoriksessa sitäpaitsi enemmän tuntohermoja kuin peniksessä. Mitä yrität selittää? Mutta aivan sama, olet joku sovinisti jolla muna ja muna ja muan ykkönen.
Monelle miehelle panemine, se ei ole uutta. Ja nainen haluaa orgasmin ihan yhtä paljon kuin mieskin, pelle. Ja sen saa klitoriksella. Minä olen nainen ja sen tiedän. Sinä miehenä et voi sitä mitenkään tietää. Haluan silti kulliakin,itääkö se ikäänkuin "anteeksipyytäen sanoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät muuten ole. Klitoriksessa sitäpaitsi enemmän tuntohermoja kuin peniksessä. Mitä yrität selittää? Mutta aivan sama, olet joku sovinisti jolla muna ja muna ja muan ykkönen.
Monelle miehelle panemine, se ei ole uutta. Ja nainen haluaa orgasmin ihan yhtä paljon kuin mieskin, pelle. Ja sen saa klitoriksella. Minä olen nainen ja sen tiedän. Sinä miehenä et voi sitä mitenkään tietää. Haluan silti kulliakin,itääkö se ikäänkuin "anteeksipyytäen sanoa".
Oletpas nyt kiihkeässä mielentilassa tekstisi perusteella. Voisikohan joku naapurin Pentti tulla nuoleskelemaan lettuasi, niin vähän rauhoittuisit.
Tässäkin on kauheeta vänkäämistä ja oman mielipiteen tuputtamista, hirveän pahansuopaa jopa:
"Oma mies nautti nimenomaan siitä, että saa minulle orgasmin"
Kuka kirjoittaa tuollaista, kehtaa kertoa minun mielipiteestäni eroavia asioita?