En muista, kuinka vanha olin kun meille hankittiin videot.
Selvästi alle 10-vuotias olin kuitenkin ja minä sain katsoa niiltä melko vapaasti kaikenlaisia lapsiltakin kiellettyjä elokuvia. Joskus televisiosta tuli joku ilmeisesti televisiota varten filmattu Kalle Päätalon kirjoihin pohjautuva elokuva "Elämän vonkamies", joka meillä nauhoitettiin kasetille ja minä katsoin sitä aina joskus kun olin tullut yksin koulusta kotiin mutta vanhemmat eivät olleet tulleet vielä töistä. Olin ehkä 7-8 vuotta vanha ja minä katsoin elokuvaa, jossa kielenkäyttö oli tätä luokkaa:
Sitten kun koulusta otettiin kotiin yhteyttä että minä olin useasti kiroillut koulussa niin vanhemmat ihmettelivät, että mistä minä sitä olin oppinut kun kotona ei kiroiltu. Tuossa elokuvassahan ainakin kiroiltiin paljon ja koulussa sitä vasta kuuli todella paljon varsinkin isompien oppilaiden suusta. Ala-asteen vanhimpien oppilaiden mielestä kun oli hauskaa opettaa meille nuoremmille vaikka minkälaisia kirosanoja ja kaikkea seksiin viittaavia puheita joita me sitten salassa joskus puhuimme keskenämme.