Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on varaa teinien kalliisiin tavaroihin?

Vierailija
28.09.2021 |

Puhelin, vaatteet, korut, pelikonsolit ja muut kalliit toiveet, miten kustannatte ne? Saako osan lahjaksi? Keskusteletteko mitä teini saa esimerkiksi syntymäpäivälahjaksi ja muulloin on turha odottaa tyyriitä tavaroita saavansa? Pohdin jo etukäteen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teidän tytöllä on hopeahampaat?

Vierailija
2/9 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on yksinkertainen: siksi, koska en itse tarvitse enää mitään ylimääräistä, kuolo tulee muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa itse viikkorahoilla.

Vierailija
4/9 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on varaa? No mä käyn töissä ja saan siitä palkaksi rahaa. Sillä rahalla ostan sitten teinillekin tarvittavia kalliita asioita.

Vierailija
5/9 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini saa vaan ns kohtuuhintaisia tavaroita ja melko harvoin

Nyt ostettiin Samsungin 250€puhelin, kun vanha oli rikki ja vuosia vanha.

Vierailija
6/9 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallahan tuollaiset yleensä kustannetaan. Kuten kaikki muukin. Saavat kyllä isovanhemmiltaankin synttäri- ja joululahjoja. 

Vierailija
7/9 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä tarpeeksi laadukasta feikki rahaa jolla ostan tuotteita kaupoista ja sitten palautan tuotteet eri kauppaan jolla saan puhdasta oikeaa rahaa käteen. Tällä sitten ostetaan teinien kalliit vaatteet ja laitteet. Välillä joutuu flippaamaan touhut kun käytät pääsee jäljille.

Vierailija
8/9 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo meidän teinit vaatineet mitään kalliita tavaroita.

Vierailija
9/9 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä tarpeeksi laadukasta feikki rahaa jolla ostan tuotteita kaupoista ja sitten palautan tuotteet eri kauppaan jolla saan puhdasta oikeaa rahaa käteen. Tällä sitten ostetaan teinien kalliit vaatteet ja laitteet. Välillä joutuu flippaamaan touhut kun käytät pääsee jäljille.

Joku katsonut vähän Good Girlsiä xD