Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen valehtelee seksikumppaniensa määrän?

Vierailija
17.11.2014 |

Vapaa nainenhan saa paljon helpommin seksiä kuin mies joten miksi valehdella petikumppanien määrä?. Ei se ole kuin pidättäytyä ja pitää omaa kivaa. Niin miehetkin tekee tosin ei omasta tahdosta vaan koska ei saa :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän takia. Sanon aina kaksi, koska en halua nolata itseäni, mutta oikeasti en ole koskaan harrastanut seksiä. Ehkä ihmiset sen tietääkin, mutta en halua suoraan myöntää sitä.

Vierailija
22/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:05"]

Koska kaksinaismoralismi. Nainen, jolla paljon kumppaneita, on aina "horo". Eli mikä tahansa luku joka menee yli kuuden, kannattaa valehdella.

[/quote]

Jätä panematta niin ei tarvi valehdella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuten toinen kirjoittaja sanoikin; jos seksikumppaneita on "liikaa", on huora/lutka/itseään epäkunnioittava nainen. Näin siis siinä tapauksessa, että seksikumppanien määrää valehdellaan alaspäin.

Lukua suuremmaksi valehteltaessa kyse voi olla (alitajuntaisesti) patriarkaaliselta yhteiskunnalta opitusta ajatuksesta, jonka mukaan (seksuaalinen) huomio mieheltä on se asia, jota naisten tulee tavalla tai toisella tavoitella.

Vierailija
24/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 v ja 34:)

Vierailija
25/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:22"]

Koska kaksinaismoralismi. Nainen, jolla paljon kumppaneita, on aina "horo". Eli mikä tahansa luku joka menee yli kuuden, kannattaa valehdella.

[/quote]

No jos mies saa tietää että valehtelet niin se jättää sinut se takia. Joten missä järki?

[/quote]

No mistä se saa sen tietää? Aivan kuin olisin jonkun yhden kylän miehet pannut läpi.:) Näin yli 30-vuotiaana myös jää aika paljon tulkinnanvaraa, jos sanon, että minulla on ollut seurustelusuhteita, tapailuja ja yhdenillanjuttujakin jossain elämänvaiheessa.

Vierailija
26/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:26"]

[/quote]

[/quote]

Meni jo.:)

Vierailija
27/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen aina, että minulla on ollut vain kolme kumppania ennen nykyistä miestä. Oikeasti yli 10. Miehet haluavat kuulla, että on ollut vain vähän kumppaneita. Näin miehelle ei kai tule niin paljon paineita, kun nainen ei ole kovin kokenut. Ei tiedä paremmasta. 

Vierailija
28/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvää miestä ei vaan voi saada parisuhteeseen, jos petikumppaneita on ollut todellisuudessa yli kymmenen.

Vierailija
29/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta naiset voivat nussia ihan niin monen kanssa kuin tahtovat, mutta tuo seksikumppanien määrästä valehtelelun selittely ontuu pahasti. Kyllä omien tekojen ja sanojen takana pitää pystyä seisomaan, vaikka joku toinen asioista eri mieltä olisikin,jos kerran on oman moraalinsa mukaan oikein toiminut. On eri asia sitten, jos itsekin ajattelee tekevänsä jotain väärin ja sen takia valehtelee. Sitten se on ymmärrettävää. 

Vierailija
30/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olisit jättänyt niin tietäisi kumppanikin sinun olevan rehellinen ihminen =)

Vierailija
31/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olisit jättänyt niin tietäisi kumppanikin sinun olevan rehellinen ihminen =)

[/quote]

Kyllä mä voin olla rehellinen mutta kun se ei valitettavasti kannata. Ja se ei ole mun vika, että miehen itsetunto ei kestä vaikkapa 15 kumppania naisella.

Vierailija
32/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:32"]

Koska kuten toinen kirjoittaja sanoikin; jos seksikumppaneita on "liikaa", on huora/lutka/itseään epäkunnioittava nainen. Näin siis siinä tapauksessa, että seksikumppanien määrää valehdellaan alaspäin.

Lukua suuremmaksi valehteltaessa kyse voi olla (alitajuntaisesti) patriarkaaliselta yhteiskunnalta opitusta ajatuksesta, jonka mukaan (seksuaalinen) huomio mieheltä on se asia, jota naisten tulee tavalla tai toisella tavoitella.

[/quote]

Mikäs tässä kommentissa oli alapeukuttamisen arvoista?

Niin se nyt vaan on, että yhteiskunta ja ympäristö joko tiedostaen tai tiedostamattaan lataa tytöille/naisille tässä asiassa paineita, ihan sama kuinka monen kanssa harrastat seksiä, sinut tuomitaan. Joko olet huora tai ruma...valitse siitä sitten.

Itsekin olen valehdellut partnereideni määrän yläkanttiin. Viimeisen parin vuoden aikana a) kasvoin aikuiseksi ja opin olemaan välittämättä, b) opin ajattelemaan asioita suuremmalta kantilta.

(Ps. olen 25-vuotias nainen ja harrastanut seksiä 4 miehen kanssa. Voitte sitten itse päätellä kumpi niistä kahdesta vaihtoehdosta ilmeisesti olen ;))

Vierailija
33/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan valehdellut. Jos asiasta on kysytty, olen todennut että se asia ei kuulu muille (niin kuin ei kuulukaan) enkä itse ole ottanut asiaa puheeksi.

Vierailija
34/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v ja yksi seksikumppani ollut, seurusteltu 4 vuotta. Minusta on ihan sama onko niitä kumppaneita 2 tai 200 kuhan on itse tyytyväinen. Itse pitkään varattuna olleena olen kuitenkin tyytyväinen koska sinkkukavereihin verratuna olen kyllä määrällisesti ja laadullisesti saanut enemmän/parempaa seksiä, vaikka yhden kanssa olenkin ollut. Kaverit ovat usein enemmänkin katkeria siitä että löysin (onneksi! ;) kunnollisen miehen, eikä mun ole tarvinut mitään säälittäviä kännisiä reisille tulijoita kokea, toisin kuin monet niistä kavereista!!

Vierailija
35/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:52"]

Kyllä mä voin olla rehellinen mutta kun se ei valitettavasti kannata. Ja se ei ole mun vika, että miehen itsetunto ei kestä vaikkapa 15 kumppania naisella.

[/quote]

Mä vähän mietinkin, että mitenkähän tämäkin asia saadaan miehen syyksi käännettyä, mutta siinä se tuli. Kumppanien määrä valehdeltava, koska miehillä on niin huono itsetunto :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän