Mitä sinä toivot joululahjaksi?
Mistä olisit ilahtunut? Hinnasta viis, toivoa saa mitä vaan
Kommentit (47)
8 ja 10 kg:n kahvakuulat, joissa kahva on riittävän kapea, jotta saan siitä otteen. Ostan itse, että voin kaupassa kokeilla kahvan sopivuutta.
Uuden purjesetin veneeseen ja jonkun matkan.
Omilta vanhemmiltani Iittalan 160mm koon Aaltomaljakko (sain erukäteen jo), Guess laukku mieheltä (saan), anopilta en ole toivonut vielä mitään
N21
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:58"]
Haluaisin enemmän vapaata aikaa olla lasten kanssa ja levetä, sekä siivousapua, se olisi tosi luksusta. Materiaa en niinkään halua :o) Ehkä sitten hyviä kirjoja (+ aikaa lukea) ja suklaata.
[/quote]
Tämän kirjoittajaa siis haluaisi levätä eikä levetä. Mieluuminkin sitten kaveta :D
Uuden puhelimen, vanha hajosi pari viikkoa sitten, eikä ole varaa ostaa uutta. Ja olisihan rauhallinen ja mukava joulu perheen ja suvun kanssa myös hyvä `lahja`.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:56"]
Pannaan kaikki lahjarahat hyväntekeväisyyteen, niin minä olen tehnyt jo 10 vuotta!
[/quote]
Samoin, siitä saa sen oikean joulumielen:)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:04"]Toivon,että kaikki lapset saisivat viettää joulunsa raittiiden vanhempien kanssa.
[/quote]
sädekehä postitettu.
Jos saan lahjan, niin toivon sen olevan joku kiva pieni yllätys. Itse nautin lahjojen antamisesta, mutta en odota toisten antavan vastalahjaa. Mielummin aitoa antamisen ja saamisen iloa.
Yhteisen petauspatjan. Nyt erilliset ja vanhat. Olisi miehen ja minun yhteinen lahja molemmille.
Kultaisen ristiriipuksen
Korvakorut
Lahjakortin vaateliikkeeseen (voi ostaa alesta sit vaatteita)
Marimekon Tasku-clutchin
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:54"]
Musta on pöhköä ostaa lahjoja aikuisille. Kaikki voi kuitenkin ostaa tavarat itse ja saa varmasti mieleisen. Lapsille lahjat ymmärrän ja esim köyhille opiskelijoille. Mutta työssäkäyvät aikuiset lahjoo toisiaan.. joulu on lasten juhla. Mulle riittää joulussa tunnelma ja syöminen ja yhdessä olo. Lahjoja voin ostaa itselleni vaikka joka päivä.
Ootko vähän tylsä ja kuiva..
Miten tuo työssäkäyvät aikuiset liittyy tähän? Vai onks niin että jos ei käy töissä(eläkkeellä,työtön,sairaslomalla,muuten vain taloudellisesti hyvässä tilanteessa oleva jonka ei tarvi käydä töissä..) niin on ok antaa lahjoja mut jos käy töissä niin on pöhköä antaa lahjoja?
Meistä on kiva ostaa toisillemme lahjoja joista tietää toisen yllättyvän ja ilahtuvan. Voin mä ostaa itselleni uudet alusvaatteet mutta ihanampaa se on saada ne kauniissa joulupaketissa kun tietää että mies on ne huolella valinnut ja sen haluaa malttamattomasti nähdä ne mun päällä ;) Tai jotain mistä toinen on puhnut että ois kiva mutta ei yhtään osaa aavistaa että saa lahjaksi :)
Miks aina pitää olla niin tylsä.. me vietettiin eilinen ilta olohuoneen lattialla loikoillen, pelattiin prinsessamuistipeliä räsypokka säännöillä;D, maalattiin vartalomaaleilla toistemme vartalot, syötiin nallekarkkeja ja fetasalaattia,katottiin youtubesta hauskoja videoita, kuunneltiin musaa ja kateltiin netistä meille unelmataloja :)
Ja töissä ollaan ihan vakavia aikuisia ja päteviä ammattilaisia :)
Onneksi meillä on molemmilla sisäinen lapsi niin vahva että osataan pitää hauskaa ja heittäytyä pois aikuisten tylsästä maailmasta :)
Hyvän kirjan ja oloasun. Ja lunta tänne etelään jouluksi! :)
Etelän matkan, johonkin ihanaan paikkaan
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:56"]
Pannaan kaikki lahjarahat hyväntekeväisyyteen, niin minä olen tehnyt jo 10 vuotta!
[/quote]
Samoin, siitä saa sen oikean joulumielen:)
[/quote] varsinkin jos muistaa mainostaa sitä fbssä ja keskustelupalstoilla
Riidatonta joulua. Materiasta Nanson yöpaita ja uus auto.
Oloasun kotiin.
Lempikarkkejani.
Yhden tietyn leivoksen.
Lapset kotiin.
Kinkkua.
Savustettua lohta.
Joulumieltä.
Taian tuntua.
Hyviä elokuvia telkkarista.
Kauniin, siistin kodin.
Paljon halailua ja hymyileviä naamoja.
Konjakkipulloa.
Pitkän loman.
Pehmeät sukat.
Kellot käännettynä seinään päin.
Ulkoilukelejä.
Tässähän se, täydellinen joulu. Toivon, että se tänäkin vuonna onnistuu.