Mitä sinä toivot joululahjaksi?
Mistä olisit ilahtunut? Hinnasta viis, toivoa saa mitä vaan
Kommentit (47)
Toivon,että kaikki lapset saisivat viettää joulunsa raittiiden vanhempien kanssa.
Kanapalstan ja kanoja siihen kotkottamaan!:)
Rakastan lämmintä, tuoksuvaa, piparista joulua; kynttilöitä, omenoita, joulukaakkuja; inkiväärijuomaa, glögia, joulukahvia; vaimon hellyydellä ja lämmöllä kutomia sukkia, hänen vienon sensuellia vilkaisuaan, somaa sipaisuaan ja suukkoaan, yhdessä laittamaamme joulupäivällistä, kävelyä käsikkäin illan hämyssä, saunomista perinteiseen tapaamme ja uinahtamistamme sylikkäin - joululahja on joulussa ja sen viettäjissä itsessään!:)
Mä haluaisin ihan hirveästi päästä jalkahoitoon tai esim. päähierontaan. Oon raskaana enkä raaski maksaa nyt tuollaisista, kun haluan säästää rahaa vauva-aikaan, mutta jos vaikka vanhemmat antaisi lahjaksi. Uudet villasukat ois myös kivat ja aika varmasti saankin anopilta :)
Kunpa useimpien toiveet toteutuisivat, jouluhan on aina kerran vuodessa, joten jos tänä jouluna ei onnaa, niin seuraavaana sitten..!
Olisi aika parasta viettää joulu vain katselemalla piirrettyjä miehen kainalossa ja syömällä suklaata. Ei niillä lahjoilla ole mulle niin väliä, se ikä meni jo, t.23v