Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä toivot joululahjaksi?

Vierailija
17.11.2014 |

Mistä olisit ilahtunut? Hinnasta viis, toivoa saa mitä vaan

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika parasta viettää joulu vain katselemalla piirrettyjä miehen kainalossa ja syömällä suklaata. Ei niillä lahjoilla ole mulle niin väliä, se ikä meni jo, t.23v

Vierailija
42/47 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon,että kaikki lapset saisivat viettää joulunsa raittiiden vanhempien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanapalstan ja kanoja siihen kotkottamaan!:)

Vierailija
44/47 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastalenkkarit olisi kivat.

Vierailija
45/47 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lämmintä, tuoksuvaa, piparista joulua; kynttilöitä, omenoita, joulukaakkuja; inkiväärijuomaa, glögia, joulukahvia; vaimon hellyydellä ja lämmöllä kutomia sukkia, hänen vienon sensuellia vilkaisuaan, somaa sipaisuaan ja suukkoaan, yhdessä laittamaamme joulupäivällistä, kävelyä käsikkäin illan hämyssä, saunomista perinteiseen tapaamme ja uinahtamistamme sylikkäin - joululahja on joulussa ja sen viettäjissä itsessään!:)

Vierailija
46/47 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ihan hirveästi päästä jalkahoitoon tai esim. päähierontaan. Oon raskaana enkä raaski maksaa nyt tuollaisista, kun haluan säästää rahaa vauva-aikaan, mutta jos vaikka vanhemmat antaisi lahjaksi. Uudet villasukat ois myös kivat ja aika varmasti saankin anopilta :)

Vierailija
47/47 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa useimpien toiveet toteutuisivat, jouluhan on aina kerran vuodessa, joten jos tänä jouluna ei onnaa, niin seuraavaana sitten..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi