Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi mies ei voi välittää parikymppisestä tytöstä aidosti.

Vierailija
17.11.2014 |

Ei vaan voi. Suhtautuvat samalla tavalla kuin vaikka urheiluautoon. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se valitettavasti on. Ulkonäkö ja se nuoruus voi miellyttää jonkin aikaa, mutta tuskin mikään keski-ikäinen sitäkään jaksaa. Mutta kai sitä mielummin polkee parikymppistä pari kertaa ilmaiseksi kuin ostaa sen Ferrarin!

Vierailija
2/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon parikymppisiä mahtavia ja fiksuja naisia. En yhtään ihmettele jos joku heihin rakastuu vaikka se vanhempi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua 21 vuotta vanhempi. Mitä haluat ap tietää? Kun et meinaan perustellut mitenkään kantaasi.

Vierailija
4/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko omasta kokemuksestasi? Välittääkö sinusta kukaan oikeasti? Ikis-rukka.

Vierailija
5/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Mies löytää viimein seuraa, joka on henkisesti hänen tasollaan, ihailee häntä ja on kiinnostunut asioista, jotka kiinnostavat miestä. Monet nuoret naiset kunnioittavat vanhempia miehiä ja ovat miestä huomattavasti paremmassa fyysisessä kunnossa. Miehet luulevat edelleen näyttävänsä Adoniksilta, joten tilanne sopii heille.

Onneksi monilla miehillä on rahaa ja korkea asema itseään valtavan paljon nuoremman naisen houkuttelemiseen.

Miehen ikäistä naista lähinnä huvittavat miehen kiinnostuksen kohteet, lösähtänyt kroppa ja heikko erektio.

Vierailija
6/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?' Miksi vainoat mua???

Vierailija
7/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänänänänänä IKIIIIIS nänänänänä IKIIIIS.... Missä vaan vanhan miehen ja nuoren tytönheitukan tiet kohtaavat tippaakaan eroottissävytteisissä merkeissä, siellä on IKIS julistamassa viimeistä tuomiotaan. Nuorena ei pidä sinun nussiman ja lapsia tekemän, eikä paljon vittu muutakaan.

Vierailija
8/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:26"]Näin se valitettavasti on. Ulkonäkö ja se nuoruus voi miellyttää jonkin aikaa, mutta tuskin mikään keski-ikäinen sitäkään jaksaa. Mutta kai sitä mielummin polkee parikymppistä pari kertaa ilmaiseksi kuin ostaa sen Ferrarin!
[/quote]

Paljonko on jonkun aikaa?

Olin 18-vuotias kun tapasin nykyisen miesystäväni/kihlattuni töiden merkeissä, hän 38-vuotias. Nyt olen 23 ja hän 43, edelleen yhdessä ja kaksi lastakin meille siunaantunut. Jokohan tuo kohta kyllästyy?

Vierailija
9/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tai mikä on ikis?

Vierailija
10/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:43"]Kuka tai mikä on ikis?
[/quote]

Ikiksellä on jokin ihme ongelma nuoria naisia kohtaan. Alle 25-vuotiaat eivät ole aikuisia eivätkä sovi äideiksi eivätkä asumaan omillaan. Heistä ei vanhemmat miehet voi olla aidosti kiinnostuneita.

Vierailija
11/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:43"]

Kuka tai mikä on ikis?

[/quote]

Ikäerohullu. Tekee näitä nuoret  naiset eivät voi synnyttää/opiskella/rakastella/pakastella/paskantaa/painia/oksentaa/tankata/autoilla/mietiskellä/younameit-aloituksia. Joskus ahkerampia kausia, tulee monta ikäerojankkausaloitusta vuorokaudessa. Nyt vissiin taas aktivoitunut. En tunne taustoja sen tarkemmin, mutta vissiin ukko vaihtoi nuorempaan. Tässä oli joku ihan oikea keissi taustalla. Varmaan on paljon trolleja, jotka matkivat ikiksen tyyliä tietty.

Vierailija
12/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:26"]Näin se valitettavasti on. Ulkonäkö ja se nuoruus voi miellyttää jonkin aikaa, mutta tuskin mikään keski-ikäinen sitäkään jaksaa. Mutta kai sitä mielummin polkee parikymppistä pari kertaa ilmaiseksi kuin ostaa sen Ferrarin! [/quote] Paljonko on jonkun aikaa? Olin 18-vuotias kun tapasin nykyisen miesystäväni/kihlattuni töiden merkeissä, hän 38-vuotias. Nyt olen 23 ja hän 43, edelleen yhdessä ja kaksi lastakin meille siunaantunut. Jokohan tuo kohta kyllästyy?

[/quote]

Ei kannata välittää muiden mielipiteistä, ei minun sisko niistä jaksa välittää, hän löysi aivan mahtavan vanhemman miehen todella vaikean suhteen jälkeen. En ole ikinä nähnyt siskoa yhtä onnellisena ja se on minulle tärkeintä, että sisko on onnellinen ja löytänyt taas elämänilonsa.

M.30v

Vierailija
13/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ikis sen tietää? :o

Vierailija
14/14 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nuori nainen välitä vanhemmista miehistä oikeasti. Rahapussi kiinnostaa.. tai julkisuus, jos on kyse näistä heikki lampeloista ja jungnereista. Vanhat ukot on typeriä jos kuvittelee että nuoret kauniit naiset olis niistä tosissaan kiinnostuneita, hyväksikäyttöä vain ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme