Pitkät naiset. Mistä löydätte sopivan pituisia t-paitoja?
Olen yrittänyt etsiä kauan t-paitaa, joka olisi itselleni (175cm) sopivan pitkä, mutta ei mallia teltta. Liian monet kaupoissa myytävät t-paidat jää itsellä napapaidoiksi.
Mistä sellaisia löytyy?
Kommentit (6)
Ootko tosi laiha? Mä oon 180 cm ja löydän kyllä kaikenlaisia teeppareita. Suurin osa on ihan sopivia. Olen kokoa m mutta jos haluan tiukemman niin ostan s
Tästä on kysytty aiemminkin. Nyt ovat t-paitamekot muodissa, olen ostanut niitä. Se on kuin pitkä t-paita pitkälle. Paksuissa paidoissa käytän tunikoita, sama juttu, tarpeeksi pitkä paita. Niitä on myös nätteinä, kun osaa etsiä. Niitä lukuisia rumia tunikoita ei tarvitse huomioida.
Kyllä, kauppojen paidat ovat todella lyhyitä, uskoisin, että sopivia vain aika lyhyille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Riva Clothing.
T-paidat kuvissa näytti todella lyhyiltä.
Vaatemerkeillä on nykyään pitkille oma mallistonsa, Zalandosta löytyy mm. Onlyn ja Selected Femmen tall-mallistot.
Miestenosastolta voi löytyä. Olen 175cm pitkä, kokoa 44 nainen. Naistenosaston paidoissa on yleensä liian kapeat hartiat ja liikaa mahavaraa minulle. Miesten t-paidat ovat paljon sopivamman muotoisia ja pituisia.