Onko Sims 2:n pelaajia paikalla?
Olis pulma: eli millä saan sängyn pois, en saa sitä edes siirrettyä ja siinä ei voi nukkua kun 1 vaikka onkin parisänky.
Toinen ongelma: milläs saan nukkekodin poistettua, joka on lytyssä lattialla? Molempiin sekä sänkyyn ja leluun tulee vaan ilmoitus: käytössä olevaa esinettä ei voi siirtää.
Kiitos, jos joku kertoo ratkaisun!
Kommentit (5)
Käytössä olevia esineitä ei voi siirtää tai poistaa. Ohjaa ne ihmiset tekemään muuta. Ymmärrätkö?
jollain niistä on aktivoituna nukkekoti/sänky. onko sulla se option päällä että vapaa tahto sallittu? silloin et edes tiedä mitä kaikkea ne haluaa itse tehdä.
mut siinä on ainakin huijaus koodi eli move_objects on jolloin voi siirtää kaikkea, tai poistaa. googleta sims ja koodi saat siihen sims2 koodeja
siinä normaali näkymässä siis paina ctrl shift ja c näppäimet yhtä aikaa pohjaan saat laatikon jonne koodi kirjoitetaan.
rahaa saa huijattua sims2 koodilla motherload;!;!;!;;!;!;! enter
Sitä ei voi kääntää tietenkään jos joku hahmo on siellä tai on MENOSSA sinne! Huomaa!