Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tehdä pukkikeikkaa jouluna:(

Vierailija
17.11.2014 |

Meillä huono rahatilanne (minä työtön, miehen nettopalkka 1500e..) ja mies kuuli kaveriltaan, että joulupukkina tienaa ihan ok. Mies innostui tästä ja on nyt saanut jo 3 pukkikeikkaa myytyä työkavereilleen ja yrittää kuulemma saada koko päivän täyteen. Harmittaa lasten puolesta että isä viilettää mielummin vieraita lapsia ilostuttamassa kuin omiaan. Joulu jäisi kyllä melko niukaksi ilman rahoja mutta voisimme mennä esim. vanhemmilleni tai anoppilaan, miehen mielestä se on noloa!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/48 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää suurinosa jouluvalmisteluista aatolle (kuusen koristelu, leipomiset) niin teillä menee se päivä mukavasti lasten kanssa kun odotatte isää kotiin.

Joulu tulee ensi vuonnakin! Voisitte kokeilla tänä vuonna hieman muista jouluista poikkeavaa ja juhlistaa sitä jenkkien tapaan vasta 25.pvä?

Ehkä nämä ylimääräiset tienestit voisitte käyttää teidän yhdessäoloon, mikäli talous sallii. Risteily esimerkiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:35"]

Ehkä sanon tuosta verohommasta, jos ukolta vaikka menisi into. Ap.

[/quote]

Lopeta jo lapsellinen niuhotus.

Kun lapsemme olivat pieniä minun mieheni oli Joulupukkina yhden kerran ja oli töissä koko aaton poikkeuksena taukoa jolloin söimme jouluruoan.

Oli ollut mukava kokemus hänelle ja saimme mahtavan tilin joulusta.

Anna toisen yrittää, ei se maailma yhteen aatgtoon romahda. Mietippä kaikkia muitakin jotka ovat Joulun töissä, sairaalat ja muut.Ihme niuhottaja olet.

Vierailija
44/48 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Mun mies vuorotyöläisenä on harvat joulut ollut kotona. Mä en näe asiassa mitään ihmeellistä, monella se menee niin. Eipä hoitoalallakaan esimerkiksi oliai työvoimaa jos kaikki olisivat kotona. Asenne ratkaisee tässäkin...

Vierailija
45/48 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap tosiaan tajua kuinka moni äiti ja isi joutuu olemaan jouluna töissä...? Minä minä mu ä!

Vierailija
46/48 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/48 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:25"]Eli mieluummin tienaa rahaa kuin loisii toisten luona että saa ne omat lapsensa ruokittua. Ihan ihailtava asenne minusta. Eivät ne muksut traumoja saa jos yhden joulun viettävät sinun kanssasi. Ja aivan varmasti mies ehtii kotonakin käydä ja olla myös seuraavat päivät.
[/quote] En tiedä minkä ikäiset ap:n lapset on, mut samaa mieltä edellä olevan kommentoijan kanssa – ei ne lapset traumoja tuollaisesta saa :D
Meilläkin mies on töissä jouluaaton, joten jouluaattoa perheen kesken vietetään joulupäivänä. Jouluaattona käydään lasten kanssa joko mun vanhemmilla tai anoppilassa ja jos nähdään joulupukki niin hyvä, mut jos ei niin, pukki on käynyt esim silloin kun ollaan oltu pois kotoa tmv. Lapset alle kouluikäisiä. Älä tee siitä ongelmaa, niin lapsillekaan se tuskin on ongelma.

Vierailija
48/48 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla laulutaitoinen pukki voi pyytää jopa 70-80 euroa max vartin vierailusta. Tekee hyvän tilin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme