Naiset, miltä tuntuu miehen halaaminen ja suuteleminen
Kommentit (77)
AP, miltä suutelu naisen kanssa tuntuu?
Mieluisan halauskumppanin kanssa ihanalta! Lämpimältä ja mukavalta.
Suuteleminen ja pussailu on myös erittäin miellyttävää, kun vastapuoli on kaikin tavoin mieluinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni luikkii tiehensä, jos yritän halata häntä. Parisuhteestamme puuttuu hellyys ja läheisyys täysin.
Sama juttu meillä. Vaimo tykkää harjoittaa henkistä kiusaamista ja itse uhriutua.
Minä tykkäisin halata, tosin en enää vaimoani.
Mikset eroa?
Aika paha sano kun niitä on niin monenlaisia ja eri fiiliksillä. Mutta neutraaleimmillaan varmaan sellainen "tervehdys, hyvää päivää sinulle". Mitään hinkutushalauksia en välitä edes miettiä
Vierailija kirjoitti:
En muista, ja tuskin tulen enää koskaan kokemaankaan. N52
En muista minäkään. Siitä on 20 vuotta aikaa.
N 47
Vierailija kirjoitti:
En muista, ja tuskin tulen enää koskaan kokemaankaan. N52
Voithan itse halata sopivassa tilanteessa. Vaikka onnitellessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on oma rakas, niin ihanalta. Muuten ei.
Jos sanotaankin, että naiset ovat miehiä verbaalisempia, niin tässä vastauksessa se ei ainakaan näkynyt.
Halata voin, sillä tavalla vahvasti ja ystävällisesti. Suuteleminen inhottaa. En ikinä suostu siihen.
Vierailija kirjoitti:
AP, miltä suutelu naisen kanssa tuntuu?
Ei miltään jos ei ole tunteita/kiinnostusta mukana
Riippuu miehestä. Kaikki ei ole hyviä suutelijoita. Valitettavasti oma mieheni on huono suutelija. Muuten aivan ihana mies, joten pikkujuttu. Olen jo pian 50v ikäinen, ja paljon on elämän varrella kokemusta kertynyt eri miesten suutelutaidoista. Aivan ylivoimaisesti paras suutelija oli yhdenillan tuttavuus kun olin 16v. Se oli todella jalat alta-kokemus., vaikka hänkin oli vasta 17v poika. Suurin osa miehistä on suutelun, ja myös seksin saralla ihan tasapaksua perustasoa. Sitten on näitä yksittäisiä helmiä, ja niitä joilta nämä asiat ei parhaina puolina korostu. Kokonaisuus ihmisessä kuitenkin ratkaisee.
Aivan ihanalta. Ihan parasta. Siitä sujuvasti oikotie seksiin...
Vierailija kirjoitti:
Jos se on oma rakas, niin ihanalta. Muuten ei.
Taas joku kireäpipo asialla. Olisiko sinusta kiva, jos joku mies sanoisi sinusta, että oksennan mielummin kun halaan tuota kuvotusta.
Suomalaisen? Mene metsään ja halaa puuta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla ihanampaa kuin ensisuudelma sekä kielarit ihastuksen kanssa, ne hetket on kaukana nuoruudessa.
Eroa ukostas, niin saat taas noita hetkiä.
Ei tietoa, en oo vielä onnistunu halaamaan 😅
Voiko olla ihanampaa kuin ensisuudelma sekä kielarit ihastuksen kanssa, ne hetket on kaukana nuoruudessa.