Hei, voisko joku tulkita uneni?
Näitä on 2. Ensimmäisessä unessa olin epäselvissä väleissä eksääni, uskoin, että molemmilla on tunteita, mutta hän vastasi tosi nihkeästi mulle ja ajattelin, että hän voi vaan niin huonosti. Sain kuitenkin tietää parhaalta ystävältäni, että eksä tapailee ala-asteen luokkakaveriani ja on tapaillut jo pitkään. En ymmärtänyt unessa miksi, koska uskoin silti, että eksä ei tunne toista kohtaan samoin kun mua. (Irl kukaan näistä ei oo tavannut toisiaan)
Uni 2 oli jännempi 😅 perin suuren kartanon ja yllätyin kokoajan mitä kaikkea siel on. Se oli niin valtava, että löysin kokoajan uusia paikkoja. Olin siel ekaa kertaa käymässä kun siel oli myös 4 kotihoidon ihmistä, enkä saanu oikein selvää mikä konkreettisesti oli heidän tehtävä siel, mun auttaminen kuitenki. Ja lisäks lääkkeen oton valvonta. Josta sanoinki yhdelle niistä, että aion kyl jatkossakin ottaa lääkkeeni ite ja ne sit vaan on otettu ku ne tulee. Se mietti miten sen voi kirjata ja kerroin miten. Oon siis ite kotihoidossa töissä, nyt kyl pitkällä saikulla.
Anyway kartanon maan alla oli upee iso vesipuisto joka käsitti koko kartanon alueen ja oli täys kaikkea upeeta ja monia eri liukumäkiä. Laskin parista ja ensin kävin sitä vesipuistoa läpi yhen hoitajan kanssa ihan innoissaan, jonka jälkeen käytiin ylhäällä ja sit sielt tuli iso porukka ihmisiä kattoon kanssa. Ku me palattiin vesipuistoon en uskaltanu mennä kaikkiin suuntiin tai laskea enää mäistä, koska pelkäsin etten mahdu niistä. Ne näytti ahtailta ja pelkäsin jumiutuvani veden alle. Mua edellä liukumäkeen menijällä kävi näin. Se juuttu veden alle ja yks hoitaja anto sille ensin sinne suun kautta ilmaa ja toinen soitti apua. Se yritti myös saada sitä revittyä irti. Mäkin annoin suun kautta ilmaa ja heräsin siihen, kun se juuttunu kiitti mua veden alla.
Kiitos ihanille unien tulkitsijoille <3