Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeintä, mitä neuvolassa on sinulle sanottu?

Vierailija
17.11.2014 |

Itselleni neuvolan tantta tokaisi, etten raida ottaa äitiyttä vakavasti koska en imetä. Syy siihen oli, ettei maitoa kunnolla tullut ja lapsiparka sai hurjia raivareita. Tämä imettämisen hankaluus yhdistettynä erittäin vaikeaan synnytyksestä toipumiseen teki minulle helpommaksi ratkaisuksi korvikkeen. Että kiitos, typerä tantta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

* taida, helkkarin puhelinnäppis...

Vierailija
2/4 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tk-lääkäri ja tämän oli ylilääkärimme käskenyt välittämään terkkari-kätilön kautta minulle: minulla ei hyväksyttäisi raskauden aikaisia sairaslomia oman terveyskeskuksen lääkäreiden kirjoittamina, vaan pitää olla yksityislääkärin sairaslomatodistus. 

Toinen törkeä oli kätilön itsensä papereihin merkitsemä lähtöpaino. Painoin 60 kiloa, mutta kätilö oli sitä mieltä, että se on vain turvotusta (turvotuksia  ei ollut). Niinpä hän kysyi paljonko painoin 10 vuotta sitten ja merkkasi sitten papereihin, että lähtöpaino oli 50 kg. Ei sitten kukaan ihmetellyt sitä vain 2.5 kg todellista painonnousua raskausaikana. 

Lastenneuvolan puolella sitten törkeää käytöstä oli se, että kun minulla oli synnytyksen jälkeinen masennus, niin terkkari valitti vain _joka kerta_ omaa masennustaan, joka sekin oli kuulemma synnytyksen jälkeistä masennusta, lapset jo murrosikäiset. Vaihdoin terkkaria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskettiin antaa lapselle rasvatonta maitoa.

Vierailija
4/4 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerrottiin ettei kannata tehdä enempää lapsia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän