Hei te jotka suunnittelette rähinöintiä presidentinlinnan läheisyydessä 6.12!
Olen ihan tavallinen pienipalkkainen duunari ja maksan veroni siinä missä muutkin työntekijät tässä maassa. Olen töissä itsenäisyyspäivän vastaanoton läheisyydessä (ei siis liity juhliin millään tavalla). Pelkään jo valmiiksi että te aggressiiviset astaloin ja pesismailoin varustellut suuret "vapaustaistelijat" uhkaatte minun turvallisuuttani töistä lähtiessäni. Kuka teistä pystyy lupaamaan, että saan lähteä rauhassa kotiin perheeni luo ilman, että kimppuuni käydään matkalla vain siitä syystä, että reittini kulkee teidän ryhmittymänne ohitse enkä halua ottaa osaa teidän hulinointiinne?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:37"]Olen ihan tavallinen pienipalkkainen duunari ja maksan veroni siinä missä muutkin työntekijät tässä maassa. Olen töissä itsenäisyyspäivän vastaanoton läheisyydessä (ei siis liity juhliin millään tavalla). Pelkään jo valmiiksi että te aggressiiviset astaloin ja pesismailoin varustellut suuret "vapaustaistelijat" uhkaatte minun turvallisuuttani töistä lähtiessäni. Kuka teistä pystyy lupaamaan, että saan lähteä rauhassa kotiin perheeni luo ilman, että kimppuuni käydään matkalla vain siitä syystä, että reittini kulkee teidän ryhmittymänne ohitse enkä halua ottaa osaa teidän hulinointiinne? [/quote] Kuinka monta ei-poliisia tai ei-anarkistia loukkaantui viime vuonna? Vastaus: ei yhtään.
[/quote]
Entä kuinka monta poliisia tai anarkistia loukkaantui viime vuonna? Yksikin on liikaa, poliiseista ainakin, anarkisteista ei ole niin väliä.
No niin. Nyt ylläpito joutuu lähettämään poliisille kaikkien täällä keskustelijoiden nimet. :(
Ootko nyt tyytyväinen ap?
Kuvittelen ettei anarkistit pyöri tällä palstalla. Mitä vastaan he protestoivat? Eikö juhlat ole kuitenkin koko kansan huvia?
Tänäkin vuonna tuo tuilla elävä roskaväki saa turpaansa jos alkaa poliisille uhoamaan.
Nautin jo etukäteen tuon paskasakin kuriin laittamisesta.
Presidentinlinna on 6.12. tämän maan turvallisin paikka.
Mun mielestä ihan helvetin väärä paikka ja aika osoittaa mieltä! Siellä juhlitaan kuitenki suomen itsenäisyyttä ja kunniavieraina ovat ne harvat sotaveteraani ja - invalidit, jotka hengissä ovat! Kunnia heille vanhuksille, jotka kunniakkaasti puolustivat maatamme. Ilman näitä ihmisiä ei olisi itsenäisyyspäivä juhlia!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:24"]
Mun mielestä ihan helvetin väärä paikka ja aika osoittaa mieltä! Siellä juhlitaan kuitenki suomen itsenäisyyttä ja kunniavieraina ovat ne harvat sotaveteraani ja - invalidit, jotka hengissä ovat! Kunnia heille vanhuksille, jotka kunniakkaasti puolustivat maatamme. Ilman näitä ihmisiä ei olisi itsenäisyyspäivä juhlia!
[/quote]
Niinpä. Lisäksi tänä vuonna kutsuja on lähtenyt erityisesti vapaaehtoistyöntekijöille. Antakaa heidän ottaa tämä kunnianosoitus tekemästään työstä rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:24"]
[/quote]
Niinpä. Lisäksi tänä vuonna kutsuja on lähtenyt erityisesti vapaaehtoistyöntekijöille. Antakaa heidän ottaa tämä kunnianosoitus tekemästään työstä rauhassa.
[/quote]
Niin siksi, että työväen pressa voi ajaa perusturvaa alas entisestään kun vapaaehtoiset varmasti tekee saman ilmaiseksi. Onneksi sentään Linnan lähistöllä vapaaehtoisjoukot koittavat edistää yhteiskuntarauhan säilymistä kapitalistien toimintaa estämällä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:37"]Olen ihan tavallinen pienipalkkainen duunari ja maksan veroni siinä missä muutkin työntekijät tässä maassa. Olen töissä itsenäisyyspäivän vastaanoton läheisyydessä (ei siis liity juhliin millään tavalla). Pelkään jo valmiiksi että te aggressiiviset astaloin ja pesismailoin varustellut suuret "vapaustaistelijat" uhkaatte minun turvallisuuttani töistä lähtiessäni. Kuka teistä pystyy lupaamaan, että saan lähteä rauhassa kotiin perheeni luo ilman, että kimppuuni käydään matkalla vain siitä syystä, että reittini kulkee teidän ryhmittymänne ohitse enkä halua ottaa osaa teidän hulinointiinne?
[/quote]
Kuinka monta ei-poliisia tai ei-anarkistia loukkaantui viime vuonna?
Vastaus: ei yhtään.