Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autot-elokuva; jaksaako 3,5 vuotias katsoa sen vai onko liian pitkä?

Vierailija
03.09.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika jaksoi katsoa elokuvan ihan hienosti.

On rauhallista sorttia ja kovin kiinnostunut autoista. Pariin päivään ei sitten juuri muusta puhunutkaan kuin elokuvasta :)

Vierailija
2/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yleensähän noi lasten leffat kestää tunnin tai vähän reilu, mutta 2 tuntia. Juu ei, sitten meidän 3,5v tuota leffaa näe vähään aikaan. Kahta tuntia ei mitään leffaa, videota tai telkkari kyllä kerralla tuijoteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsi aivan hirveästi. Eikä ollut pelottava. Yleensä pelottavampia elokuvia esim. Nemoa etsimässä, ice age.

Hyvin jaksoi istua koko ajan. Kysyi lähtiessä että eikö voitais olla vielä vähän aikaa.

Oli kyllä pienin salissa. Moni 4-6v ei jaksanut yhtä hyvin. Ramppasivat useaan kertaan vessassa yms välillä.

Vierailija
4/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt lasta voi elokuvissa käyttää, tuskin moinen maallinen hapatus ketään nyt ihan sentään rappiolle saa vaikka yli tunnin kestäisikin. Onhan se elämys lapsellekin välillä päästä käymään elokuvissa. Pistä nyt sinäkin hei se tuomiopäivän pasuuna välillä kaappiin ja yritä vaikka hymyillä alkuun.



Vierailija
5/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tasan 3-vuotias jaksoi hyvin ekat 1,5 tuntia, viimeisen puoli tuntia vähän kiehnäsi, mutta jälkikäteen on puhunut elokuvasta taukoamatta! Kaverin 2,5-vuotias poika taas katsoi rauhallisesti koko elokuvan alusta loppuun.

Vierailija
6/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v10kk vanhan poikamme kanssa. Poika jaksoi katsoa hienosti koko elokuvan vaikka minä etukäteen vähän pituutta mietin. Oli myös samalla ensimmäinen elokuvareissu pojallemme ja uudestaan mennään varmasti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava?

Vierailija
8/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tykkää niin kovasti kaikista autoista ja ajattelin, että olisi kiva viedä hänet elokuviin.