Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun on vaikea ymmärtää, miksi tällä palstalla notkuu...

Vierailija
28.08.2006 |

VAPAAEHTOISESTI LAPSETTOMIA!



Kertokaas mitä teette täällä! Tahtoo tietää motiivinne!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttaisiin lapsi, muttei meille ole sitä vielä annettu. vuosi takana yritystä. ollaan molemmat myös lastenhoito alalla töissä, joten sikäli monet palstan aiheet tuttuja.

Vierailija
2/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomilta on kielletty " kuunnella" lapsellisten juttuja? Mitä se sinulle kuuluu kenellä lapsia on ja kenellä ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko äitiyden myötä tullut niin suppeakatseiseksi, että kelpuutat seuraasi vain ne, jotka ovat synnyttäneet. Kenties myös vain ne, joilla on samanikäisiä lapsia kuin sinulla tai ehkä menet niin pitkälle, että lasten tulee olla jopa samaa sukupuolta kuin omiesi.



Herää! Erilaisuus rikastuttaa ja erilaisten ihmisten kanssa keskustelu on elämän suola! Vai oletko vaipantuoksuisessa arjessasi sen unohtanut?

Vierailija
4/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vai oletko äitiyden myötä tullut niin suppeakatseiseksi, että kelpuutat seuraasi vain ne, jotka ovat synnyttäneet. Kenties myös vain ne, joilla on samanikäisiä lapsia kuin sinulla tai ehkä menet niin pitkälle, että lasten tulee olla jopa samaa sukupuolta kuin omiesi.

Herää! Erilaisuus rikastuttaa ja erilaisten ihmisten kanssa keskustelu on elämän suola! Vai oletko vaipantuoksuisessa arjessasi sen unohtanut?

Vierailija
5/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Täällä myös käy paljon ihmisiä. Ei tarvitse odottaa kymmentä minuuttia, että tulee uusi aihe tai joku vastaa.



Täällä on ketjuja paljon muistakin asioista kuin vauvoista.





Kunhan selittelen, en minäkään tiedä miksi olen koukussa tänne.

Vierailija
6/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin voisin lapsia tehdä jos haluaisin.



Lähinnä ihmetyttää kyllä tuo sinun ahdasmielisyytesi.

Voitko perustella miksi lapseton ei voisi palstailla Suomen vilkkaimmalla keskustelupalstalla? Vain siksikö, että palstaa ylläpitää Vauva-lehti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös palstan nimi ole Aihe vapaa? Ei tätä palstaa ole rajoitettu esim. nimellä Äidit joilla on kaksi lasta ja kolmas vasta isän kasseissa... Kyllä sitä moni vapaaehtoisesti lapseton käy täällä lukemassa lapsellisten todella suuuuria ongelmia ja kiittää ja kumartaa välillä syvään että ei kersoja ole hommannut. Itse meinaan niitä vielä hankkia ja olen täällä ihan vain " opiskelemassa" miten en kasvata omaa lastani!

Vierailija
8/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eivät häiritse lapsettomat täällä, ihmetyttää vain, mistä joku lapsista kiinnostumaton keksii tulla Vauvan sivuille. Ja huvittaa, silloin kun kommentit ovat tuollaisia: " olen ottamassa mallia, miten en kasvata lapsiani" . Jee jee, vielä on toivoa, että maailmaan saadaan edes yksi äiti, joka kasvattaa lapsensa oikein. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole ollut pieniä sisaruksia tai sukulaiset/kaverit eivät ole lisääntyneet niin vauvatietous saattaa olla aika pahasti miinuksen puolella. Itse lapsettomana tiedän miten vauva saadaan alulle ja mistä rööristä sen pitäisi tulla ulos mutta siihen loppuu minun vaivatietous. Ihan mielenkiinnolla olen täällä tosian lueskelemassa esim. koska ihmiset aloittavat kiinteän syöttämisen ym. muuta mitä täällä jutustellaan, tulevaisuutta varten minä täällä roikun. Ja tosiaan, muiden virheistä saattaa oppia!

Vierailija
10/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvoja. Käyn palstalla, koska olen töissä lasten parissa ja monesti olen tältä palstalta saanut ideoita työhöni ja myös pystynyt työni puolesta kirjoittamaan monelle fakta-asiaa tällä palstalla. Sitähän sanotaan monesti, että " lapset ovat ihania, niin kauan kun eivät ole omia" :D



Mielestäni aihe vapaa palsta ei ole rajoittanut ketä tänne saa kirjoitella. Vaan aihe on vapaa. Eikä tarvitse edes rekisteröityä. Teille täydellisille äideille on noita rekisteri palstoja, missä on aiheita kullekin palstalle omansa.



Kopsasin etusivun tän hetkiset top 100 aihetta. Kyllä minä lapsettomana pystyn niihin aika moneen vastailemaan, vai keksitkö jonkin syyn miksen voisi?





" Lussuttaa tissiä" ???? Yök, mikä ilmaus.



Kuinka monta tuntia lapsesi on päiväkodissa/päivä?!!



Todella kaunis nainen vastaa kysymyksiinne :)



G: Tämän päivän ohjelma?



Tarhan aloittaminen ja isoon sänkyyn siirtyminen, lapsi 2v, kuinka pitkä aikaväliero...



Minun on vaikea ymmärtää, miksi tällä palstalla notkuu...



Minkälaisia " virikkeitä" teidän kotihoidossa olevilla 3-5-vuotiailla on?



Miehen pienituloisuus ärsyttää :(



Kohta räjähdän! (päivähoitoasiaa)



Meillä on häät n. 3kk päästä.. Pitäisikö kaiken olla kohta jo valmiina???



Hih, hih, joko luitte tämän Lontoon Cityn harjoittelijatytön synttärikutsun? Ei mikä...



Työntekijä sairastuu -kauanko työnantaja maksaa normaalia palkkaa, milloin hän voi h...



Hei kaikki kunnallisena perhepäivähoitajana toimineet.



1,5 v ei anna pestä hampaitaan! Pesenkö väkisin???!!!!! Vai mikä avuksi?



Perhepetiläiset JA yli vuoden imettäneet. Kysymys.



LAKIMIES vastaa muutamaan kysymykseen



Ällöttääkö ketään muuta kun tuleva äiti kutsuu sikiötä toukaksi?



Mitä luulette, mikä on syynä kun perheessä on kaksi lasta ja



Täällä kävi eilen yksi tenavatähti lukemassa ton " kaikkien aikojen ärsyttävin.....



No jopas, ei Pelastusarmeijalle kelvannut liesi.



Mies soitti että oli ollut tosi kiva työmatka, otti päähän ja kovaa!



Mun on tosi vaikea ymmärtää naisia, jotka eivät halua lapsia.



Kätkytkuolemaan on löytynyt ainakin yksi selvä syy-yhteys



Oletteko nähneet missä myytävänä sellaisia



Onko ADD-lasten vanhempia paikalla?



Auttakaa oi joku ihana ihminen: Mistä saa tilata sen BB:n nettiin 24/7?



Miesystäväni inhoaa lastani!



Kertokaas te itse alle 1-vuotiaana päivähoidon aloittaneet



Omistusasunnosta stadin kämppään, kukaan muuttanut?



Voi juma, mikä ukko minulla on!!!! *ärisee*



Pahoitin mieleni siskoni miehen sukulaisten puheista. :(



Voiko yh:n elämä olla rankkaa..



Karpannut viikon, olo on hyvä ja pirteä, -1kg ja turvotus pois.



Meneekö miehet naimisiin vain aidosta rakkaudesta vai



HELP! Talvisirkus vai Pähkinänsärkijä?



Missä menkat, apuva!!



Saas nähdä millaisia kilpailijoita on uudessa BB



Täytekakun päälle mantelimassahuppu vai kerma-rahka-kuorrutus?



Äkkiä! Saunatiloja Oulussa noin 10 hengen porukalle?



EIIIIKÄ MITKÄ SANAT!!!! *RIIIIIIIPS* Repee täysin!



Kaikkien aikojen inhottavin tenavatähti mielestäsi ja miksi?



Tuska mitä nipotusta! Ok-talon myynti-ilmoituksessa kielletään ottamasta lapsia muka...



mieleni haikailee omaa kesämökkiä...



Stella, kuinka kauan olet palstaillut?



Suositelkaa suht edullinen ja " trendikäs" kampaamo Helsingissä?



Mistä Franklin DVD:itä, videoita, kirjoja jne?



Stella, mistä saa ostaa kehumiasi Timberlandin ja Hilfigerin talvihaalareita?????



G: Miksi halusit/haluat lapsia?



Kysymys odottajille: poistatteko alakarvat synnytykseen mennessä?



Ketä inhosit yli kaiken BB 2005 sarjassa?



Kerro jotain ällöttävää/oksettavaa itsestäsi!



Kauanko lapsi SAA itkeä päiväkotiin vietäessä? Lapsemme on ollut kohta kuukauden päi...



Ei voi mitään, tuo " agent Booth" on vaan ihan syötävä.



Miksi Jakia ja Nukaa ei saa vieläkään DVD:nä, vaikka siinä olisi varsinainen rahasam...



Puolustaako muiden ukot aina omia sukulaisiaan, lähinnä äitiään



Minulla ei nyt kakka tule,



Milloin ovat koulujen syyslomat eri puolilla maata?



Huomenta ! Onko kellään ohjetta siihen laihduttavaan kaalosoppaan ?



vaunu- ja ratasgallup!



Puolustaako miehesi sinua vai asettuuko aina äidin puolelle???



Olikos Turkin räjähdyksessä Suomalaisia mukana?



Missä Porissa on lastenkirppiksiä?



Tajuttomia hintapyyntöjä omakotitaloista Helsingissä (mm. rintamamiestalot)!



hereillä olevien postinumerot kehiin.



Suomi on täynnä lihavia naisia



Huvilateltan konsertit?



Asuntojen hinnat laskussa



Vastaa KYLLÄ tai EI: 1. Otatko SINÄ omat lapset mukaan asuntoesittelyyn? 2. Saavatko...



Mihin asumaan Tre-Hämeenlinna-Hki -akselilla??



vietän miehen kanssa tänään vapaapäivää kaksin- vastaan kysymyksiin hetken



G: Oletko työpaikkasi kaunein nainen?



Kerro rehellisesti meille, mikä MIEHESSÄSI ÄRSYTTÄÄ!



Miten tietokoneella nauhoitetaan DVD:ltä koneelle?



Voiko KappAhlin sähköpostiin tulleita alennuskuponkeja käyttää useamman kerran?



Pituus -100 cm = ihannepaino. Ei helkkari, en ikinä pääsisi siihen!!!



Lähdin töihin kun vauva oli 7 kk. Vastaan hetken kysymyksiin jos jollain sellasia on...



Mitä tauolla olevia tv-ohjelmia kaipaat?



Mitkä mielestänne parhaat lapsen kenkä-ja haalarimerkit?



Minkä kokoisen syyspuvun ja talvipuvun ostaisit lokakuussa vuoden täyttävälle pojall...



gracon peräkkäisten tuplien omistajia paikalla???



Laaksolahti: mitkä alueet/osoitteet hyviä, mitä kannattaa välttää?



Voinko jättää lapset (5 ja 3) yksin nukkumaan siksi aikaa kun käyn kioskilla?



Onko nettisivua jossa voi katsella erimallisia kampauksia esim. häihin?



Toista odottava, milloin ottaa yhtetyttä neuvolaan?



Mä vihaan olla kaunis, mä vihaan olla tällänen



Muita raivopää-äitejä?



Jos nämä päivähoidosta meuhkaajat ovat tosissaan, niin kertokaas



Missäpäin ukkosti yöllä?



Eikö teitä hävetä mennä naimisiin lapsen syntymän



Omat kokemukset tästä NÄKIJÄ hommasta.



Hei selittäkää mulle, kun olen vissiin vähän tyhmä. Miksi näillä kaikilla on eri nim...



Te kellä työaika ei ole 8-16, miten lastenhoito on järjestetty?



Te, joiden miehet käyvät työnsä takia ulkmaanmatkoilla tms!



Mikä on potta englanniksi?



Kokemuksia Emilio Reggia -päiväkodeista?



Onko muita, joista on tärkeää, että isovanhemmat osallistuvat lapsen elämään?



Onko vaatteiden kaavoittaminen vaikeaa? Miten sen oppii?



veisitkö nuhaisen lapsen päiväkerhoon?



mistä löydän elämänkumppanini



Onko muita joiden n. 3v lapsilla EI ole mitään " virikkeitä" , paitsi puisto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


VAPAAEHTOISESTI LAPSETTOMIA!

Kertokaas mitä teette täällä! Tahtoo tietää motiivinne!

En mä edes avaa jotain Nico-Jessican paskavaippa -ketjua.

Opiskelen alaa, jossa ollaan lasten kanssa tekemisissä ja täältä saa aikaa hyvää infoa myös lapseton.

Lisäksi täällä on myös helppo ja hauska provoilla.

terveisin yks lapseton

Vierailija
12/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos sinulla ei ole ollut pieniä sisaruksia tai sukulaiset/kaverit eivät ole lisääntyneet niin vauvatietous saattaa olla aika pahasti miinuksen puolella. Itse lapsettomana tiedän miten vauva saadaan alulle ja mistä rööristä sen pitäisi tulla ulos mutta siihen loppuu minun vaivatietous. Ihan mielenkiinnolla olen täällä tosian lueskelemassa esim. koska ihmiset aloittavat kiinteän syöttämisen ym. muuta mitä täällä jutustellaan, tulevaisuutta varten minä täällä roikun. Ja tosiaan, muiden virheistä saattaa oppia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä on yleensä kaikkein naurettavimmat jutut :)

Vierailija
14/14 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjivätkö äidit lapsettomia? Luulin, että täällä saisi jutella muutkin kuin Äidit. eihän aiheetkaan av:llä koske aina lapsia, paljon juoruiluja on kyllä. :)