Lapsi itkee ettei halua mennä treeneihin. En kai voi pakottaa, mutta harmittaa, kun harrastus on maksettu.
Kuulema on huono olo. Niin just. Ärsyttää, kun on harrastus maksettu ja sitten siellä ei haluta käydä, kun kerran ollut uusi asia treeneissä, jota ei vielä osaa vaan pitäisi harjoitella. Eihän sitä ikinä opi, jos ei harjoittele. Kyllä ärsyttää. Olkoon poika sitten kotona, mutta kavereille ei tarvitse mennä. Sen verran typerää käytöstä.
Kommentit (50)
Onko saanut itse päättää että alkaa harrastaa kyseistä lajia. Eihän ketään saa pakottaa harrastamaan jos ei itse ole tarpeeksi innostunut. Voi yrittää kannustaa. Ei kuitenkaan painostaa. Onko mahdollista saada maksut harrastuksesta takaisin.
Vai niin,onpa mielenkiintoista.
L O L 🤣
typerää käytöstä? hän on vasta lapsi, jessus sentään. yritäpä puhua hänelle ja kysyä, et onko joku hätänä. voihan se olla, et häntä hermostuttaa, ku on ihan uus juttu jota ei vielä osaa, mut sit sun kuuluu kannustaa häntä. jos lapsesi ei siltikää halua mennä, ni ei pakko olekaan.
aika itsekästä musta ajatella, että MINÄ KÄRSIN KU MINÄ MAKSOIN. niinku joo, okei, ymmärrän et ärsyttää, mut hei kamoon.
Mikä sua ap risoo? Säälittää lapsesi. Anna mennä ulos kavereiden kanssa, jos se kiinnostaa. Saa raitista ilmaa eikä tarvitse olla yksin. Ehkä tuo harrastus ei vaan ole hänen juttunsa.
Svenska Hollywoodfruarin pahamaineinen Gunilla Persson vei tytärparkaansa kykyjenetsintäkilpailuihin. Tyttö oksensi. "Gud vill, att du kräks", sanoi Gunilla tyttärelleen.
Oletko samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko saanut itse päättää että alkaa harrastaa kyseistä lajia. Eihän ketään saa pakottaa harrastamaan jos ei itse ole tarpeeksi innostunut. Voi yrittää kannustaa. Ei kuitenkaan painostaa. Onko mahdollista saada maksut harrastuksesta takaisin.
Oli innoissaan aloittamassa tämän harrastuksen. Nyt ei kuitenkaan enää sinne halua mennä. Kyllä harmittaa. Rahat olisi voinut mennä parempaankin tarkoitukseen. Ap
Voihan yrittää kannustaa lupaamalla vaikka jotain ekstraa. Taskurahaa tms. Ei kuitenkaan kannata painostaa. Jos ei halua mennä niin ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Svenska Hollywoodfruarin pahamaineinen Gunilla Persson vei tytärparkaansa kykyjenetsintäkilpailuihin. Tyttö oksensi. "Gud vill, att du kräks", sanoi Gunilla tyttärelleen.
Oletko samanlainen?
Eikä siitä tyttärestä ole tainnut kovin kummoista maailmantähteä tulla vieläkään, vaikka mamma niin ennusti.
Minkä ikäinen on? Esiteinit ja teinit ei välttämättä enää pidä samoista asioista kuin ennen, vaikka olisivat ennen niistä olleet innostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua ap risoo? Säälittää lapsesi. Anna mennä ulos kavereiden kanssa, jos se kiinnostaa. Saa raitista ilmaa eikä tarvitse olla yksin. Ehkä tuo harrastus ei vaan ole hänen juttunsa.
R-kioskin taakse raikasta bostikkia haistelee.
Äiti vois mennä vaikka lenkille.
No! Eikö huvita?
Juttele lapsen kanssa kannustavasti ja sano vaikka, että yhden kerran menee nyt ja jos ei viihdy niin ei enää sen jälkeen. Vaikea sanoa kun ei tiedä mikä laji. Onko esim. joukkuelaji. Miksi ei halua mennä.
Olisihan se hyvä kannustaa jatkamaan kausi loppuun jotta oppii sitoutumista ja pitkäjänteisyyttä. Selvitä kuitenkin huolella ettei harrastuksessa ole oikeasti jotain pielessä tai lapsi ei todellakaan viihdy siellä. Silloin jatkamisesta ei ole hyötyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli innoissaan aloittamassa tämän harrastuksen. Nyt ei kuitenkaan enää sinne halua mennä. Kyllä harmittaa. Rahat olisi voinut mennä parempaankin tarkoitukseen. Ap
Mikä on parempi tarkoitus kuin oman lapsen harrastukset?
Miksi olet opettanut että voi neuvotella? Ei lasten kanssa neuvotella.
0/5
Tämän provoilijan tunnistaa kirjoitustyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on? Esiteinit ja teinit ei välttämättä enää pidä samoista asioista kuin ennen, vaikka olisivat ennen niistä olleet innostuneita.
12 on. Oli kyllä vielä kesällä sitä mieltä, että haluaa jatkaa. Silloin sitä jatketaan, kun maksettu on. Tai ei ole pakko, mutta muutakaan kivaa ei harrastuksen aikana voi tehdä. Se aika sitten opiskellaan kotona tai siivotaan omaa huonetta. Sen verran harmittaa näin pienituloisena. Ap
Omat lapseni ovat jo täysi-ikäisiä, mutta kaikenlaista on kokeiltu. Karatea, jalkapalloa, uintia, tanssia, kuoroa, pianonsoittoa, ratsastusta... No, ei heistä minkään lajin harrastajia tullut. Mutta pääsivät kokeilemaan ja minusta se on pääasia. Että se elämänkatsomus laajenee. Raha on sivuseikka varsinkin kun tuon ikäisten harrastukset eivät yhdeltä kaudelta yleensä mitään satasia tai tonneja maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parempi tarkoitus kuin oman lapsen harrastukset?
Mamman tupakat?
Itse olet typerä, kun et kuuntele lastasi. Itse en edes haluaisi viedä itkevää lasta harrastukseen. Lapsella on nyt jotain, joka sun olisi hyvä selvittää.