Syy miksen käy enää kirkossa
Lähes kaikki ns kristityiksi seurakunnaksi itseään kutsuvat kirkot eivät opeta sitä mitä Raamattu ja historian kirjat kertovat. Ihmiset odottavat ns antikristusta, 3,5 vuotta kestävää vaivan aikaa ja Jeesuksen tulemista pelastamaan ihmiset. Eivätkä ymmärrä et Jerusalemin vaivan aika oli vuosina 66-70 AD. Tarkalleen laskettuna 3,5 vuotta. Roomalaiset historioitsijat kertovat pilvissä nähdyn taivaallisen sotajoukon jne. Jos ei usko Jeesuksen pitäneen lupaustaan tulla Pian takaisin, Tämän ( sen aikaisen sukupolven aikana ), niin ei kannata uskoa koko Raamattuunkaan. Lukekaa se Raamattu ja lukekaa historian kirjat älkääkä kuunnelko sitä skeidaa mitä "saarnamiehet" nykyään opettavat.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen syvästi uskonnollinen ihminen. Minä en käy kirkossa koska siellä joogaa, Pride-kokoontumisia sekä vihitään samaa sukupuolta olevia. Naispapit sekä muut leipäpapit. Erosin kirkosta. Itse saatana soluttautunut sinne.
Naiseus ei tee kestään leipäpappia. Tosi uskovia tuntemani naispapit.
Kasvoin aikuiseksi ja päätin olla enää uskomatta satuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syvästi uskonnollinen ihminen. Minä en käy kirkossa koska siellä joogaa, Pride-kokoontumisia sekä vihitään samaa sukupuolta olevia. Naispapit sekä muut leipäpapit. Erosin kirkosta. Itse saatana soluttautunut sinne.
saatana on ihan kiva, pyydä joskus kaffelle ja tutustu.
Ei kiitos. Olin nuorempana vuosia saatananpalvoja. Olen nähnyt niin pahoja ja pelottavia asioita joista et tiedä mitään. Kannattaa tutustua muuten Päiviin, entiseen saatananpalvojaan. Etsi netistä.
Olit huumeissa ja päihteissä, jos jotain muka olet kokenut. Kerro mitä muka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa naispappeja vai ainoastaan papin vaatteisiin puettuja naisia, jotka näyttelevät papin roolia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei vaan oin keskimäärin sovellu papiksi, koska papin pitää olla opin vartija. Naisille sopii diakonin homma, jossa välitetään ihmisistä. Ja vaikka osa naisista sopisikin muilta ominaisuuksiltaan, niin Jumalan asettamiin rajoihin naisten pappeus ei kuitenkaan sovi. Ja niinpä se on syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut uskovaa naispappia. En tosin uskovaa miespappiakaan. Rappioituneita palkkapappeja on tullut tavattua useita kymmeniä. Papisto on läpeensä kelvotonta, joka on kiinnostunut ainoastaan omasta vallasta ja mammonasta. Hirveää porukkaa.
Näin ateistina voin kertoa sinulle han luottamuksella että kirkko on kyllä olemassa. Sen olemassa olon epäily on aika turhaa, koska sen olemassa olo on aika helppo todistaa.