Haluaisin poikaystävän
Olen 19 vuotias nuori nainen ja haluisin poikaystävän, mutta tuntuu kun en kelpaisi kenellekään. En ole seurustellut ikinä (jos nyt ei lasketa ala-aste suhteita). Olen hoikka, kaunis(ainakin monet ovat niin sanoneet), kiltti, luotettava suht sosiaalinen ja tekisin mitä vaan mieheni puolesta . Itsetuntoni on todella huono ja tunnen itseni yksinäiseksi. Yhdenillan jutuissa satutan aina itseni koska ihastun niin helposti.. Tiedän että ei ole mikään kiire kun olen niin nuori vielä mutta olen vaan niin hemmetin yksinäinen ja asiaa ei auta se että kaikki kaverini seurustelevat. Tulenkohan ikinä löytämään ketään?: (
Kommentit (25)
Paikkakuntasi miesvaltaisen opiskelualan pippaloista löydät 100 % varmuudella miehiä, jotka ovat kiinnostuneita sinusta tyttöystävänä. Eivät he ole pelimiehiä ruuneberin supliikilla eivätkä saa kaveripiiriäsi kateudesta vihreiksi, mutta mukavia ja asiallisia mutta vähän ujoja ja epävarmoja nuoria miehiä on naista vailla paljon enemmän kuin naisia.
1. Kaiva jostain tilasto miesvaltaisimmista aloista.
2. Poimi sieltä jokin yliopistoala. (Koska avoimet luennot)
3. Mene fuksien luennolle istumaan ja sen jälkeen lyöttäydy juttusille jonkin miellyttävän tapauksen kanssa. Luennot ovat avoimia tilaisuuksia joten sinne voit mennä vaikka et ymmärtäisi asiasta mitään.
Etin tyttöystävää jos haluat tutustua nii tässä on mun numero +358465505458 ja mä olen 07 15v ja haluaisin hyvän tyttöystävän
Ehkä kaikki pitää sua lutkana, kun olet aloittanut seurustelut jo ala-asteella...
Tyttö ilman poikaystävää on kuin kala ilman polkupyörää.