Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin kännikuvat facessa?!

Vierailija
23.10.2014 |

Miten voisin nätisti sanoa äidilleni et poistais noi kuvansa mitä kaverinsa on siit laittanu faceen.... Must on vaan niin noloo et kaikki mun tutut ja ihan meijän sukulaisetki näkee noit kuvii.. Joissain kuvis se leikist pussailee jonku naisen kans ym ja ne on julkisii! Kai toi on sit aikuisist hauskaa.. Äiti on aika kova ottaa itteensä, siks en viitti vaik mainita mun tädil tästä joka vois sil sanoo..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi sanoa? Sano, että sua hävettää!

Vierailija
2/4 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yleensäkin todella kännissä kuvat ovat noloja, oli kuka tahansa. Just semmoinen suttuinen, usvainen kuva, silmät punaiset silmät karjala kädessä. Itse en edes ilmoita silloin harvoin Facebookissa että lähden viettämään tyttöjen iltaa, ja jos kuvan tuolta illalla ystäväni kanssa lisään, ei niistä edes näe että ollaan parit otettu.

Äiti 23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että äidin nännikuvat facessa ja olin jo tulossa pitämään pitkän paasauksen kaverini imetyskuvista.

Vierailija
4/4 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kato ku naisil iskee eron jälkeen se hillutteluvaihe! Pitää pääst tyttöjen kans iltaa viettää pikkumustat kainalos pitkin baareja uusien isäpuolten toivossa. Tsemppii vaan sulle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä