Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin poikaystävän

Vierailija
17.11.2014 |

Olen 19 vuotias nuori nainen ja haluisin poikaystävän, mutta tuntuu kun en kelpaisi kenellekään. En ole seurustellut ikinä (jos nyt ei lasketa ala-aste suhteita). Olen hoikka, kaunis(ainakin monet ovat niin sanoneet), kiltti, luotettava suht sosiaalinen ja tekisin mitä vaan mieheni puolesta . Itsetuntoni on todella huono ja tunnen itseni yksinäiseksi. Yhdenillan jutuissa satutan aina itseni koska ihastun niin helposti.. Tiedän että ei ole mikään kiire kun olen niin nuori vielä mutta olen vaan niin hemmetin yksinäinen ja asiaa ei auta se että kaikki kaverini seurustelevat. Tulenkohan ikinä löytämään ketään?: (

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:19"]Mutta miten sitä itsetuntoa pystyy nostamaan? Tuntuu kun olisin jo yrittäny kaikkeni mutta pään sisällä joku vaan huuta että oot ruma ja kukaan ei sua koskaan tuu haluamaan[/quote]

Netissä on sellainen palvelu kuin "Hot or Not", laitat sinne kuvan tai useamman itsestäsi ja kävijät sitten antavat arvosanan ulkonäöstäsi. Vertaile sitten saamaasi arvosanaa vaikka muihin sivuston naisiin, jos ne naiset näyttää pääsääntöisesti näteiltä ja niillä on sama arvosana, niin sulla tuskin on hätää.

Vaihtoehtoisesti voit mennä yksin baariin istuskelemaan iltasella pariksi tunniksi. Jos siellä on paljon väkeä eikä yksikään mies tunge pöytääsi juttelemaan, niin ehkä tarttee hankkia uusia vaatteita, kampaus tai kokeilla meikkaamista.

Tai sit lähetät mulle kuvasi sähköpostilla niin kerron onko jotain ongelmaa sen suhteen tiedossa.

Vierailija
2/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä se johtuu että ne ilkeätkin ihmiset seurustelee mutta minä, joka en ikinä haluaisi satuttaa ketään ja yritän olla mahdollisimman mukava ja ystävällinen kaikille en löydä ketään? ärsyttävää.. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:19"]Mutta miten sitä itsetuntoa pystyy nostamaan? Tuntuu kun olisin jo yrittäny kaikkeni mutta pään sisällä joku vaan huuta että oot ruma ja kukaan ei sua koskaan tuu haluamaan[/quote]

Netissä on sellainen palvelu kuin "Hot or Not", laitat sinne kuvan tai useamman itsestäsi ja kävijät sitten antavat arvosanan ulkonäöstäsi. Vertaile sitten saamaasi arvosanaa vaikka muihin sivuston naisiin, jos ne naiset näyttää pääsääntöisesti näteiltä ja niillä on sama arvosana, niin sulla tuskin on hätää.

Vaihtoehtoisesti voit mennä yksin baariin istuskelemaan iltasella pariksi tunniksi. Jos siellä on paljon väkeä eikä yksikään mies tunge pöytääsi juttelemaan, niin ehkä tarttee hankkia uusia vaatteita, kampaus tai kokeilla meikkaamista.

Tai sit lähetät mulle kuvasi sähköpostilla niin kerron onko jotain ongelmaa sen suhteen tiedossa.

[/quote]

Ei mun itsetunto kestäis jos tulis yksikin negatiivinen kommentti.. :D Ja kyllä mulle baarissa miehet tulee juttelemaan, ja ne on monesti hyvänki näkösiä mutta sitten se jotenki vaan jää siihen. En tiiä oonko sitten vaan niin tylsä ihminen..

Vierailija
4/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että olet vaan hissukka, ja se ei sitten oikein näille sosiaalisimmille tapauksille oikein kelpaa. Ja ne on niitä sosiaalisia otuksia, jotka sua tulee baarissa jututtamaan. Toisin sanoen etsi joku samankaltainen äijä kuin mitä itse olet. Joudut mahdollisesti tekemään aloitteen siinä tapauksessa.

Vierailija
5/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä itsetuntoa pidäkään nostaa tai et ole muuta kuin lissumassahuora. Itsetunto on luonnostaan hyvä niillä ihmisillä, joilla on oma suunta tai jotka ovat uskovaisia, malliesimerkkejä johtajan varjosta (yleensä eivät edes tiedä ketkä ovat omia johtajiaan vaan luulevat tekevänsä itse valintoja, kiitos nyky-yhteiskunnan propagandan). Et sinä pohjimmiltasi mitään parisuhdetta hae, koittaisit olla vähän itsetietoisempi, mutta eihän kukaan tavallinen ihminen ole ollenkaan itsetietoinen... Jos elämästäsi mitään haluat, ensitöiksesi painu helvettiin tämänlaisista foorumeilta tmv. media paskasta. Voisin tehdä sinunkin elämästäsi taivaan jos antautuisit minulle murhattavaksi.

-Magnus

Vierailija
6/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kissa

Vierailija
7/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olet sellainen kuin kuvailet, niin ei luulisi tuottavan kovinkaan suuria ongelmia löytää poikaystävää. Ensimmäisen kandidaatin saat taatusti jo alle vartissa laittamalla ilmoituksen nettiin tai käväisemällä jossain sinkkuchatissa pyytämässä heppuja treffeille.

Vierailija
8/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tyttöystävän, mutta kaikkea ei voi saada

Vierailija
9/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin

Vierailija
10/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, mitä jos aloittaja ja 4. kirjoittaja nyt vaihtaisi s-posti osoitteen ja alkaisivat olemaan onnellisia yhdessä? 2 kärpästä yhdellä iskulla? Tai vaihtoehtoisesti tässä etusivulla pyörii tuo loru-ketju, jossa joku oli juuri jättämässä miehensä? 

Kyllä niitä miehiä löytyy kun vain etsii. Jos ei millään tavalla osoita halukkuutta, kiinnostusta tai ota asiaa esille ei sitä mitään saakaan. Eikö se ole hirveän helppoa? Kun näet kiinnostavan miehen, käyt kysymässä tulisiko se sun mieheksi? Kyllä se sitten vastaa että ei jos ei halua. 

Mulla oli tässä vasta kissanpentuja, mun kissa sai 8 pentua. Niitä ei kukaan tullut hakemaan kotoa ennekuin mainostin että niitä olisi myytävänä. 

Vierailija
11/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin itsevarmuus on seksikästä. Huono itsetunto valitettavasti vain näkyy ulospäin ja on turn off. Kannattaa ensin opetella olemaan tyytyväinen itseensä, ei se toinen tee sun itsetuntoa paremmaksi. Sä joko pidät itsestäsi tai et.

Itse olin suhteessa, jossa miehellä oli huonoitsetunto. Koko ajan sanoi, että miten ihmeessä hänenlaisensa on voinut saada minut? Jos hänet valitsin, eikö se silloin merkitse, että hänet halusin? Oli tosi rasittavaa pidemmän päälle vakuutella koko ajan, että hän on hyvä juuri sellaisena kuin on.. Että suosittelen sulle kanssa itsevarmuuden hankkimista ensin! Ja suhde ei tosin tuohon kaatunut vaan muihin syihin, mutta silti..

Vierailija
12/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, ei niistä ole kuin riesaa.

Vierailija
13/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten sitä itsetuntoa pystyy nostamaan? Tuntuu kun olisin jo yrittäny kaikkeni mutta pään sisällä joku vaan huuta että oot ruma ja kukaan ei sua koskaan tuu haluamaan

Ap

Vierailija
14/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus nyt ei kiinnosta kuin naisia. Miehelle on ihan se ja sama mitä mieltä sä olet itsestäsi, kunhan lärvi miellyttää etkä käyttäydy kuin kusipää.

Vierailija
15/25 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiinnostunut yhden illan juttuihin asti. Itse ajattelen ihan samalla tavalla itsestäni, mutta olen todella varma siitä, että en ikinä tule seurustelemaan tai pääsemään poikuudestani ilman huoran apua. En vain ole sellainen tyyppi joka kiinnostaisi naisia tai tyttöjä, vaan olen enemmänkin sellainen joka kuvottaa heitä.

Vierailija
16/25 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat, jos olet aina munaa vailla ja aina valmis juhlimaan. Sitten et jos pitää alkaa käymään töissä ja ruveta johonkin yhteiskuntalarppiin.

Vierailija
17/25 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tyttöystävän. Eiköhän panna hynttyyt yhteen? :)

Vierailija
18/25 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ristiriitaista, kun 19-vuotias miettii kelpaamistaan, mutta omaa kuitenkin jo monta seksikokemusta eli yhden illan juttua...hei pytyli, sinä kelpasit jo jokaiselle niistä. Mutta ymmärrän silti tuon oikean rakkauden kaipuun ja voin samaistua siihen.

-Mies 29v-

19/25 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi! sun viesti todella liikutti mua ja mä todella toivon että et oo surullinen vaan onnellinen=) mä olisin tosi kiinnostunut! ;) mäki oon tosi yksinäinen tällä hetkellä ja mä todella haluan hyvän tyttöystävän joka haluaa tehdä hyvää mulle, tahdon olla onnellinen ja elää hyvän elämän jonku kanssa. kiinnostaisko sua? :)

Vierailija
20/25 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala opiskella jotain yltiömiesvaltaista alaa :D tyyliin poliisiksi, insinööriksi, raksaihmiseksi... ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi