Janna ryntäsi ulos studiosta
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman semifinaalissa kilpaillut Janna Hurmerinta pettyi pudotuksesta silminnähden. Janna juoksi pois studiosta välittömästi MTV3:n nettiekstran jälkeen sanomatta sanaakaan tanssiparilleen, ohjelman tuotantoryhmälle tai medialle.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288772019451.html?nomobile=4
Kommentit (103)
Tämä ketju sisältää jo niin ala-arvoista paskaa, että olisi kunnianloukkaussyytteet paikallaan taas vaihteeksi.
Ettekö te pösilöt tajua, että ei netissäkään voi nimettömyyden turvin mitä tahansa kirjoittaa nimeltä mainitusta henkilöstä? Ihmisten oman pahan olon purkamista suuri osa tämän ketjun viesteistä. Näin voimakkaita raivon tunteita selittää ainoastaan kateus, sori vaan mammat. Jonkun julkinen käytös saattaa aiheuttaa kritisointia, mutta nämä kommentit menevät todella pahasti yli kohtuullisuuden.
Muistakaa myös aina ennen kuin annatte kaiken pahoinvointinne levitä netin kautta maailmalle, että viestit pystytään helposti jäljittämään ja ennenkin on ihmisiä tuomittu nettikirjoittelun perusteella. Pitäisi varmaan ilmiantaa poliisille tämän keskustelu.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:56"]
Se on niin helppoa täällä netissä nimettömänä haukkua.
[/quote]
Janna on halunnut nimenomaan julkisuutta. Siihen tarvitaan yleisöä. Yleisä muodostaa mielipiteensä esiintyjästä esiintymisen perusteella. Yleisö on maksaja. Yleisöllä on oikeus arvostella.
Jannalle on mahdollistettu paljon enemmän kuin muille artisteille. Jannan kiitos siitä oli jättää etukäteen sovittu ja velvoitettu lehdistötapaaminen väliin, vanhemmat (joiden ansiota pitkälle on Jannan nousu) selittelemään tyttären katoamista ja tanssipartneri ihmettelemään katoamista.
Kyllä Janna on nyt ihan itse aiheuttanut tämänkin keskustelun. Arvostelu on aiheellista. Me yleisö olemme aina nimetön.
[/quote]
Jep. Janna on omalla ulkonäköhössötyksellään (= ei edes TTK-treeneissä ilman yökerhomeikkiä) suorastaan kerjännyt huomiota ohi tärkeimmän eli taiteellisen substanssin. Sitä saa mitä tilaa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 03:34"]Ai että kunnianloukkaus. Perusteina huonon musiikin ja huonon julkisen (oletettavasti -päätellen sadoista käsityksiin yhtyneistä- myös ns. henkilökohtainen) käytös?
Jos mahdollisimman suuriin myynti- ja katselumääriin pyrkivä viihdeartisti dissaa (myös) ns. suuren -so. maksavan- yleisön ja hehkuttaa anteeksipyynnön sijaan uuttaseukkaussuhdettaan juorulehdistölle, kuinka "yksityisenä" hänen tarvettaan elää elämäänsä voidaan pitää?
[/quote
...piti olla: huonon musiikin ja huonon julkisen käytöksen ARVIOINTI
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:50"]Tämä ketju sisältää jo niin ala-arvoista paskaa, että olisi kunnianloukkaussyytteet paikallaan taas vaihteeksi.
Ettekö te pösilöt tajua, että ei netissäkään voi nimettömyyden turvin mitä tahansa kirjoittaa nimeltä mainitusta henkilöstä? Ihmisten oman pahan olon purkamista suuri osa tämän ketjun viesteistä. Näin voimakkaita raivon tunteita selittää ainoastaan kateus, sori vaan mammat. Jonkun julkinen käytös saattaa aiheuttaa kritisointia, mutta nämä kommentit menevät todella pahasti yli kohtuullisuuden.
Muistakaa myös aina ennen kuin annatte kaiken pahoinvointinne levitä netin kautta maailmalle, että viestit pystytään helposti jäljittämään ja ennenkin on ihmisiä tuomittu nettikirjoittelun perusteella. Pitäisi varmaan ilmiantaa poliisille tämän keskustelu.
[/quote]
Itse päätähti saapui paikalle.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:56"]
Se on niin helppoa täällä netissä nimettömänä haukkua.
[/quote]
Näin juuri. Laittakaapa nimi ja yhteystiedot te, jotka kärkkäästi kommentoitte toisen sielunmaisemaa tai luonteen laatua. Helppo on leikkiä keittiöpsykologia.
[/quote]
Ystäväni joka mainitsi tanssikisa"skandaalin" jälkeen tästä mielipideketjusta sanoi myös, että ällistyttävintä tämän kohun rajuudessa on se, että IS:n (vai IL:n) facebook-divuillaTTK-yleisö on tehnyt aivan samanlaisia huomioita sopimusta rikkoneesta artistista myös omilla nimillään. Tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että ottaa hieman etäisyyttä julkisuuteen kuten esim. fiksu Lilli Earl (ent. Suomalainen) aikanaan teki, huomattuaan olevansa liian julkisuushakuinen..
Mutta kun Jannahan selitti ton katoamisensa jo lehdessä:
- Nyt on ihan hyvät fiilikset. Harmistuin otsikoinnista, että olisin lähtenyt suuttuneena pois. Se oli tuulesta temmattua. Minua harmitti ja itketti, niin lähdin vähäksi aikaa pois. Kukaan ei edes tullut kysymään haastatteluun, Janna muistelee sunnuntain tapahtumia.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014111818848747_vi.shtml
– Ei se missään nimessä ollut silleen, että olisin suuttunut ja lähtenyt sen takia. Harmitti vain hetkellisesti niin paljon, joten en viitsinyt jäädä toimittajien eteen itkemään. Mä tulin takaisin vähän myöhemmin, mutta kaikki olivat jo lähteneet, Janna kertoi.
Miksi ette siis usko Jannaa?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:07"]
Mutta kun Jannahan selitti ton katoamisensa jo lehdessä:
- Nyt on ihan hyvät fiilikset. Harmistuin otsikoinnista, että olisin lähtenyt suuttuneena pois. Se oli tuulesta temmattua. Minua harmitti ja itketti, niin lähdin vähäksi aikaa pois. Kukaan ei edes tullut kysymään haastatteluun, Janna muistelee sunnuntain tapahtumia.
– Ei se missään nimessä ollut silleen, että olisin suuttunut ja lähtenyt sen takia. Harmitti vain hetkellisesti niin paljon, joten en viitsinyt jäädä toimittajien eteen itkemään. Mä tulin takaisin vähän myöhemmin, mutta kaikki olivat jo lähteneet, Janna kertoi.
[/quote]
Mikä jannassa on uskottavaa?
Muovinen, kliseinen ja täysin ilman omia avujaan kuukuisuuten noussut tyhjyys.
Ajatelkaa nyt edes hiukan itsekin. Liki keski-ikäinen, kompleksinen pissis esittää primadonnaa ja te haluatte "ymmärtää".
Herätkää jo.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:07"]Mutta kun Jannahan selitti ton katoamisensa jo lehdessä:
[/quote]
Siksi että jotkut ovat pieniä "narripettereitä".
Lehdessä luki, ettei ollut päässyt paikalle...
Hä? Kyllä mä mielestäni sen siellä näin..
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:00"]Jos sillä oli herkkä aika kuukaudesta, itsekin olette tehneet vaikka mitä outoa...siitä oli täällä ketjukin.
[/quote]missä tämä ketju on?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:57"]
Jos kuitenkin muistettaisiin, että nuo julkkiksetkin ovat ihmisiä. Monen kuukauden tiukka rutistus ja joka viikko miljoonayleisö arvioimassa. Kyse ei välttämättä ole huonosta häviämisestä, vaan ihan jännityksen laukeamisesta. Jokainen voi koittaa asettaa itsensä samaan asemaan. Minulle ei ainakaan olisi helppo paikka.
Minulle olisi, kun kaikkia ei voi miellyttää. Anu ja Jani olivat suosikkini.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:55"]
Mulla ei ole mitään Jannaa vastaan. Tanssi upeasti, näytti upealta, lauluistakin tykkään mutta tämä juttu nyt pistää vähän ihmettelemään.
[/quote]
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.
Kaatuu niitä valtamerilaivojakin.
[/quote]
Niin. Itse et ikinä ihmettele tai pohdi mitään? :D
Jos sillä oli herkkä aika kuukaudesta, itsekin olette tehneet vaikka mitä outoa...siitä oli täällä ketjukin.
Tän ketjun tarkoitus on vain ja ainoastaan päästä joukolla ihmettelemään ja kummastelemaan ja olemaan niin perkeleen täydellinen. Saada voimaa toisen heikosta hetkestä. Hyi.
Ja mitä tekee lampaat? Määkii kuorossa.
Suomalaiset on niin laumasieluja. Ja pirun kateellisia ja varsinkin vahingoniloisia.
Jos sitä rupes vaan itkettämään.
Kritiikki lienee pikkusen lievä sana täällä harrastettavaan verbaaliseen lynkkaamiseen?
Onko tää nähtävissä jossain videona??