Miesten bi-seksuaalisuus
Miksi naiset eivät halua seurustella tai harrastaa yhden yön juttuja edes komeiden bi miesten kanssa? Tämä on ihan outoa. Itseäni ei haittaisi bi nainen ollenkaan...
Kommentit (53)
Hyi vi**u! Sairaita tuollaiset munanlutkuttajamiehet.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:34"]
Miksi naiset eivät halua seurustella tai harrastaa yhden yön juttuja edes komeiden bi miesten kanssa? Tämä on ihan outoa. Itseäni ei haittaisi bi nainen ollenkaan...
[/quote]
Siis kysyykö ihmiset yhdenyön jutuilta onko tämä hetero vai bi? Ei mua naisena häiritsisi,jos mies on bi.Tuskin kumppanin seksuaalihistora mitenkään olennaisesti suhteeseen vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:56"]
Sanokaa nyt minkäikäisiä ne on, joille bisseilyssä ei ole mitään hämmästyttävää. Vuonna -85 ja sen jälkeen syntyneet?
[/quote]
Mä oon syntynyt vuonna -82, enkä todellakaan osaa pitää homoutta, biseksuaalisuutta, transsukupuolisuutta ym. mitenkään hämmästyttävänä, outona, paheksuttavana tai kuvottavana. Toivon, että edustan aika suurta osaa ikäluokastani tässä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 05:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:17"]
Mitä olet itse ap mieltä, voisitko sitoutua yhteen ihmiseen ja yksiavioiseen (ei avoimeen) suhteeseen?
[/quote]
Heh, tottakai voin. Olen ihan normaali ihminen. Ap
[/quote]
Aika kaukana normaalista.
Naiset ovat tiukkiksia. Miehet ovat paljon avarakatseisempia, he voisivat hyvinkin seurustella bi-naisen kanssa.
Naisilla ei ego kestä, niillä on kaikilla prinsessakompleksi.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:38"]
Naisilla ei ego kestä, niillä on kaikilla prinsessakompleksi.
[/quote]
Voiko olla näin? Mitä järkeä tuossa edes olisi? Ap
Kyllä se vain niin on, että eivät halua tulla jätetyksi miehen takia. Ja petetyksi tuleminen miehen kanssa olisi vielä pahmpi isku naisten jo olemattomalle itsetunnole.
Koska bi-seksuaalit usein toistelevat etteivät pysty olemaan vain yhden sukupuolen kanssa ja näin ollen yksiavioinen suhde kuulostaakin mahdottomalta, jos se ei ole avoin. Tätähän bi-seksuaalisuus ei todellisuudessa ole, vaan kykyä rakastua kumpaan tahansa sukupuoleen. Sitä vaan käytetään väärin ja se pilaa kaiken. Ihminen, joka ei pysty olemaan yhden kanssa ei pysty olemaan yhden kanssa oli sen seksuaalinen suuntautuminen ihan mikä vaan.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:42"]
Se on vaan niin kuvottava ajatus, että mies, joka haluaa mua kiihottuu myös toisesta miehestä. Jotenkin hyvin sairas ajatus itselleni. En kuitenkaan tuomitse.
[/quote]
Miksi? Ei minua kuvota naiset jotka kiinnostuvat sekä naisista että miehistä. Ap
No se nyt on vähän sama asia kuin jos syvästi vajaamielisen kanssa pitäisi seksiä harrastaa: se olisi iljettävää ja hirveän vastenmielistä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:47"]
Koska bi-seksuaalit usein toistelevat etteivät pysty olemaan vain yhden sukupuolen kanssa ja näin ollen yksiavioinen suhde kuulostaakin mahdottomalta, jos se ei ole avoin. Tätähän bi-seksuaalisuus ei todellisuudessa ole, vaan kykyä rakastua kumpaan tahansa sukupuoleen. Sitä vaan käytetään väärin ja se pilaa kaiken. Ihminen, joka ei pysty olemaan yhden kanssa ei pysty olemaan yhden kanssa oli sen seksuaalinen suuntautuminen ihan mikä vaan.
[/quote]
En edes ollut tietoinen moisesta stereotypiasta. Voi olla, että olet oikeassa sen suhteen. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:52"]
No se nyt on vähän sama asia kuin jos syvästi vajaamielisen kanssa pitäisi seksiä harrastaa: se olisi iljettävää ja hirveän vastenmielistä.
[/quote]
Bi-seksuaalit ovat vajaamielisten kaltaisia? Okei. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:42"]Se on vaan niin kuvottava ajatus, että mies, joka haluaa mua kiihottuu myös toisesta miehestä. Jotenkin hyvin sairas ajatus itselleni. En kuitenkaan tuomitse.
[/quote]
Juuri tuomitsit! Vihaan homoja mutten tuomitse heitä jne...
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:43"]Kyllä se vain niin on, että eivät halua tulla jätetyksi miehen takia. Ja petetyksi tuleminen miehen kanssa olisi vielä pahmpi isku naisten jo olemattomalle itsetunnole.
[/quote]
Miehen kanssa ei voi kilpailla, mutta naisten kanssa voi edes yrittää.
Koska pillulla kiristäminen ei toimi niinkuin pikkuprinsessat haluaa : )
Ally McBealissa oli joskus jakso jossa Ally sanoi ettei voi olla suhteessa bi-mieheen, koska kuvittelee tämän olevan kevytkenkäinen = tuplasti mahdollisuuksia pettää.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:49"]
No mua ei ainakaan estäisi.
[/quote]
Heh, taidat vissiin olla ainoa, joten arvostan sinua suuresti. Ap
Sanokaa nyt minkäikäisiä ne on, joille bisseilyssä ei ole mitään hämmästyttävää. Vuonna -85 ja sen jälkeen syntyneet?