Miesten bi-seksuaalisuus
Miksi naiset eivät halua seurustella tai harrastaa yhden yön juttuja edes komeiden bi miesten kanssa? Tämä on ihan outoa. Itseäni ei haittaisi bi nainen ollenkaan...
Kommentit (53)
Iso osa biseksuaaleista päätyy parisuhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Siksi he eivät ole homopiireissä suosittuja.
Siirry vaan miehiin kokonaan, eihän muijat edes osaa ottaa suihin niinkuin me miehet, eiks niin? =)
Homo35v
Ei olisi este minulle. Järjettömän kiihottava ajatus, että teoriassa voisi harrastaa kolmen kimppaa kahden miehen kanssa! Niin, että mieskin haluaisi sitä toista. Harmi kyllä, olen aina ihastunut vain puhdasverisiin heteromiehiin.
En ole huomannut mitään tuollaista naisissa.
Bi mies
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:42"]Se on vaan niin kuvottava ajatus, että mies, joka haluaa mua kiihottuu myös toisesta miehestä. Jotenkin hyvin sairas ajatus itselleni. En kuitenkaan tuomitse. [/quote] Juuri tuomitsit! Vihaan homoja mutten tuomitse heitä jne...
[/quote]
Ei. En tuominnut. Sanoin, että itselleni sairas ajatus, siis se, että itse harrastaisin seksiä miehen kanssa, joka kiihottuu myös miehistä. En sanonut, että se on sairasta. Muut saavat tuntea ja tehdä mitä haluavat, kuten minäkin.
Ei todellakaan haittaa, päin vastoin! Olet ap selvästi etsinyt seuraa vääristä paikoista.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:10"]
En ole huomannut mitään tuollaista naisissa. Bi mies
[/quote]
Consider yourself lucky, then. Ap
Mitä olet itse ap mieltä, voisitko sitoutua yhteen ihmiseen ja yksiavioiseen (ei avoimeen) suhteeseen?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:07"]
Ei olisi este minulle. Järjettömän kiihottava ajatus, että teoriassa voisi harrastaa kolmen kimppaa kahden miehen kanssa! Niin, että mieskin haluaisi sitä toista. Harmi kyllä, olen aina ihastunut vain puhdasverisiin heteromiehiin.
[/quote]
Sama täällä! Tuo olisi sellainen kolmen kimppa, joka todellakin kiinnostaisi. Sen sijaan minä + mies + toinen nainen on lähinnä turn-off.
En siis näkisi estettä seurustella bi-seksuaalin kanssa, kunhan tämä minun kanssa seurustellessa ei harrastaisi salaa seksiä muiden kanssa. Eli ihan sama vaatimus kuin heteromiehillekin, joiden kanssa olen seurustellut.
Ei mua häiritse ja kokemustakin on ;)
Olisiko niin, että monet kokevat jonkun asian julistamisen vieraaksi? Siis että menet sanomaan "Moi olen biseksuaali pannaanko?"
Jos sinulla on jo ollut naisen kanssa huippuseksiä, niin en usko että hän syvästi järkyttyisi kuullessaan sinuta asian jälkeenpäin...
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:34"]Miksi naiset eivät halua seurustella tai harrastaa yhden yön juttuja edes komeiden bi miesten kanssa? Tämä on ihan outoa. Itseäni ei haittaisi bi nainen ollenkaan...
[/quote]
Se, että saat mukaasi mieluisan yhden yön kumppanin, riippuu omasta viehätysvoimastasi ja leikkisyydestä. Ei kai kukaan lähde mukaan, jos vaatimalla vaaditaan.
Ei mua ainakaan ole haitannut, eksäni oli bi.
Jonkinlainen riittämättömyyden tunne, joka liittyy jollain oisin tuohon mainittuun stereotypiaan. Minua ei bisseys haittaisi, homoseksikin vaan kiihottaa.