20-vuotiaat seksiä haluavat, annan neuvon.
Älkää antako periksi haluillenne. Varhaiset seksikokemukset eivät ole hyväksi mielenterveydelle. 24-vuotiaana tai vanhempana seksielämänsä aloittaneille syntyy paljon vähemmän seksitraumoja.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:41"]
Mitä järkeä on irstailla jo pennusta pitäen ja olla 25 vuotiaana jo täyszombie ja ruikuttaa palstoilla, kun mikään ei enää nappaa kenenkään kaa!
[/quote]
Miten seksin harrastaminen alle 25v on irstailua? Jos mä harrastan päivää ennen 25-vuotissyntymäpäivääni, niin onko se silloin vielä kamalaa irstailua ja seuraavana päivänä vasta rakkauden ja intohimon ele rakastamaani ihmistä kohtaan ja halujeni kohdetta?
t 18v/ 11
11 ja 12 viestien kirjoittaja, ole ystävällinen ja vastaa muutamaan kysymykseen:
1. Onko sinulla läheinen suhde vanhempiisi?
2. Ovatko vanhempasi eronneet?
3. Oletko parhaillaan koulussa? Missä?
4. Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:46"]
11 ja 12 viestien kirjoittaja, ole ystävällinen ja vastaa muutamaan kysymykseen: 1. Onko sinulla läheinen suhde vanhempiisi? 2. Ovatko vanhempasi eronneet? 3. Oletko parhaillaan koulussa? Missä? 4. Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
[/quote]
1. On niin läheinen, kuin yksin asuvalla nyt voi olla. Isän kanssa puhutaan puhelimessa kerran pariin viikkoon/jos on akuuttia asiaa. Äidin kanssa viesteillään lähes joka päivä ja nähdään ehkä kerran kuussa tai useammin, miten ehtii/pystyy. Pystyn keskustelemaan asioista äitini kanssa.
2. Ovat
3. En ole, valmistuin keväällä tarjoilijaksi hyvin arvosanoin. Heti valmistumispäivänä/viikonloppuna olinkin jo töissä. Tosin töitä tein jo 14-v lähtien, koulujen ohella, lomilla, viikonloppuisin yms.
4. Tällä hetkellä mulla on vakkarityö, mukava kaksio (omg, vuokra!!!!). Lähden varmaan joskus opiskelemaan lisää. Haluaisin myös mennä takaisin ulkomaille töihin. Ei mitään ihmeitä, mutta musta kuitenkin ihan hyviä ja kouluttautua voi aina lisää ja korkeammalle :)
Harrastin ekaa kertaa seksiä 13-vuotiaana, onko se sulle ongelma?! Eipä se ollut sun penis mikä mua ekan kerran on jyystänyt. Itsepä "traumani" kannan. Ainiin, ne alkaakin näkyä vasta 24v jälkeen. Sitä synttäripäivää odotellessa, pitäskö varata etukäteen sit osastopaikka sille päivälle?
Luojan kiitos, antakaa ihmisten harrastaa seksiä rauhassa. En tietenkään hyväksy mitään hyväksikäyttö/tahtomattaan liian nuorena yms ITSESTÄÄNSELVIÄ juttuja mutta näin melkein kuusi vuotta neitsyyteni "menettämisen" jälkeen ei kaduta tippaakaan. Eipä se neitsyys MULLE merkkaa niin paljon kuin näköjään joillekin muille.
Ja ei, musta ei oo tullut näinä vuosina mitään jakorasia/yhden-yön-juttu-lorttoa. Katsos kun se itsekunnioitus joiltakin löytyy, joiltakin ei. Täältä löytyy. Kiitos huolenpidosta ;)
t 18v