Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI naiset ei tule toimeen

Vierailija
16.11.2014 |

keskenään työyhteisössä? ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on yli 50 naista ja tosi hyvin tullaan toimeen. Tiedän kyllä hankalia ihmisiä jotka riitaan jokaisessa työpaikassa, heillä on niin "huono tuuri " et aina sattuu tosi hankalia ihmisiä tulee töissä eteen vaikka kuin paikkaa vaihtaa... Onneks meillä ei näitä. 

Mä oon nainen ja mulla on paljon kavereita ja ystäviä. Suurin osa näistä naisia. Ihania ja lojaaleja. On sitten joskus tullut elämässä vastaan ihmisiä jotka sanoo että tulee paremmin miesten kuin naisten kans toimeen... missähän päässä silloin vika onkaan.

Vierailija
22/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut 2 työyhteisössä jossa 95% työporukasta naisia ja kyllä tuo selkäänpuukottaminen ja tulehtunut ilmapiiri on aivan totta. Miesvaltaisissa tyäpaikoissa taas vittuilaan päin naamaa jos on jotain kränää. Parasta noissa naisisvaltaisissa paikoissa on se kun siellä on joku rento jäbä kelle puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekkin miettinyt. Naiset osaa olla kyllä helvetin kieroja ja ilkeitä ihmisiä ja mäkättämässä joka asiasta.
T. Nainen

Vierailija
24/25 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samallalailla kuin ei miehetkään aina tule toimeen.Siinä ei ole sukupuolesta kyse. Miesten riidoista vaan harvemmin puhutaan julkisesti. MIhet yrittää edelleen leimata naisia riitelijöiksi mutta jos avaat silmäs ja keskityt niin ainvan yhtä paljon kaikenlaista valtataistelua on miesten välillä. 

Vierailija
25/25 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkyy mielestäni se, miten itse kukin kokee ongelmatilanteet, joku voi nähdä ongelman melkein jo moikkaamistavassa, jollekin työyhteisö avautuu humaanimmin, ikäänkuin syvemmän ymmärryksen ja tilanteiden tulkinnan kautta, ja tällöin tulkinta ja kokemus on sen mukaisesti avarampi! Tämän vuoksi kaksi eri ihmistä samassa työyhteisössä voi kokea asiat aivan eri tavalla, ja kumpikin on subjektiivisesti oikeassa. Faktinen ja objektiivinen kuva voi olla taas jostain sieltä väliltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme