Yh! Paljonko säästäisit, jos
Luopuisit tupakasta ja alkoholista? Laske esim viime kuulta menot tupakan ja alkon osuudelta.
Kommentit (43)
Koska ne aina valittaa rahanpuutteesta..?
Viime kuulta en voi laskea, mutta elokuulta voin. 6.40 + 6,40 + 6,40 + 6,40 + 6,40. En käytä ollenkaan alkoa. Mielestäni tosi pieni summa. Lopetin tupakoinnin syyskuun alussa ja nikotiinin korvaustuotteet on kalliimpia kuin itse tupakka. Onneksi pääsin jo niistäkin.
Savukkeisiin meni noin satanen ja alkoholiin 4 euroa. Eli vuodessa säästäisin 1248 euroa joka on vuosituloistani 0.035 %. Nettovuosituloista.
Käytän lapsilisän aina itseeni halutussa muodossa, yleensä shoppaillen/baarissa....baarissa on helppo pummata juomaa ja röökiä kun "antaa ymmärtää" ;)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:46"]Viime kuulta en voi laskea, mutta elokuulta voin. 6.40 + 6,40 + 6,40 + 6,40 + 6,40. En käytä ollenkaan alkoa. Mielestäni tosi pieni summa. Lopetin tupakoinnin syyskuun alussa ja nikotiinin korvaustuotteet on kalliimpia kuin itse tupakka. Onneksi pääsin jo niistäkin.
[/quote]
Niin joo en ole yh. Mutta raskaana olen. Enkä käytä alkoa ei-raskaanakaan.
No kuukausi sitten lopetin tupakoinnin ( poltin vain 1-2 tupakkaa per päivä) ja alkoholia menee pari viinilasillista kuukaudessa.
Eli jos lopettaisin nuo kaksi viinilasillista, säästäisin sen about 5 euroa ! :)
WUHUU, BILEET !
tupakan osalta 0e, koska en polta. alkoholiin mennyt rahaa koko tänä vuonna ehkä 50e.
Varmaan km 20 e? en polta. Muutama lasi viiniä menee silloin tällöin ulkona syödessä.
Hahhah missäs ne kaikki mammat nyt on joista baarit viikonloppuisin täytyy!
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:45"]
Koska ne aina valittaa rahanpuutteesta..?
[/quote]Aina? Hieman liioittelua ilmassa.
En yhtään. En tupakoi tai käytä alkoholia
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:51"]
[/quote]Kyllähän minä baarissa käyn, mutta miten se tähän liittyy? Ap kysyi alkoholin ja tupakan kulutuksesta.
En säästäisi yhtään, koska en ole koskaan tupakoinut eikä alkoholikaan erityisemmin maistu. Täällä meillä on 1 Galliano-pullo, joka on kestänyt paljoakaan vajentumatta 2 vuotta. Sain sen lahjaksi ja kuten tästä voi päätellä, ei tosiaan ole tehnyt hirveästi mieli juoda.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:51"]
[/quote]
Hehe. Missä lie. Tämä mamma ei käynyt baareissa ennen lapsiakaan. Menen elokuviin, jos olen josksu harvoin vapaalla kokonaan ilman lapsia.
[quote author="metriletti 77" time="23.10.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:51"]
[/quote]
Hehe. Missä lie. Tämä mamma ei käynyt baareissa ennen lapsiakaan. Menen elokuviin, jos olen josksu harvoin vapaalla kokonaan ilman lapsia.
[/quote] ja eksyit tänne kommentoimaan koska,,,?
Varmaan 200, en polta.