Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis Pieni Elämä blogisti muuttaa Ranskassa toiseen asuntoon

Vierailija
16.11.2014 |

En vain voi olla ajattelematta pinnallisesti, että edellinen asunto (luultavimmin bloggarin vanhempien sijoituskämppä siis) ei vain sopinut heidän tyyliinsä ja siksi sisäkuvia ei tullut (muuta kuin lähikuvia, joista ei saa mitään selvyyttä itse asunnosta). Ja siksi blogi (suuri tulonlähde nettikaupalleen) uhkasi käydä yksipuoliseksi maisemakuvineen. Nyt veikkaan, että saamme taas ihastella sisäkuvia ja sisustusta...kunnes syksyllä muuttavat Suomen kotiinsa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/30 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki negatiivinen kirjoittelu kielletty. Heti poistetaan ketju täältä. Annea saa vain ylistää!

Vierailija
25/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:25"] Ai nytkö ne on kuitenkin palaamassa Suomeen? Tarkoitushan oli alunperin jäädä Ranskaan pidemmäksikin aikaa (toistaiseksi, ainakin pidempään kuin vuodeksi). Äkkiäpä se mieli muuttuu. [/quote] Niinhän hän antoi ymmärtää postauksissaan. Kuitenkin hyvin pian kertoi blogin kysymysosiossa, että ovat yhden lukuvuoden. Yksi vuosihan on rajana sille, että kuuluu edelleen Suomen sosiaaliturvan piiriin. On ehkä helpompi olla just se yksi lukuvuosi vain, jäihän heiltä iso talo tavaroineen odottamaan, kaikki kaverit ja läjäpäin sukulaisia. Muuttivat Ranskaan, jossa ei tuttuja ole. Arvasin jo aluperin, että ovat tasan yhden lukuvuoden siellä. Ja aika pian tämän myönsikin kysymysosiossa.   [/quote] Miksei voinut heti alunperin kertoa, että viettävät Ranskassa vain yhden vuoden? Tätä häneltä kuitenkin moni kysyi, kun kertoi muutostaan. Ihme salailua! Ai niin, mutta kun pitää saada aikaan mahdollisimman paljon kohua ja klikkauksia blogiin.

[/quote]

Luulen että eivät itsekään aluksi tienneet kauanko siellä Ranskassa aikovat olla. Sitten myöhemmin kertoivat että vuoden kun se oli heille selvinnyt. Siksi.

Vierailija
26/30 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti takaisin Suomeen ja heti alkoi taas niiden tavaroiden mainontaa - hyvänen aikaa, mikä turhuuden paljous!..

Vierailija
27/30 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niitä aikoja, kun blogissa oli elämisen maku. Päivittyy tosi harvoin ja yleensä joko blogiyhteistyö tai sitten oman kaupan mainos.

Vierailija
28/30 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan niitä aikoja, kun blogissa oli elämisen maku. Päivittyy tosi harvoin ja yleensä joko blogiyhteistyö tai sitten oman kaupan mainos.

Minua harmitti tämä muutos myös niin paljon, että olen luopunut blogin lukemisesta.

Vierailija
29/30 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua harmitti tämä muutos myös niin paljon, että olen luopunut blogin lukemisesta.

Minä käyn toivorikkaana kurkkimassa. Blogiyhteistyö oli kiva, kauniit kuvat. Mutta olisihan se kiva kuulla elämästäkin.

Vierailija
30/30 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi oli niin paljon parempi silloin ekoina vuosina! Askarteluja ja kotielämää kauniiden yksityiskohtien keskellä. Nykyisin, kun päivitys tulee niin puolessa välissä tekstiä alan odottaa että missä vaiheessa mainitaan joko kaupallinen yhteistyö tai oman nettikaupan mainostaminen, ja yleensä viimeistään tekstin lopussa se tuleekin...

Sama juttu myös toisella seuraamallani sisustusblogilla pellavaa ja pastellia. Ensin oli paljon ihania tekstejä kivoista aiheista, mutta nyt vähintään joka toinen teksti on jokin kaupallinen yhteistyö ja siitä saatu tuote.. Tämä blogisti kuitenkin ihanan aktiivisesti jaksaa vastailla lukijoiden kysymyksiin ja kertoa mistä mikäkin hankinta on. Kpe ei tunnetusti vastaile..