Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aasialainen mies

Vierailija
16.11.2014 |

Mieheni on aasialainen, ja saadaan aika usein outoja katseita muilta, jos vaikka kävellään käsi kädessä. Joidenkin mielestä hän myös näyttää ihan homolta, kun panostaa aika paljon ulkonäköön ja pukeutumiseen. Monesti saan myös kuulla kysymyksiä että onko miehelläni pieni penis, tai pitääkö hän minua kenties alempiarvoisena (aasian suunnalla kai aika yleistä edelleen, että vaimon on kunnioitettava miestään jne). Kai se on vähän harvinaisenpaa että mies on aasialainen ja nainwn länsimaalainen kuin toisin päin, mutta ei kai sen pitäisi kuitenkaan niin ihmeellistä olla :o
Kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistaako miehesi naisia ja onko sillä pieni?

Vierailija
2/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa erilaisuus aiheuttaa tyhmissä ihmisissä ennakkoluuloja.

Vierailija
4/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Aasiaa miehesi on?

Vierailija
5/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:53"]Mistä päin Aasiaa miehesi on?
[/quote]

Kiinasta. Asunut kyllä useamman vuoden Suomessa ja puhuu hyvin suomea.

Vierailija
6/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmillä paikkakunnilla varmaan enemmän ihmettelevätkin, mutta täällä pääkaupunkiseudulla noita pareja näkyy yllättävän paljon ja itsellänikin vain aasialaisia miehiä enkä ole kiinnittänyt huomiota miten meitä katsotaan eikä ole kukaan ikinä tullut mitään kysymään.

Vierailija
7/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein ensimmäisenä aasialaisista puhuessa (esim. ihastuksesta) saan kuulla tuon "aasialaisilla on pieni penis". Ja ihan siis toisilta miehiltä tämäkin stereotyyppinen kommentti.
Mua ei edes haittaa vaikka olis pieni penis, miksi sitä pitää toitottaa kuin ihmisen tärkeintä ominaisuutta?

Vierailija
8/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:07"]Melkein ensimmäisenä aasialaisista puhuessa (esim. ihastuksesta) saan kuulla tuon "aasialaisilla on pieni penis". Ja ihan siis toisilta miehiltä tämäkin stereotyyppinen kommentti.
Mua ei edes haittaa vaikka olis pieni penis, miksi sitä pitää toitottaa kuin ihmisen tärkeintä ominaisuutta?
[/quote]

Niinpä, joillekin tuo tuntuu olevan tärkein asia maailmassa...ja lähinnä miehet siitä kommentoivatkin. Mitä lie silläkin hakevat.
Ap

Vierailija
9/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:07"]

Melkein ensimmäisenä aasialaisista puhuessa (esim. ihastuksesta) saan kuulla tuon "aasialaisilla on pieni penis". Ja ihan siis toisilta miehiltä tämäkin stereotyyppinen kommentti.

[/quote]

kovin moni mies tuskin on nähnyt ainakaan livenä aasialaista vehjettä juhlakunnossa ja voin oman kokemuksen perusteella sanoa että olen nähnyt ja kuullut vain ihan normaali kokoisista / isoista aasialaisista vehkeistä ;) Olen alkanut jo epäilemään että tämä pieni vehje stereotypia on aasialaisten itsensä levittämä jottai valkoiset miehet eivät pitäisi heitä niin isona uhkana koska ovat ainakin älyllisesti, ulkonäöllisesti ja käytöstavoiltaan niin paljon parempia kuin valkoiset miehet :D tai sitten ne oikeasti pieni munaset eivät vain uskalla lähestyä niin helposti.

Vierailija
10/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:07"]Melkein ensimmäisenä aasialaisista puhuessa (esim. ihastuksesta) saan kuulla tuon "aasialaisilla on pieni penis". Ja ihan siis toisilta miehiltä tämäkin stereotyyppinen kommentti.
Mua ei edes haittaa vaikka olis pieni penis, miksi sitä pitää toitottaa kuin ihmisen tärkeintä ominaisuutta? [/quote] Niinpä, joillekin tuo tuntuu olevan tärkein asia maailmassa...ja lähinnä miehet siitä kommentoivatkin. Mitä lie silläkin hakevat. Ap

[/quote]

Ehkä kokevat ylemmyydentunnetta jos vastaat että on pieni. Sitten vastauksesta riippuen saavat kenties selville kuinka paljon asialla on merkitystä. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Vierailija
11/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin kikkelin koko kiinnostaa

Vierailija
12/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:14"]

Mua ei edes haittaa vaikka olis pieni penis, miksi sitä pitää toitottaa kuin ihmisen tärkeintä ominaisuutta? [/quote] Niinpä, joillekin tuo tuntuu olevan tärkein asia maailmassa...ja lähinnä miehet siitä kommentoivatkin. Mitä lie silläkin hakevat. Ap

[/quote]

Ehkä ainakin osa näin kommentoineista miehistä haluaisi, että nainen palvoisikin heitä? Ja kun eri "rodusta" on helppo heitellä näitä negatiivissävytteisiä stereotypioita. Ties mitä sanoisivat, jos kertoisin ihastuneeni vaikka turkkilaiseen. Joskus muulloinkin kun olen kehunut jotain miestä, olen saanut kuulla vähättelyä siitä kehumastani henkilöstä.
Lieneeköhän se uhka nimenomaan valkoiselle miehelle, jos joku tykkääkin jostain muusta enemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi