ihmisten ulkonäkökeskeisyys
Olen lukenut palstalta tämän päivän aikana kolme keskustelua jotka koskivat pieni rintaisia ja yhden miehen voivottelun siitä kuinka hän pelkää että seminaari lortto tyttöystävä keryttää pari kiloa lisää vyötärölle... alkaa mennä usko ihmiskuntaan jos tärkeimmät kriteerit parin valintaan ovat tissit, perse , tai muutama lisä kilo ketä oikeasti kiinnostaa jos unelmien naisella tai miehellä ei ole täydellinen vartalo ? Ovatko ihmiset oikeasti näin pinnallisia?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:25"]
Opettele yhdyssanat jos haluat että joku ottaa aloituksesi vakavasti.
[/quote]
Opettele pilkkusäännöt, jos haluat, että joku ottaa vastauksesi vakavasti.
Kyllä, valitettavasti minustakin vaikuttaa siltä, että tämä ulkonäkökeskeinen ryhmä jatkaa vain kasvamistaan.
Minusta se kuvastaa länsimaista aikaamme hyvin; ihmisillä on nykyään paremmat oltavat kuin koskaan. Kun ei ole oikeita huolenaiheita, nousevat ulkonäkökysymykset tärkeimmiksi.
Viimeistään seuraava sota palauttaa taas tärkeämmät arvot pinnalle.
Valitettavasti suurin osa on. Taistele tätä traditiota vastaan pariutumalla luonteen perusteella ja jättämällä roskalehdet ostamatta. Myöskään fitnesspeppu-uutisia ei tarvitse klikkailla.
Mua on lähipäivinä kuvottanut varsinkin se, kuinka pienirintaisia on täällä arvosteltu ja haukuttu ties millä nimityksillä. Lihaviakin haukutaan jatkuvasti.
2 pahoitteluni lukihäiriöstä se ärsyttää myös minua t. Ap
Opettele yhdyssanat jos haluat että joku ottaa aloituksesi vakavasti.