Heps! Ootteko liikkuneet tänään ollenkaan?
Miten paljon ja mitä ootte tehnyt? Itse menen illalla lihaskuntoileen.
Kommentit (52)
Aamulla 40 minsaa vesijuoksua ja päivällä 4 kilsan kävelylenkki, jonka päälle vähän venyttelyä.
Käytiin heti aamusta lapsen kanssa uimahallissa, siinä riittämiin tällepäivälle:)
Pyöräilin n 9-10km ja sitten pieni lisähyötyliikunta tuli tunnin siivousurakasta. Kovaa hikeä ei kyllä tullut, eli kevyttä rasitusta vain. Parempi kuitenkin kuin se, että olisin vain jäänyt tenttikirjan kanssa sohvannurkkaan koko päiväksi, on tässä lukemaan ehtinyt siltikin..
Juoksin selkä märkänä, en laskenut matkaa enää kympin jälkeen. <3 nyt vois vielä venytellä lisää.
26 000 askelta. Olin töissä. Siinähän sitä liikuntaa.
Tri-treenit aamulla. Tänään treenit oli altaalla.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:20"]
Tri-treenit aamulla. Tänään treenit oli altaalla.
[/quote]
Onko kisatavoitteita ens kesälle? :) Mulla Joroisten puolikas ja Kuopion perusmatka. :) Ihana laji, vie kyllä mennessään ja rahat pankkitililtä.. ;)
t. Kutonen eli se vaparitreenaaja
2h sauvakävely vaihtelevassa maastossa. Teki hyvää hartioille ja mielelle, aurinko paistoi pitkästä aikaa.
Juu. Vatsat tein ja juoksin 10km. 5 kertaa viikossa treenaan, huomenna taas :)
Vaunulenkki 1,5tuntia. Tänään oli välipäivä salilta ja jumpista, eka tällä viikolla. Vähän innostuin kuitenkin juoksemaan vaunujen kanssa.
Harrastin villiä seksiä kolme kertaa aamulla
Aamulla uintia, sitten tytsyn kanssa jumppaan, kohta salilille! :)
Koiran kanssa 2 x 30 min kävelyä, juuri tulin bodypumpista. Kotona lähinnä istunut koneella (töitä) ja tehnyt perheelle safkaa... Illalla vielä siwaan hakemaan maitoa aamuksi.
Aamulla tein n.20km ratsastuslenkin ja päivällä koirien ja shettiksen kanssa 10km kävely/juoksulenkin.Gutaa teki, voi kun pääsis joka päivä noin pitkille lenkeille.
En. Oisin halunnu mennä kävelemään kun aurinko paistoi, mut oli pakko tehdä yks juttu. Pimeään ei huvita mennä.