Heps! Ootteko liikkuneet tänään ollenkaan?
Miten paljon ja mitä ootte tehnyt? Itse menen illalla lihaskuntoileen.
Kommentit (52)
Eipä kuulu sulle meidän liikkumiset.
Joo, kävelin sängystä vessaan, sieltä jääkaapille, sitten sohvalle, sitten kuivakaapille ja takaisin sohvalle ja taas kuivakaapille ja takaisin sohvalle. :D
En vielä. Mutta parin tunnin päästä alkaa 1,5h vapaauinti-treenit.
kävelin lidliin. kävelin kotiin. kävelin muutamia kertoja jääkaapille. aion illalla tehä jotain pepputreeniä varmaan.
Kohta liikun lähikauppaan ostamaan kaljaa !. Tein töitä pe-la yönä yht. 28 h. Minnuu janottaa.
olen kävellyt vessaan ja takaisin muutamia kertoja. yhteensä se tekee varmaan noin kymmenen metriä.
En ole käynyt ulkona, enkä käy. Pyykkejä olen laittanut monta koneellista kaappeihin, vielä pyörii koneessa tänään pari kertaa niitä taas lisää, ja lasten sukat ja kalsarit pitäisi lajitella, sukat on parittomia ja pyörii ties missä kun pudottelevat niitä kaapista kun etsivät uusia päälleen. Ruokaakin piti laittaa. Keittiö ja ruokailutila pitäisi siivota. Vituttaa kyllä kaikki kotityöt, aina.
en. kävin eilen salilla ja nyt olen ihan jumissa.
Mä olen ollut tänään aamuvarhaisesta jo töissä.
Tein tässä kotona pienen lämmittelyn ja vatsoja, punnerruksia yms. Kävin myös vähän juoksemassa. Illalla ehkä vielä lenkki kauppaan hakemaan suklaapatukka :D
Hyötyliikuntaa. Imuroin, pyyhin pölyt, järjestelin, tiskasin ja pesin vessan. Nyt pyykit menossa.
Treenasin joka päivä tällä viikolla ja eilen oli 3 tunnin spinning, joten ei, en ole liikkunut! Pienellä kävelyllä kävin mutta muuten menee löhöillessä :)
En. Olen nukkunut univelkoja pois melkein koko päivän. Toki olen kävellyt huoneesta toiseen yms. Mutta nyt on pakko istua aloilleen ja ryhtyä töihin. (Siinä ryhtymisessä on vähän käynnistysvaikeuksia, siksi piipahdin ensin tänne.) Joten ei liikuntaa tänään.
Juoksin kevyehkön 10 km lenkin, aikaa meni reilu 50 min. Upea juoksukeli!
liikuin autolla 3 kilsan päähän vakipanolleni, panin ja ajoin takas kotiin. Hiki tuli.
Lapsi sairastaa, joten vähän hankalaa on. Käyn jossain vaiheessa ehkä kusettamassa koiraa ja teen sitten hieman kotijumppaa.
Olen liikkunut vessaan ja keittiöön. Muuten olen pelannut koko päivän ja aion jatkaa kunnes en enää jaksa. Sitten menen taas keittiöön, otan pakkasesta suklaajääteloä ja menen sohvalle.
en ole, enkä liiku.