Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile vauvakuumetta

Vierailija
16.11.2014 |

Millaista se on, miltä se tuntuu jne?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:28"]

Mun yksivuotias on halannut mua tänään ainakin 30 kertaa. Mikä olisikaan ihanampaa, kuin lapsen rakkauden osoitukset.

[/quote]

Itse keksin aika monta ihanampaa asiaa. 

[/quote]

Kuten? Mulla ei ainakaan tuu mitään ihanampaa mielee kuin oman rakkaan lapsen halaus.

[/quote]

Hauska ilta ystävien kanssa. Kuuma kylpy ja lasillinen viiniä. Uuden taidon oppiminen. Todella hyvä kirja, jonka toivoisi jatkuvan ikuisesti. Juokseminen hämärässä niin kovaa, että melkein kaatuu.
[/quote]

Ok. Ihania asioita toki mutta nämä ovat oikeasti sinulle tärkeämpiä kuin kaikkein rakkain läheisesi? Tärkeämpiä kuin sisaruksesi, vanhempasi? Juhliminen ystävien kanssa on tärkeämpää kuin ystävien rakkaus ja rakastaminen? Onhan toki erakoita jotka eivät välitä muista ihmisistä mutta he taitavat olla aika poikkeuksellisia ja luultavasti tietävät sen itsekin
[/quote]
Ei. Mutta ne ovat ihanampia kuin oma lapsi. Sitähän tuossa kysyttiin, jos et sattunut huomaamaan.

Vierailija
22/39 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:50"]

Mun yksivuotias on halannut mua tänään ainakin 30 kertaa. Mikä olisikaan ihanampaa, kuin lapsen rakkauden osoitukset.

[/quote]

[/quote]

Kuten? Mulla ei ainakaan tuu mitään ihanampaa mielee kuin oman rakkaan lapsen halaus.

[/quote]

No, mitä ne nyt sunnuntai-iltana av:lla provoilevat esiteinit pitää kaikkein ihanampana. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hauska ilta ystävien kanssa. Kuuma kylpy ja lasillinen viiniä. Uuden taidon oppiminen. Todella hyvä kirja, jonka toivoisi jatkuvan ikuisesti. Juokseminen hämärässä niin kovaa, että melkein kaatuu.

Vierailija
24/39 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui että sisällä on tyhjä tila! Oli sellainen levoton olo koko ajan että elämältä voisi saada niin paljon enemmän, tuntui että ei elämä ole vielä kokonaista kun ei ollut lasta. Ystäväni, joka ei edes halunnut lasta, tuli raskaaksi ja itkin silmät päästäni kateudesta, vaikka itse olin ollut vasta muutaman viikon ilman ehkäisyä. Jotenkin oloni oli vain ontto. Nyt esikoisemme on 3kk, emmekä miehen kanssa ole olleet koskaan näin onnellisia.

Vierailija
25/39 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:54"]

[/quote]

Nämä siis ovat sinusta ihanampia kuin oman lapsesi halaus? Juokseminen hämärässä niin kovaa että melkein kaatuu? Sulla ei tosiaan ole mitään käsitystä lapsen kanssa elämisestä. Elä nyt hyvä nuori ihminen ensin lapsuutesi loppuun ja aloita aikuinen elämäsi ihan rauhassa, muttä älä viitsi tulla tänne väittelemään asioista joista et mitään tiedä.

Vierailija
26/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
27/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tyhjä aukko elämässä, tuntuu että vaikka on kaikki ei ole mitään. Vaikka on oma koti, mies, ura ja ystävät niin olo oli tyhjä. Pakahduttava tunne siitä että jotain puuttuu. Mies tunsi samoin ja nyt odotetaan vauvaa <3

Vierailija
28/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kamalaa. Itselläni alkoi siitä, että halusin lapsen. Lapset oli ihania ja söpöjä. Mut mitä pidemmälle mentiin sitä pahemmaks se meni. En ajatellut kuin raskaaksitulemista, vauvoja, odotusta jne. Aloin tulla katkeraksi kaikille raskaana oleville, varsinkin niille joilla oli jo ennestään lapsia. Itkin jatkuvasti kuukautisten aikana ja aina vain aiemmin ja aiemmin ennen kuukautisia. Lopulta jo ovulaation aikana itkin, etten taaskaan ole raskaana.

En kestänyt edes nähdä toista lastaan odottavaa ystävääni kun hän oli raskaana. Olin oikeasti todella onnellinen hänen puolestaan, mutta ahdistuin hänen vatsastaan täysin. Nämä loppuivat vasta kun tulin raskaaksi. Yli vuosi meni..

Vierailija
29/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:33"]Mietin että olenkohan alkanut haluamaan lasta.

Olen viime aikoina kuluttanut tuntikausia miettimällä nimivaihtoehtoja (jostain syystä vain tytönnimiä), miettinyt mitä vauvanneuleita teen mistäkin langasta ja mitä tavaroita kodistamme lapsi joskus vanhempana muistelee "olleen meillä aina", minkälaisia leipomuksia teen lapsen syntymäpäiväkutsuille ja miltä lapsi näyttää, jos hän perii minun silmäni ja nenäni ja miehen ruskeat hiukset.

Ei tällainen varmaan ihan viatonta voi olla?
[/quote]
Itse en ole koskaan halunnut lasta, eikä olisi tullut mieleenkään miettiä tuollaisia asioita. Voin rehellisesti sanoa, eteen ole hetkeäkään uhrannut ajatukselle, miltä minun ja mieheni yhteinen lapsi näyttäisi tai minkä nimen antaisimme. Joten ei tosiaan kuulosta normaalilta.

Vierailija
30/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Vierailija
31/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tähän lisää kommentteja.

Vierailija
32/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Esimerkiksi halaukset oman miehen kanssa...

Vierailija
33/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Esimerkiksi halaukset oman miehen kanssa...
[/quote]

Mikään tässä maailmassa ei mene omien lasten edelle. Ei edes se mies.

Vierailija
34/39 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
35/39 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:04"]

Nämä siis ovat sinusta ihanampia kuin oman lapsesi halaus? 

[/quote]

Kyllä. Ja erittäin paljon ihanampia vieläpä.

Miksi luulet kaikkien pitävän samoista asioista kuin sinä?

Vierailija
36/39 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaipaus ja aukko sydämessä on jotain sanoinkuvaamatonta.

Vierailija
37/39 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että olenkohan alkanut haluamaan lasta.

Olen viime aikoina kuluttanut tuntikausia miettimällä nimivaihtoehtoja (jostain syystä vain tytönnimiä), miettinyt mitä vauvanneuleita teen mistäkin langasta ja mitä tavaroita kodistamme lapsi joskus vanhempana muistelee "olleen meillä aina", minkälaisia leipomuksia teen lapsen syntymäpäiväkutsuille ja miltä lapsi näyttää, jos hän perii minun silmäni ja nenäni ja miehen ruskeat hiukset.

Ei tällainen varmaan ihan viatonta voi olla?

Vierailija
38/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:43"] [quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:28"] Mun yksivuotias on halannut mua tänään ainakin 30 kertaa. Mikä olisikaan ihanampaa, kuin lapsen rakkauden osoitukset. [/quote] Itse keksin aika monta ihanampaa asiaa.  [/quote] Kuten? Mulla ei ainakaan tuu mitään ihanampaa mielee kuin oman rakkaan lapsen halaus. [/quote] Esimerkiksi halaukset oman miehen kanssa... [/quote] Mikään tässä maailmassa ei mene omien lasten edelle. Ei edes se mies.

[/quote]

Ehkä sinun maailmassasi. Miksi luulet kaikien arvostavan elämässä samoja asioita kuin sinä ja vieläpä yhtä paljon?

Vierailija
39/39 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:11"]Pienen vauvan tunnetta sylissä? Pieni vauvahan tuntuu kädesä aivan samalta kuin iso kokonainen broileri.  [/quote] Toivottavasti et ikinä saa lapsia.

[/quote]

Mistä tiedät, onko minulla lapsia vai ei?

Tuo nyt vain on totta. Kuka tahansa, joka on huuhdellut kokonaista, nahallista broileria uunissa kypsentämistä varten, on varmaankin huomannut saman asian. Lämmin nahka, vähänlaisesti lihaa, hennot luut. Kokonainen broileri tuntuu paljon enemmän eläimeltä kuin mitkäään fileet.

[/quote]

*huutonaurua*

Joo, minulla ei ole kokemusta broilereista (paitsi haarukan päässä) eikä vauvoista (ei edes haarukan päässä), mutta onnistuit kyllä kirjoittamaan ihastuttavan (inho)realistisen, että vauvahoureiset tuohtuvat. Fanitan sua! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän