Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden yön hoidon paksuksi paneminenen?

Vierailija
16.11.2014 |

Ikää on kertynyt 32 vuotta ja parisuhdetta ei ole, joten olen ajatellut toteuttaa kiihottavan haaveeni. Aijon panna naisen paksuksi, en tiedä onko hän joku yhden yön hoito tai ystävättäreni. Sukupuolitauti testissä on käyty joten en ainakaan itse omista mitään tauteja ja pitää olla tarkkana kun paljaalla sohii. 

Oikeestaan kiinnostaa tietää, mistä helpoiten löytyisi naisia jotka haluavat paksuksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotko sitten kuulua myös lapsen elämään ja maksaa elarit?

Vierailija
2/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:29"]

[/quote] En ole tarkemmin miettinyt asiaa, sehän riittuu toisesta puoliskosta myös ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama himo on ollut mulla. Ajatus paljaalla vetämisestä ja emättimeen laukeamisesta on niin kiihottavaa. Sen jälkeen tosin muuttaisin toiselle paikkakunnalle tai jopa toiseen maahan ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä muijan kanssa.

Vierailija
4/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pojat! On olemassa myös muita ehkäisykeinoja kuin kondomi. Nainen ei tule todennäköisesti raskaaksi, jos käytössä on esim. e-pillerit, kierukka, ehkäisykapseli.

Vierailija
5/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuhat poikki tuollaisilta pojilta. :P Kasvakaa ensin aikuiseksi, sen jälkeen vasta voitte ruveta haaveilemaan seksistä.

Vierailija
6/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan spermapankkiin mällejäsi kiikuta, kukaan nainen ei halua tuollaisen 4?GX§W:n geenejä...

Vierailija
7/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun munkin miesystävä haaveilisi samaa, mutta ei. Se vain haluu räpeltää kortsujen kanssa, vaikka mä niin toivoisin, että sekin hylkäis noi kumit ja laittais mut paksuksi Ikää molemmilla meillä 30+ ja yksissä on oltu yli kolme vuotta.

Vierailija
8/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:35"]

Sama himo on ollut mulla. Ajatus paljaalla vetämisestä ja emättimeen laukeamisesta on niin kiihottavaa. Sen jälkeen tosin muuttaisin toiselle paikkakunnalle tai jopa toiseen maahan ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä muijan kanssa.

[/quote] Olen ajatellut toteuttaa haaveeni ja itseäni kiihottaa ilman ehkäisyä naiminen ja sisään laskeminen.

Vierailija
9/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä halukkaan naisen paksuksi panemisessa on miesten mielestä niin kamalan kiihottavaa?

Vierailija
10/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:29"]

[/quote] En ole tarkemmin miettinyt asiaa, sehän riittuu toisesta puoliskosta myös ;) 

[/quote]

Et ole miettinyt? Voi kuinka yllättävää.

Vierailija
11/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:02"]

Voi kun munkin miesystävä haaveilisi samaa, mutta ei. Se vain haluu räpeltää kortsujen kanssa, vaikka mä niin toivoisin, että sekin hylkäis noi kumit ja laittais mut paksuksi Ikää molemmilla meillä 30+ ja yksissä on oltu yli kolme vuotta.

[/quote] Et ole ajatellut vierasta, joka hoitaisi homman?

Vierailija
12/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:02"]

[/quote] Et ole ajatellut vierasta, joka hoitaisi homman?

[/quote] Ja mitäköhän se tuo isäntä siihen sanois jos alkaisin odottaa lasta vieraalle miehelle? Näyttäis varmaan ovea.;(  Eli ei kiitos. Niin epätoivoinen en sentään vielä ole.

Vierailija
13/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän varmasti on naisia jotka haluavat lapsen jopa yksin, ja vaikka lesboparit voisivat kiinnostua. Kai niitä tuohonkin asiaan on olemassa omat nettisivustot.

Vierailija
14/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku halla-ahokopio, sen mällejä kukaan halua.

Vierailija
15/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet kaupunkilomalle viikonlopuksi

- hommaat halvan hotellin esim omppuhotelli.

- prepaid liittymä + kakkospuhelin

- koluat baareja, bongaat YH:n / yksinäisen typyn

- puhut puuta heinää ammatti, nimesi. Mielikuvitus vain rajana.

- panet sitä

- annat prepaid numeron aamulla, suukottelut. Lupaat pitäväsi yhteyttä. Annat soittaa hälyn oman numeroosi. Kerrot unohtaneesi puhelimen kotiisi.

- hotellille päästyäsi pakkaat kamat ja suuntaat kohti kotia. Nakkaat ikkunasta prepaid simkortin menemään.

Enjoy.