Estin naiseltani pääsyn vauva.fi sivulle
Naiseni on alkanut jatkuvasti hihhuloimaan kaikenlaista parisuhdepaskaa mitä on lukenut täältä sivulta. Milloin sitä ja tätä on lukenut täältä ja alkaa vertaamaan täällä naisten valittamia parisuhdeongelmia ja ratkaisuja meihin. Ja täällä sivulla kun jauhetaan vain silkkaa kakkendaalia niin päätinkin estää naiselta pääsyn tälle sivulle sen tietokoneelta ja käännykästä. Loppuu se jatkuva vauva.fistä toitottaminen ja voi keskittyä oikeaan elämään.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:03"]
Taitaa olla ap:lla aika pieni pili vai eikö seiso ollenkaan, minä yleensä vedän akkaa turpaan ja panen kuivana kakkoseen jos alkaa hillumaan.
Tv.mies
[/quote]vahinko yläpeukku
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:52"]Munkin mies on alkanut nillittää, luulee että täällä käyminen on jotenkin vaikuttanut ajatuksiini. Oikeasti silmäni ovat auenneet sille millainen tossu olen ollut nämä vuodet ja olen saanut itsevarmuutta. Ja oikeasti se ei johdu vauvapalstasta vaan siitä että minusta on tullut äiti ja olen vastuussa muistakin kuin itsestäni. Miksi olet ap noin epävarma itsestäsi ja suhteestasi? Mitä sinä teet väärin?
[/quote]
Onko väärin että hän viettäisi ennemmin illan kanssani kuin tuijottaisi koko illan tätä hemmetin sivustoa niin että silmät kuivaa päähän? Mielestäni se ei ole väärin. Tuskin olet toista mieltä.