Estin naiseltani pääsyn vauva.fi sivulle
Naiseni on alkanut jatkuvasti hihhuloimaan kaikenlaista parisuhdepaskaa mitä on lukenut täältä sivulta. Milloin sitä ja tätä on lukenut täältä ja alkaa vertaamaan täällä naisten valittamia parisuhdeongelmia ja ratkaisuja meihin. Ja täällä sivulla kun jauhetaan vain silkkaa kakkendaalia niin päätinkin estää naiselta pääsyn tälle sivulle sen tietokoneelta ja käännykästä. Loppuu se jatkuva vauva.fistä toitottaminen ja voi keskittyä oikeaan elämään.
Kommentit (23)
Oikein! Paskapalsta mikä paskapalsta. Ja haukkuvat ylilautaa, joka on miltei tasokkaampi kuin tämä miesvihasivusto.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:52"]Oikein! Paskapalsta mikä paskapalsta. Ja haukkuvat ylilautaa, joka on miltei tasokkaampi kuin tämä miesvihasivusto.
[/quote]
Käyn molemmilla palstoilla, ja olen eri mieltä. Miesvihaan olen täällä lähinnä törmännyt aloituksissa, missä aaveeta väitetään miesviha-palstaksi. En muuten, en muissa ketjuissa. Minfo ja muro on niitä tasokkaampia. t. 16v
Voi kun mun mies ymmärtäisi myös tehdä tuon mulle (itse en osaa).
Mulla oli monta vuotta esto, mies teki sen mun pyynnöstä. Nyt oon palannu tänne takas kun on eri kone.. :(
Niin olitko sä aviomies vai isä? Yöks holhoajat :/
Minfo ja muro tasokkaita :D:D Tuollaista sanovan päässä täytyy olla palikoita pois paikoiltaan!
Et anna vaimosi tulla tänne, mutta itse kuitenkin kuikuilet täällä. Onpa tasa-arvoista. Vai onko vaimosi estänyt sinulta pääsyn ylilaudalle?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:52"]Oikein! Paskapalsta mikä paskapalsta. Ja haukkuvat ylilautaa, joka on miltei tasokkaampi kuin tämä miesvihasivusto. [/quote] Käyn molemmilla palstoilla, ja olen eri mieltä. Miesvihaan olen täällä lähinnä törmännyt aloituksissa, missä aaveeta väitetään miesviha-palstaksi. En muuten, en muissa ketjuissa. Minfo ja muro on niitä tasokkaampia. t. 16v
[/quote]
Ethän sitten kuitenkaan ime pikkuruisiin aivoihisi niitä pahoja vaikutteita laudalta? Ja kyllä vauva kuitenkin on ehkä tasokkaampi, laudalla törmää joka päivä naisten huorittelu lankoihin/viesteihin, anime ja ponihomot spämmäilevät ja rinkirunkkailevat paskalleen ja lisäksi vielä kaikki muut aivan vitun turhat langat joissa ei ole mitään sisältöä.
Hyvä, juuri noin pitääkin toimia. Täällä mammat lietsoo miesvihaa ylipäänsä ja kaiken maailman ala-arvoista jupinaa lähtien paskan hajusta. Se on mammat katsokaas niin, että paska haisee paskalle. Ei se millekään joulumistelin oksille haise, sillai kai.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:03"]Taitaa olla ap:lla aika pieni pili vai eikö seiso ollenkaan, minä yleensä vedän akkaa turpaan ja panen kuivana kakkoseen jos alkaa hillumaan. Tv.mies [/quote] Sais mun mies mun extraison dildon perseeseensä, jos samaa yrittäis :) Kaverit osti läpällä isoimman dildon, minkä löysivät.
[/quote]
Menehän nyt pirkko tiskaamaan tai leipomaan sen tekokullisi kanssa.
Tv.8
Haha, sen estonhan saa hetkessä asetuksista pois :D tai jos ei muijasi tuota osaa, niin sovitte kyllä älykkyydeltänne hyvin yhteen!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:31"]Hyvä, juuri noin pitääkin toimia. Täällä mammat lietsoo miesvihaa ylipäänsä ja kaiken maailman ala-arvoista jupinaa lähtien paskan hajusta. Se on mammat katsokaas niin, että paska haisee paskalle. Ei se millekään joulumistelin oksille haise, sillai kai.
[/quote]
ohhoh Poju huomasi että paska haisee paskalle ! Hälle Mitalli!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:28"]Et anna vaimosi tulla tänne, mutta itse kuitenkin kuikuilet täällä. Onpa tasa-arvoista. Vai onko vaimosi estänyt sinulta pääsyn ylilaudalle?
[/quote]
Huh ei onneksi sentään ole vaimo! Kuka hullu naimisiin menee... Ilmoitin asiasta täällä siksi että muutkin miehet tekisivät samoin. Muut ketjut ei kiinnosta.
Täältä saa myös hyviä vinkkejä seksiasioihin, pettämisen peittelyyn ja salarakkaan ottamiseen - alkoiko ap housut tutisemaan? :) Meinasitko myös, että nyt kun naisesi ei tänne enää pääse, niin hänestä tulee esimerkillinen ja upea vaimo, joka palvelee ja paljoo vain ainoastaan sinua? :) Ihana olet, oikea Mies!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:33"]Haha, sen estonhan saa hetkessä asetuksista pois :D tai jos ei muijasi tuota osaa, niin sovitte kyllä älykkyydeltänne hyvin yhteen!
[/quote]
Mistä asetuksista sä puhut? Asensin erillisen tähän tarkotetun ohjelman joka on piilotettu. Taidat olla itse hieman amatööri näissä asioissa, heh
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:44"]Täältä saa myös hyviä vinkkejä seksiasioihin, pettämisen peittelyyn ja salarakkaan ottamiseen - alkoiko ap housut tutisemaan? :) Meinasitko myös, että nyt kun naisesi ei tänne enää pääse, niin hänestä tulee esimerkillinen ja upea vaimo, joka palvelee ja paljoo vain ainoastaan sinua? :) Ihana olet, oikea Mies!
[/quote]
Kiitos! Tiedän olevani ihana mies ja teen palveluksen hänelle ja itselleni :-) voitkin jatkaa itse täällä salarakkaasi etsimistä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:03"]Taitaa olla ap:lla aika pieni pili vai eikö seiso ollenkaan, minä yleensä vedän akkaa turpaan ja panen kuivana kakkoseen jos alkaa hillumaan.
Tv.mies
[/quote]
Kiitos mies tästä vinkistä. Nyt ehdotankin heti peppuseksiä ja kun ei pääse täältä enää lukemaan että kannattaako suostua vai ei niin rupeaa irtoamaan varmasti sitäkin :-)
Munkin mies on alkanut nillittää, luulee että täällä käyminen on jotenkin vaikuttanut ajatuksiini. Oikeasti silmäni ovat auenneet sille millainen tossu olen ollut nämä vuodet ja olen saanut itsevarmuutta. Ja oikeasti se ei johdu vauvapalstasta vaan siitä että minusta on tullut äiti ja olen vastuussa muistakin kuin itsestäni. Miksi olet ap noin epävarma itsestäsi ja suhteestasi? Mitä sinä teet väärin?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:19"]Tarjositko tilalle Laphroaigia?
[/quote]
Ei taida maistua.