Mikä virka-asussa kiehtoo?
Ihan heikkona virka-asuisiin miehiin, pappeihin varsinkin vaikken edes ole kristitty. Huh!
N28
Kommentit (14)
Joku 35-50v miespappi asussaan voi kyllä olla aika kuuma.
Hmmh no harmi kun meillä ei ole virka-asua.
Työkkärin täti
Vierailija kirjoitti:
Papit ovat kyllä ehdoton turn-off kaikella tavoin. Olihan tää vitsi?
Ne viittaavat siihen että käyttäjä on työelämässä, joka on yleensä plussaa. Opiskelen itse papiksi tällä hetkellä, ja olen erittäin iloinen siitä ajatuksesta, että tulevaisuudessa jos ja kun käyn töissä, ei tarvitse tarkkaan miettiä mitä laittaa töihin päälle :D
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto!!! Lipevät pastori Sillitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papit ovat kyllä ehdoton turn-off kaikella tavoin. Olihan tää vitsi?
Öö ei? Eikö muilla oo samanlaista tunnetta? Siis ei mikään ikäloppu pullukkapappi, vaan ihan normaalivartaloinen keski-ikäinen miespappi. Huh, siinä on vaan jotain... syntistä ajatella josko papin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Ne viittaavat siihen että käyttäjä on työelämässä, joka on yleensä plussaa. Opiskelen itse papiksi tällä hetkellä, ja olen erittäin iloinen siitä ajatuksesta, että tulevaisuudessa jos ja kun käyn töissä, ei tarvitse tarkkaan miettiä mitä laittaa töihin päälle :D
Nam oletko mies? Pitäisiköhän mun ruveta käymään kirkossa?
Kyllähän ne poliisit, lääkärit ja ensiapuhoitajat aiheuttaa kuumotusta..
Poliisi-täti, lippis ja blondt ponihäntä lippiksestä ulkona, voisi tulla "pidättämään" ihan milloin vaan
Kai ne jotain sub-fantasioita nostaa pintaan nuo virka-asut.
Pappia en tosin ymmärrä, kun ne on juurikin lässyttäviä ylikilttiksiä. Wanhan kansan tulikiveä saarnaavia vahvoja persoonia ei kai ole enää kuin elokuvissa.
Ei mikään. Ainakaan minua.