Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuluuko tomaatista poistaa kanta?

Vierailija
16.11.2014 |

Eilen leikkasin lautasella äitini viipaloimista tomaateista kannankohdat pois. Äiti ja isä ihmettelivät, että herranjestas mitä sä teet. Mun mielestä ne kannat on ihan kamalia syödä. Poistetaanko ne ammattikeittiöissä salaateissa tms? Vai onko tää nyt vaan mun nirsoutta? Huomasin imetysohjelmassa yhden äidin pilkkovan tomaatit salaattiin kantoineen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset poistaa, toiset ei.
Minustakin ne ovat inhottavia. Ja niihin kertyy kaikki torjunta-aineet sun muut. Tosin itse en syö kypsentämättömiä tomaatteja ollenkaan.

Vierailija
2/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin poistan ja olen töissä ravintolassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo että ne kannat on myrkyllisiä ja olen poistanut ne niin kauan kuin on oltu yhdessä.

Vierailija
4/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:04"]

Mun mies sanoo että ne kannat on myrkyllisiä ja olen poistanut ne niin kauan kuin on oltu yhdessä.

[/quote]

Oletko näitä "minun mieheni sitä ja minun mieheni tätä-naisia?"

Vierailija
5/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu poistaa.

Vierailija
6/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaiset poistaa, just sen takia, että niistä voi tulla tunne että takertuvat kurkkuun.

Vierailija
7/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko nämä makuasioita mutta mun mielestä ehdottomasti kuuluu. Mulla jää tomaatit lautaselle jos niihin on jätetty kanta.

Vierailija
8/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko sitä, kuuluuko tätä.. miksi nykyihminen on niin epävarma?

Kannattaa tehdä tuollaiset pienet asiat niinkuin itse parhaaksi näkee ja keskittyä elämiseen.

Vierailija
9/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:04"]

[/quote]

Etkö osaa itse ajatella yhtään mitään ja mies vaan lataa sulle ajatuksia päähän?

Vierailija
10/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan tomaateista poistan ne aina. Ikävä niitä on syödä salaatissa. Kirsikkatomaateista en ala poistaa ;)

Vierailija
11/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:19"]Kuuluuko sitä, kuuluuko tätä.. miksi nykyihminen on niin epävarma?

Kannattaa tehdä tuollaiset pienet asiat niinkuin itse parhaaksi näkee ja keskittyä elämiseen.
[/quote]
AP lähinnä ajatteli, että tekeekö ammattilaiset näin vai onko mulla vaan "päässä vikaa" kuten aina, jos teen eri tavalla kuin äitini.

Vierailija
12/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan leikkaa kantoja pois, enkä tunne mitään eroa syönkö kannallisia vai kannattomia tomaatteja esim salaatissa. Ihan yhtä hyviä :D

Vierailija
13/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannat poistetaan. t. kokki

Vierailija
14/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan kannat. Olen poistanut siitä lähtien, kun näin kerran jossain kokkiohjelmassa, kun kokki poisti ne niin kätevästi.

Vierailija
15/15 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan isoista tomaateista ja jos jossakin saan eteeni tomaatin, josta kantaa ei ole poistettu, poistan sen. En syö sen kokoisia luitakaan.