Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa paheksutaan ei-suomalaisen kanssa seurustelemista?

Vierailija
26.09.2021 |

Mun tyttöystävä on Brasiliasta kotoisin mutta tuli tänne joskus 12-vuotiaana. Puhuu luotenki ihan hyvin suomee ja Brasilia on loppujen lopuksi kristitty maa eikö se kulttuuri ole niin erilainen kuin täällä. Kaverit on sanonut ettei lapset tuu tietää kumpaan kulttuuriin kuuluu ja isän on vaikeempi opettaa kulttuuriaan lapselleen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naimisissa vietnamilaisen kanssa, mutta en ole törmännyt minkäänlaiseen paheksumiseen, vaikka sukulaisissa ja kavereissa on mm. paljon persuja. Varmaan vaikuttaa sekin, että vaimo on asunut Suomessa reippaasti yli 10 vuotta ja tehnyt koko sen ajan töitä. Jos joku kehtaisi tulla jotakin rasistista päin naamaa aukomaan, vetelisin pitkin korvia välittömästi. 

Eihän nyt aasialaiset naiset ole haittamamuja

Ei taida olla kaukoidän miehetkään.

Vierailija
22/26 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilialaiset on kuitenki katolisia.

Mä oon ite sen verran tiukan linjan protestantti ja ne on mulle yhtä kaukasia ku buddhat.

Ja melko todennäkösesti se sun tyttöystävä on tummahiuksinen ja -silmänen, ja ne geenit on niin vahvat että teidän lapsetkaan ei näyttäis suomalaisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa USAaan, ei kukaan edes huomaisi.

jenkeissä on kyllä hyvä puoli se ettei rasismia oikeastaan ole ellei mee jonneki punaniska-alueille.

Toki jos jossain "syvässä etelässä" ajat sateenkaarilippu pickupissasi, niin saatat saada luoteja niskaasi. USA ei ole sama kuin Hollywood.

Vierailija
24/26 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brasilialaiset on kuitenki katolisia.

Mä oon ite sen verran tiukan linjan protestantti ja ne on mulle yhtä kaukasia ku buddhat.

Ja melko todennäkösesti se sun tyttöystävä on tummahiuksinen ja -silmänen, ja ne geenit on niin vahvat että teidän lapsetkaan ei näyttäis suomalaisilta.

Onhan sielläpäin myös paljon saksalaisperäistä (kröhöm...) sukua, kuten Gisele Bündchen.

Vierailija
25/26 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme pieni ja katoava kansa, joten nuo sekaliitot vain laimentavat perintöämme ja joskus  tulevaisuudessa joku sukuaan tutkiva toteaa suomalaiset juurensa vain alaviitteenä.

Geneettisesti perimä on aivan samaa eurooppalais, balttilais, venäläistä kuin kaikissa muissa naapurimaissa. Kieli vaan varastettiin täällä aiemmilta n asuneelta ugrilaisrlta kansalta. Lol.

No muuta Moskovaan, jos suomalaisuus on sinulle noin yhden tekevää.

Miksi? Olemme samaa pohjoiseurooppalaista juttua kuin ruotsalaiset ,baltit ja venäläiset. https://www.hs.fi/tiede/art-2000007899088.html

Vierailija
26/26 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole aika yleismaailmallinen ilmiö, joka maassa on väkeä jonka mielestä pitää kelvata täysin omasta maasta nostettu porkkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme