Miksi Suomessa paheksutaan ei-suomalaisen kanssa seurustelemista?
Mun tyttöystävä on Brasiliasta kotoisin mutta tuli tänne joskus 12-vuotiaana. Puhuu luotenki ihan hyvin suomee ja Brasilia on loppujen lopuksi kristitty maa eikö se kulttuuri ole niin erilainen kuin täällä. Kaverit on sanonut ettei lapset tuu tietää kumpaan kulttuuriin kuuluu ja isän on vaikeempi opettaa kulttuuriaan lapselleen.
Kommentit (26)
Brasilialaiset on kuitenki katolisia.
Mä oon ite sen verran tiukan linjan protestantti ja ne on mulle yhtä kaukasia ku buddhat.
Ja melko todennäkösesti se sun tyttöystävä on tummahiuksinen ja -silmänen, ja ne geenit on niin vahvat että teidän lapsetkaan ei näyttäis suomalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa USAaan, ei kukaan edes huomaisi.
jenkeissä on kyllä hyvä puoli se ettei rasismia oikeastaan ole ellei mee jonneki punaniska-alueille.
Toki jos jossain "syvässä etelässä" ajat sateenkaarilippu pickupissasi, niin saatat saada luoteja niskaasi. USA ei ole sama kuin Hollywood.
Vierailija kirjoitti:
Brasilialaiset on kuitenki katolisia.
Mä oon ite sen verran tiukan linjan protestantti ja ne on mulle yhtä kaukasia ku buddhat.
Ja melko todennäkösesti se sun tyttöystävä on tummahiuksinen ja -silmänen, ja ne geenit on niin vahvat että teidän lapsetkaan ei näyttäis suomalaisilta.
Onhan sielläpäin myös paljon saksalaisperäistä (kröhöm...) sukua, kuten Gisele Bündchen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme pieni ja katoava kansa, joten nuo sekaliitot vain laimentavat perintöämme ja joskus tulevaisuudessa joku sukuaan tutkiva toteaa suomalaiset juurensa vain alaviitteenä.
Geneettisesti perimä on aivan samaa eurooppalais, balttilais, venäläistä kuin kaikissa muissa naapurimaissa. Kieli vaan varastettiin täällä aiemmilta n asuneelta ugrilaisrlta kansalta. Lol.
No muuta Moskovaan, jos suomalaisuus on sinulle noin yhden tekevää.
Miksi? Olemme samaa pohjoiseurooppalaista juttua kuin ruotsalaiset ,baltit ja venäläiset. https://www.hs.fi/tiede/art-2000007899088.html
Eiköhän tuo ole aika yleismaailmallinen ilmiö, joka maassa on väkeä jonka mielestä pitää kelvata täysin omasta maasta nostettu porkkana.
Ei taida olla kaukoidän miehetkään.