Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylynä ihmisenä et luo terveitä ihmissuhteita

Vierailija
26.09.2021 |

Koskee kaikkia ihmisiä kohtaan.
Esim. kavereita, puolisoa, työkumppaneita ja vähemmän tuntemiasi ihmisiä kohtaan.

Valtaaseman saavuttaminen tylyillä tavoilla et myöskään saa kunnioittavia alaisia.

Toisille paskamainen oleminen vaan asettaa itseäsi kohtaan halveksuntaa.

(Mä seuraan nyt sivusta, kun keskustelette aiheesta)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Tyly ihminen hajottaa toisia ihmisiä sanoilla ja eleillä. Kannattaa miettiä sitä millaisen jäljen haluaa jättää itsestään muille ihmisille.

Vierailija
2/21 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin totta. Mutta on myös ihmisiä, jotka jättävät jälkensä muihin julmuudella ja valheilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja sitä enemmän harmittaa, että suomalaiset on niin lampaita, että nuolee kenen tahansa narsistin saappita, kunhan on vähänkin auktoriteettia. Siksi Euroopan pahimmat kiusaamistilastot, mielenterveysongelmat jne. Kaikilla on verta käsissään - joka ikisellä, joka tällaista mahdollistaa.

Vierailija
4/21 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin penskana kuinka piti syödä vihaisesti. Tarkoitettiin kiirettä.

Joutuun ny, vihasesti jotta keretään kauppaan.

Viha, stressi, kiire...

Tylyys on sitä. Ohi puhumista ja lukkoon menoa.

Itse olen tosi myrkyllinen kaltoinkohdeltuna.

Silloin on paras olla ittekseen. Ei ketään tule satuttaneeksi.

Tylyys on se suoja. Olin tyhmä ja sinisilmäinen. Kas, mitä kävikään?

Turpaan tuli.

Älkää ottako ihmisen tapoja henkkoht.

Vierailija
5/21 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tekevät toisin?

Tyhmyyttäänkö?

Oman pahan olon purkaminen toisiin on myös tyhmyyttä. Pahaanhan ihmiset mielellään vastaavat pahalla.

Vierailija
6/21 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa oloa ei ole hyvä pitää sisällään, mutta ei sitä kannata toisiinkaan ihmisiin suunnata, paitsi pahan olon aiheuttajaan. Ja tämmöisellä ajattelutavalla koston kierteet alkavat.

Sovitteleva pitää oman kuvansa ja olonsa paremmassa jamassa.

Vierailija
7/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta toisten ajatukset!

Vierailija
8/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ihmisiä on vain pakko laittaa ruotuun, jotta oppivat ihmisiksi. En alennu kynnysmatoksi.

Vierailija
9/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, mutta usein juttu on niin että se "tyly" ihminen on itse asiassa suorapuheinen ja mielistelemätön ja siitä pahastuvat turhan herkkiä nirppanokkia. Joitakin pitäisi kohdella silkkihanskoin ettei tule paha mieli.

Vierailija
10/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, arka ja liian kiltti ei myöskään luo terveitä ihmissuhteita.

Vierailija
11/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla, mutta usein juttu on niin että se "tyly" ihminen on itse asiassa suorapuheinen ja mielistelemätön ja siitä pahastuvat turhan herkkiä nirppanokkia. Joitakin pitäisi kohdella silkkihanskoin ettei tule paha mieli.

Helposti ollaan toisille tylyjä, kun kohdataan toisenlaisia ihmisiä, kuin itse ollaan. Epäkunnioittava voisi olla osuvampi sana kuin tyly, jos puhutaan tarkoituksen omaisesta tylynä olemisesta.

Vierailija
12/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo, arka ja liian kiltti ei myöskään luo terveitä ihmissuhteita.

Sitä voisi osoittaa empatiaa toisenlaisille ihmisille, jotka eivät kummiskaan pahaa halua toisille.

Vierailija
13/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyly, mutta vain itseäni kohtaan. Muita kohtaan päinvastoin.

Vierailija
14/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja sitä enemmän harmittaa, että suomalaiset on niin lampaita, että nuolee kenen tahansa narsistin saappita, kunhan on vähänkin auktoriteettia. Siksi Euroopan pahimmat kiusaamistilastot, mielenterveysongelmat jne. Kaikilla on verta käsissään - joka ikisellä, joka tällaista mahdollistaa.

Siellä on brasilialainen nainen, jonka käsissä on verta. Hän varasti kodin ja elämän ja nyt toinen nainen kuolee. Tämä tapahtui Tampereella.

Vierailija
15/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote = Visitor] Some people just have to be put in a row in order to learn to be human. I will not be reduced to a threshold mat. [/ Quote]

Tämä koskee myös naisia, jotka tuhoavat avioliitot. He tekevät sen tietäen hyvin mitä tekevät ja että mies on naimisissa.

Vierailija
16/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelätköön, kunhan tottelevat." "Meteant, dum obient"

Keisari Caligula

Juu, valta meni hänelläkin niin päähän, että jälkipolvet muistavat täytenä mielipuolena...

Vierailija
17/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä laitoin sun pillukuvat jakoon ja poliisi vei mun puhelimen, ne kuvat ovat mulla monella laitteella tallessa ja sä olet se joka häviää....mä en ole tyly, sä olet valehteleva sika ja sulle käy vielä huonosti.

Vierailija
18/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyly on tyhmä, puuttuu järki. Ei se maksa mitään käyttäytyä muita kohtaan asiallisesti.

Vierailija
19/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voipi olla, mutta usein juttu on niin että se "tyly" ihminen on itse asiassa suorapuheinen ja mielistelemätön ja siitä pahastuvat turhan herkkiä nirppanokkia. Joitakin pitäisi kohdella silkkihanskoin ettei tule paha mieli."

Mutta eivätpä nämä suorapuheiset vastaavaa sulata omalle kohdalleen... Elämänkokemukseni perusteella.

Vierailija
20/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle valehdellaan niin kyllä mä sen kostan ihan samalla mitalla takaisin. Onneksi on eräästä naisesta paljon kuvia, jopa alastonkuvia, kyllä ne ovat jaossa pysyvästi... Ihan oikea kohtalo sulle iilimato...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme