Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun kerrostalossa. Laitoin pesukoneet päälle.

Vierailija
16.11.2014 |

Heräsin juomaan ja laitoin astianpesukoneen ja pyykinpesukoneen päälle. Tulin takas nukkumaan. Ihanaa, kun herätessä jo osa siivouspäivän jutuista on tehty.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne asti piti tulla tuo kertomaan?

Vierailija
2/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa ja panin pyykkikoneen päälle. Nukkumaan en enää menekään,, päivän hommat alkoivat jo. Paljon pyykkiä, siivottavaa ja hoidettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin aikaan loppuikaan hiljaisuus kerrostalossa? Tuskin kuudelta ainakaan. Idiootti.

Vierailija
4/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 06:46"]

Ja mihin aikaan loppuikaan hiljaisuus kerrostalossa? Tuskin kuudelta ainakaan. Idiootti.

[/quote]

Jos on nykyaikainen pesukone, niin et kyllä kuule sen ääntä toiseen asuntoon.

Vierailija
5/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kuulen yläkerran pesukoneen linkouksen meille olohuoneeseen.. En sitten tiedä miten häiritsevää se on jos yrittää nukkua. Tuskin mua ainakaan haittais. Nykyaikaisissa kerrostaloissa toi äänieristys tuppaa olemaan aika heikkoa.

Vierailija
6/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö... Hienoa? Pesin minäkim pyykkiä mutta en tajunnut sen olevan hehkutuksen arvoinen asia. Vai opitko viikko sitten käyttämään pesukonetta?

Vierailija
7/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 06:46"]

[/quote]

Tämä oli ap.n tarkoitus todennäköisesti. Eli saada taas väittely koska saa pestä ja koska ei, eikai muuten kukaan noin hölmöä aloitusta tee. Joten älä mene miinaan.

Vierailija
8/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhin aloitus 2014-palkinto tälle ketjulle!

Vierailija
9/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 07:11"]

Ööööö... Hienoa? Pesin minäkim pyykkiä mutta en tajunnut sen olevan hehkutuksen arvoinen asia. Vai opitko viikko sitten käyttämään pesukonetta?

[/quote]

Provo jolla yritetään saada väittely aikaan. Koska saa pestä, kuuluuko toiseen asuntoon. Miksi hän muuten mainitsee asuvansa kerrostalossa? Miksi tulee kertomaan, että pesee pyykkiä 6.35 aamulla.

Vierailija
10/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 07:19"]

Turhin aloitus 2014-palkinto tälle ketjulle!

[/quote]

Onnettomin provoyritys paremminkin. Tai ei se nyt ihan onneton ollut, kun muutama ei sitä huomannut, mutta aika surkea.

Vierailija
11/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta meillä hiljaisuus loppuu klo 6. En silti itse koskaan pese pyykkiä ennen yhdeksää vaikka heräänkin jopa viikonloppuisin jo kuudelta.

Vierailija
12/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kai vanhanaikanen vaikka ikää löytyy 20 vuotta, mut mun mielestä vois odottaa aamusin sen pesukoneen päälle laittamista jos ei aivan pakko oo kukonlaulunaikaan sitä tehdä. Koko talo on hiljainen niin helpommin äänet kuuluu.
Mut muuten kyllä aivan sama vaikka öisinki imurois ja pesisi pyykkiä. Vähän voi silti naapureita ajatella.

Vierailija
13/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hiljaisuus loppuu 6.00 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan