Asun kerrostalossa. Laitoin pesukoneet päälle.
Heräsin juomaan ja laitoin astianpesukoneen ja pyykinpesukoneen päälle. Tulin takas nukkumaan. Ihanaa, kun herätessä jo osa siivouspäivän jutuista on tehty.
Kommentit (13)
Asun omakotitalossa ja panin pyykkikoneen päälle. Nukkumaan en enää menekään,, päivän hommat alkoivat jo. Paljon pyykkiä, siivottavaa ja hoidettavaa.
Ja mihin aikaan loppuikaan hiljaisuus kerrostalossa? Tuskin kuudelta ainakaan. Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 06:46"]
Ja mihin aikaan loppuikaan hiljaisuus kerrostalossa? Tuskin kuudelta ainakaan. Idiootti.
[/quote]
Jos on nykyaikainen pesukone, niin et kyllä kuule sen ääntä toiseen asuntoon.
Kyllä mä kuulen yläkerran pesukoneen linkouksen meille olohuoneeseen.. En sitten tiedä miten häiritsevää se on jos yrittää nukkua. Tuskin mua ainakaan haittais. Nykyaikaisissa kerrostaloissa toi äänieristys tuppaa olemaan aika heikkoa.
Ööööö... Hienoa? Pesin minäkim pyykkiä mutta en tajunnut sen olevan hehkutuksen arvoinen asia. Vai opitko viikko sitten käyttämään pesukonetta?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 06:46"]
[/quote]
Tämä oli ap.n tarkoitus todennäköisesti. Eli saada taas väittely koska saa pestä ja koska ei, eikai muuten kukaan noin hölmöä aloitusta tee. Joten älä mene miinaan.
Turhin aloitus 2014-palkinto tälle ketjulle!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 07:11"]
Ööööö... Hienoa? Pesin minäkim pyykkiä mutta en tajunnut sen olevan hehkutuksen arvoinen asia. Vai opitko viikko sitten käyttämään pesukonetta?
[/quote]
Provo jolla yritetään saada väittely aikaan. Koska saa pestä, kuuluuko toiseen asuntoon. Miksi hän muuten mainitsee asuvansa kerrostalossa? Miksi tulee kertomaan, että pesee pyykkiä 6.35 aamulla.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 07:19"]
Turhin aloitus 2014-palkinto tälle ketjulle!
[/quote]
Onnettomin provoyritys paremminkin. Tai ei se nyt ihan onneton ollut, kun muutama ei sitä huomannut, mutta aika surkea.
En ole ap mutta meillä hiljaisuus loppuu klo 6. En silti itse koskaan pese pyykkiä ennen yhdeksää vaikka heräänkin jopa viikonloppuisin jo kuudelta.
Oon kai vanhanaikanen vaikka ikää löytyy 20 vuotta, mut mun mielestä vois odottaa aamusin sen pesukoneen päälle laittamista jos ei aivan pakko oo kukonlaulunaikaan sitä tehdä. Koko talo on hiljainen niin helpommin äänet kuuluu.
Mut muuten kyllä aivan sama vaikka öisinki imurois ja pesisi pyykkiä. Vähän voi silti naapureita ajatella.
Tänne asti piti tulla tuo kertomaan?