Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
- Lumenen kasvojen puhdistustuotteet ja naamarasvat
- Omo pyykinpesuaine
- Rainbow kermajuusto 1kg (se täysrasvainen)
- Taffel American dippijauhe
Arabia Arctica isompi kahvi/teekuppi.
10v. henkilökohtaisen testijakson jälkeen parhaaksi valikoitunut. Kupin materiaali paras, kaarevan reunan pehmeä suutuntuma on paras, kupin koko ja kupin korvan koko on paras ja koko kupin muoto on paras.
N52
Barilla tekee parhaan spagetin. Kaikkea kokeillut mutta Barilla voitti aina. Enää en kokeile.
hajusteettomat Omo pesuaineet
fairy käsitiskiaine (käytän yleisesti kodin siivoukseen, en vain tiskeihin)
Xtra konetiskitabletti
Oivariini normaalisuolainen
Brazil appelsiinimehu
Saarioisten rusinaton maksalaatikko
Heinz ketsuppi
Fazer sininen suklaa tai Lindt
Xtra hammastahna
Forssan majoneesiset salaatit
O'Keeffe's jalkavoide
Peltopoika ruisreikäleipä
Barilla pestokastike
Miele pyykinpesukone
Maksalaatikko saarioinen muut ei kelpaa.
Norwegian Formula käsivoide. Käytän käsiin ja jalkoihin.
Joe Blasco jauhepuuteri, sävy Light.
Cliniquen kasvovesi n:o 2.
Suklaa. Minulle kelpaa Fazerin sininen. Myös semmoinen vähän harvinaisempi kuin Anthony Berg. Jostain syystä en voi sietää Maraboun suklaita enkä Pandaa. Ne ei vaan maistu, liekö enemmän sokeria tai rasvaa vai mikä niissä on. Tumma suklaa on myös ihan hirveää. Yritin opetella syömään sitä, kun asuin Ruotsissa, josta ei kunnon Fazeria saanut. Sitten päätin, että mikä pakko minun on ostaa tummaa suklaata, kun en siitä edes pidä. Ruotsissa taas oli monesti paremmat leivonnaiset.
Omo täälläkin ja käytän jauhetta. Siinä ei ole zeoliittia, vaikka moni niin luulee.
Coca cola original ja sokerittomista limsoista pepsi max
Kahvi, pizza ja kaikki mikä toiselle on boring.
Heinzin ketsuppi ja Kotisinappi, HP ja Findus Kullanrapeat seitifileet, Santa Maria Curry-Mango mauste, Karhu-olut, Jameson viski Irish coffeen.
Mutti tomaattisäilukkeet. No okei, joskus Pirkka.
Heinz ketsuppi = se tavallinen, ei mikään muu.
Shampoo Elvital Two in One. Muut kyl käy jos ei tää löydy.
-Kahveista Juhla Mokka, olen juonut ulkomaillakin kahvia niin Juhla Mokka voittaa aina
-Valion maustamaton jogurtti
-Valion Oivariini (käy myös Vilmariini)
- Vaasan ruispalat, muut ruispalat vaan ei maistu niin hyviltä
Jos pitää pestä lattia, niin Tolu on mielestäni paras merkki. Meikeistä Diorin puuteri.
Mulla on suosikit lähes kaikissa käyttämissäni tuotteissa.
Vivon kengät
Mersu autona
Miele kodinkoneet
Mutti
Felix ketsuppi
Costa rica tummapaahto
Taika astiat
Moccamaster
Cerave kosteusvoiteet
Fazer suklaat
Pirkka kananuudelit
Tulee halvemmaksi loppupelissä ja aikaa säästyy kun ei tarvi turhaan vertailla tai etsiä kenkiä tai kodinkoneita. Ostaa vaan oikean merkin parhaan mihin rahat riittää niin aina voi olla tyytyväinen ostokseensa vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Hellman's majoneesi, Heinz ketsuppi, Kastén tomaattimaksamakkara, Saarioinen maksalaatikko (rusinoilla), Vuokkoset Cotton pikkuhousunsuojat, Ob tamponit, Dermosil jalkavoide (karbamidi). Limuja juon tosi harvoin, mutta oikea sokerinen Coca-Cola tai Pommac. Muuten olen varsin joustava ja kokeilevainen eri merkkien suhteen.
Toi Kastén tomaattimaksamakkara on niin järjettömän hyvää eikä sitä meinaa löytää mistään täällä meilläpäin, hermo menee! 😖
Porsche