Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo mummo, mutta tykkään kaupunkikahveista, Reykjavik ja New York. Lähden hakemaan niitä erikseen, jos ei ole tai jos kaapissa on jotain lahjaksi saatua juhlamokkaa.
New York on myös mun lempparikahvia, Sydney tulee tokana. Täytyykin joku kerta testata toi Reykjavik. Oon ollu niin jumittunut "Nykkiin", etten oo kauheesti niitä muita kahveja vilkuillut, Sydneyta lukuun ottamatta. 😃
Nää on kyllä hyviä! Mutta olen vaihtanut Nordqvistin kahveihin jotka on halvempia ja yhtä hyviä. Juhlamokkaa juon vain töissä tai jos joku tuo lahjaksi. Nykyään se on kallistakin, ei ole enää hyviä monipakettitarjouksia.
Juhla mokka, Fazerin sininen, House, Pirkka, k- menu, puikula, Pitää aina ostaa Atrian parempi jauhelihaa ku en tykkää mistään muusta jauhelihasta ku muut on sellasta jänne jauhelihaa, Oltermanni juusto, Saarioinen pippuri härkä, Coca coca zero sitruuna, Pingviinin lakka jäätelö juhlatuutti, taffel, Erittäin hieno suomalainen shampoo, family fresh, parodontax.. Mulla on tapana ostaa aina samoja merkkejä.
Methodin puhdistusaineet (mun kotimaassa nuo ei ole niin kalliita kuin Suomessa).
Vierailija kirjoitti:
Jalkavoide CCS
Tämä on loistava! Mulla oli tosi kuivat ja koppuraiset jalat ja kolmen päivän käytän jälkeen oli jo superpehmeet.
Vain Barillan spagettia meille kotiin. Muut merkit ei kelpaa.
Onkimiehen kalapihvejä on oltava pakkasessa, kahden pihvin Minigrip mini pusseissa. Kun nälkä yllättää, niin syön ne lämmitettynä lime-majoneesin kanssa.
Polar 10 juusto, Nams tomaatit. Valmisruokia en käytä. Leikkeleet teen itse.
Alpro soijamaito ehdoton, onhan näitä vaikka mitä. Laatueroja on paljon. Nordqvistin teet, tulee 2 kupillista yhdestä pussista. Lipton on kuraa, 1 kupillinen hailakkaa teetä.
Fazerin tai Sinuhe leipomon bebe leivokset. Muut on huonoja, sokerikuorrutus liian paksu ja kreemiä liikaa.
Kokeilin monien leipomoiden bebe leiboksia, joitakin ei voinut syödä ollenkaan. Eivät kelvanneet edes meidän koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Yhden tilan luomumaito.
yhden illan ei-luomu
Löfberg Kharisma, Colgate intense foam, Fazer kokonainen pähkinäsuklaa, Fairy sekä käsi- että konetiskiaineena. Nuo nyt tulivat ensimmäisenä mieleen. Mitäpä sitä itselleen hyviksi havaittuja vaihtamaan johonkin randomiin.
Wi-Boxin (leipomo Raaseporissa) Berliinin eli piispanmunkit.
Jos niitä ei ole maistanut ei tiedä berliininmunkeista mitään.
Kahviloiden käyttämät Fazerin vastaavat on sulatettu pakasteesta (tukusta ostettu). Ei pärjää ei lähellekään.
Melkein kaikki mitä ostan, pesuaineista ruokiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden tilan luomumaito.
yhden illan ei-luomu
🤣
Le Chat saippua ja Royal Gala omenat (Lidlistä saa nykyään korvaavia punaisia makeita omenoita), Navelita appelsiinit.
Mulla on todella paljon näitä. Jos ei löydy sitä tuotetta, mitä etsin, jätän sitten vain ostamatta ja olen ilman. Korvaavat ei oikeastaan ikinä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään laatu ei pysy tasaisena edes vuoden päiviä, niin vähän turhaa hommaahan tuo on. Iso kiitos kapitalismille tästä.
Niin, tuo iso paha kapitalismi joka sallii yksityisen tavara- ja palvelutuotannon.
Kyllä maar sosialismissa olisi auvoisempaa. Ja tietysti Kuubassa, Venezuelassa ja Pohjois-Koreassa näin onkin.
No ei. Kertoo ihmisen joustamattomuudesta jos vain yksi merkki kelpaa. Tottakai suosikkituotteita voi olla, mutta jos sen oman suosikin puuttuminen on maailmanloppu ja syömättä jää, niin ei ole normaalia. Tai ainakin semmoiset ihmiset on tosi raskasta seuraa, harvoin se joustamattomuus jää pelkkiin ruokarajoitteisiin.