Minkä ikäisenä sinulla alkoi kuukautiset?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Kun kuukautiset alkaa, niin tarkoittaa, että on sukukypsä ja voi harrastaa seksii
Vaan enpä sitä halunnut vielä moneen vuoteen.
12 v olin vielä silloin, kuukautta ennen kun täytin 13
12-vuotiaana kesällä ennen 7. lk alkua.
13vuotiaana.Olivat kuin kellot joka kuukausi alkoi 28 päivä,riipumatta siitä montako päivää kuukaudessa oli. kestivät aina 5 päivää ja lopuivat seinään kun täytin 53 vuotta,luojan kiitos !
Ensimmäisiä kuukautisia tulisi juhlistaa. Tapahtuu vain kerran elämässä. Tytöstä kun silloin tulee nainen ja se on hieno juttu! Olemme kertoneet tyttärellemme, että juhlitaan oikein kunnolla sitten ja nyt tuo odottaa jo innoissaan, että milloin muuttuu naiseksi.
13 vuotiaana. Äidillä ja siskollani alkoi jo 10 v
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisiä kuukautisia tulisi juhlistaa. Tapahtuu vain kerran elämässä. Tytöstä kun silloin tulee nainen ja se on hieno juttu! Olemme kertoneet tyttärellemme, että juhlitaan oikein kunnolla sitten ja nyt tuo odottaa jo innoissaan, että milloin muuttuu naiseksi.
Me juhlimme aikoinaan tytön ensimmäisiä kuukautisia, Pojilla taisimme juhlia parranajoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 17v eikä menkkoja :)
Ei ole normaalia, kannattaisi mennä tutkimuksiin.
Onko nainen valmis seksiin heti kun kuukautiset alkavat? Voiko seksin aloittaa 9 vuotiaana mikäli kuukautiset ovat silloin alkanut.
Olin 12v kesällä ennen kuudetta luokkaa
Vierailija kirjoitti:
Minä ähmed tykä 9 vee naine
Olen 69v ja kuukautiseni alkoivat kun oli 11v. Äidilläni oli alkanut 15v. Tyttärelläni alkoivat 10 vuotiaana.